معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی: 25 عینک که به حل مسائل دشوار در کسب‌وکار کمک می‌کند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی: 25 عینک که به حل مسائل دشوار در کسب‌وکار کمک می‌کند
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی: 25 عینک که به حل مسائل دشوار در کسب‌وکار کمک می‌کند

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی نوشته‌ی استفان شاپیرو، با معرفی 25 عینک (دیدگاه) مختلف به شما کمک می‌کند که مسائل دشوار را در کسب‌وکار خود حل کنید. با شنیدن این کتاب می‌توانید دید عمیق‌تری درباره تعریف مسئله، حل مسئله، تفکر نقادانه و فرایند تصمیم‌گیری پیدا کنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی:

استفان شاپیرو عقیده دارد اگر دیدگاه‌تان را عوض کنید، می‌توانید مسیر کسب‌وکار خود را تغییر دهید و در جاده موفقیت قرار بگیرید. محور اصلی موضوعات کتاب راه حل‌های نامرئی (Invisible Solutions) درباره مسائل مربوط به کسب‌وکار است. اما راهکارهای ارائه شده در آن را می‌توان برای حل مشکلات شخصی نیز به کار گرفت.

نویسنده در این کتاب قصد دارد به شما کمک کند تا مسائل را به شکل متفاوتی ببینید و چالش‌هایی را که سر راهتان قرار می‌گیرند، به صورت نوینی حل کنید. عینک‌ها یا دیدگاه‌هایی که در این کتاب به شما معرفی می‌شوند، بهتان کمک می‌کنند تا بتوانید سؤال‌های بهتر و عمیق‌تری مطرح کنید و با یافتن پاسخ این سؤالات نتایج مطلوبی را رقم بزنید.

کتاب حاضر در سه بخش اصلی به شما ارائه شده است: در بخش اول یاد می‌گیرید که سؤالات بهتری بپرسید. در بخش دوم عینک‌هایی به شما معرفی می‌شود که بتوانید با کمک آن‌ها مسائل و مشکلات خود را از منظری متفاوت بنگرید. بخش سوم نیز نوآوری‌های چالش برانگیز به شما معرفی می‌شوند. این کتاب فشرده و درعین‌حال قدرتمند حاوی فرمول‌هایی است که می‌توانند مشکلات را به روش‌های مختلف تنظیم و رفع کنند.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی:

- استفان شاپیرو مهندسی است که می‌تواند به زبانی ساده و واضح ارتباط برقرار کند. او در این کتاب هوشمند و کاربردی از مهارت‌های قابل‌توجه خود برای کمک به شما، در یافتن راه حل‌های جدید برای سخت‌ترین چالش‌ها استفاده می‌کند. (دانیل اچ پینک - نویسنده آمریکایی)

- استفان شاپیرو آن چیزی را که به آن باور دارم، درک کرده است؛ اینکه نوآوری در مورد تازگی ایده‌ها نیست؛ در مورد تعریف و حل مشکلات مهم است. او با استفاده از 25 لنز به افراد جامعه نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند مشکلات مهم را با استفاده از راه حل‌های عقلانی حل کنند! (Navin Kunde)

- راه حل‌های نامرئی یک کتاب ضروری برای هرکسی است که با مسائل تجاری به‌ظاهر غیرقابل‌حل مواجه است یا به دنبال روش‌های غیرسنتی برای حل مشکلات سنتی است. (آدام برک)

خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی مناسب چه کسانی است؟

تمام مدیران کسب‌وکارها و افرادی که دوست دارند در شغل خود موفق شوند، می‌توانند از راهکارهای ارائه شده در این کتاب بهره‌مند شوند.

استفان شاپیرو را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، مشاور و سخنران آمریکایی بیشتر شهرت خود را به دلیل تخصص خود در زمینه نوآوری کسب‌وکار فردی و حل چالش‌های کسب‌وکارها به دست آورد. او نوشته‌هایش در زمینه مدیریت کسب‌وکار را در رسانه‌های مختلفی از جمله نیویورک‌تایمز، CNBC، هافینگتون‌پست و وال‌استریت ژورنال به چاپ رسانده و از این طریق طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

استفان شاپیرو (Stephen Shapiro) نخستین کتاب خود در زمینه نوآوری را در سال 2001 به رشته تحریر درآورد که در مدت‌زمان کمی به کتابی پرفروش تبدیل شد. این کتاب او را به یکی از بهترین کارشناسان نوآوری جهان تبدیل کرد. شاپیرو در سال 2007 کتاب بعدی خود را به نام «بزرگ‌ترین ایده‌های نوآوری» به انتشار رساند که در آن، درمورد ایده‌های جدید برای افزایش خروجی نوآوری صحبت می‌کند.

این نویسنده در سال 2010 عنوان بهترین کتاب نوآوری و خلاقیت سال را برای کتاب «Personality Poker» و در سال 2011 همین عنوان را برای کتاب «Best Practices Are Stupid» دریافت کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی می‌شنویم:

شمارهٔ شش: قیاس

این عینک به شما کمک خواهد کرد کسانی را بشناسید که مسائلی مشابه، نه دقیقاً یکسان را حل کرده‌اند. این پرسش‌ها را بپرسید:

- چه چیزی شبیه به این است؟
- چه کس دیگری مشابه این مسئله را حل کرده است؟

سپس شیوه‌های تطابق آن راه‌حل‌ها را با وضعیت خودتان جستجو کنید. برای مثال متخصصان دهان و دندان در پی تولید خمیردندانی سفیدکننده بودند و صورت مسئله‌ای که طرح کرده بودند این بود؛ چگونه می‌توان دندان‌ها را سفیدتر کرد؟

خب این صورت‌مسئله آن‌ها را به سمت راه‌حل‌های تکراری از قبیل ساینده‌ها و سفیدکننده‌ها هدایت می‌کرد. پیش‌فرض آن‌ها این بود که پاسخ این پرسش باید از درون جامعهٔ متخصصان دهان و دندان بیرون بیاید. اما سرانجام متقاعد شدند که سؤال را بدین شکل صورت‌بندی کنند؛ چه افراد دیگری می‌توانند اجسام سفید را سفیدتر کنند؟

این صورت مسئلهٔ جدید آن‌ها را واداشت که سراغ زداینده‌ها در صنعت لباسشویی بروند و ببینند که چطور به کمک عناصری که رنگ آبی ایجاد می‌کنند توهم سپیدی را در بیننده به وجود می‌آورند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
یادداشت اختصاصی نویسنده
19 دقیقه
بخش اول: پرسیدن سوال‌های بهتر
2 دقیقه
بخش دوم: بیست و پنج عینک برای صورت بندی مجدد مسائل - قسمت اول
13 دقیقه
بخش دوم / قسمت دوم: کاستن از انتزاع
12 دقیقه
بخش دوم / قسمت سوم: افزودن بر انتزاع
12 دقیقه
بخش دوم / قسمت چهارم: تغییر چشم‌انداز
9 دقیقه
بخش دوم / قسمت پنجم: جابه‌جایی عناصر
10 دقیقه
بخش دوم / قسمت ششم: تمرکز روی یک فرصت
13 دقیقه
بخش سوم: نوآوری چالش‌محور
1 دقیقه
درباره‌ی ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی: 25 عینک که به حل مسائل دشوار در کسب‌وکار کمک می‌کند
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
راویاحسان اطهری
ناشر صوتی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی

مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
به معنای واقعی راه حل‌هایی که کمتر توجه شده است را می‌گوید و همین به جذابیت کتاب کمک کرده است. کتابی با گویندگی عالی و موزیک درست. من در دبی گوش میدادم و واقعا رفیق لحظات من شد.
خ ق
۱۴۰۱/۳/۲
برای حل مسئله از طریق دیدن دوباره و از طریق عینکهای دیگر چکار کنیم. این کتاب در این باره سخن میگه
صدای گوینده هم خیلی خوبه
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۹/۳
در این خلاصه کتاب صوتی از طریق ۲۲ دیدگاه مجزا راهکارهایی برای حل مسائل کسب و کار خود ارائه شده است.
حمیدرضا مرشد
۱۴۰۱/۱۱/۱
خیلی خوب بود روش‌هایی که ارائه میده برای تثبیت عادت‌ها عالیه
جواد محمدزاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
خیلی عالی بود از دست ندینش
مهین خواجه
۱۴۰۲/۴/۱۳
من زیاد حال نکردم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی راه حل‌های نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.