معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی

آیا در فکر راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خودتان هستید؟ توصیه‌های متیو تورن و آدام تورن در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی بی‌تردید به کارتان خواهد آمد. با استفاده از رهنمودهای این کتاب می‌توانید رویای شغلی خود را محقق کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی

در چه زمانی و در چه شرایطی باید چرخ‌دنده‌های یک کسب‌وکار شخصی را به حرکت درآورد؟ نقطه‌ی شروع این فرآیند کجاست و چگونه می‌توان آن را در مسیر موفقیت هدایت کرد؟ پاسخ این سؤال‌ها را در خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی از زبان متیو تورن و آدام تورن می‌شنوید.

شروع یک کسب‌وکار جدید آن هم از نقطه‌ی صفر می‌تواند کار بسیار سختی باشد. اما اگر فرآیند راه‌اندازی شرکت جدید خود را به مراحل جداگانه تقسیم کنید، می‌توانید این مسیر را هموارتر سازید. به‌جای برداشتن یک سنگ بزرگ، کافی است هدف نهایی و بلندمدت خود را به اهداف کوچکتر و قابل دسترس‌تر خرد کنید و بدین ترتیب، آنچه را که در ذهن خود دارید، از یک لامپ چشمک‌زن در بالای سرتان، به عینیتی واقعی تبدیل کنید. در این خلاصه کتاب صوتی نویسندگان به همین شیوه می‌کوشند شما را در راه‌اندازی تجارت شخصی خودتان راهنمایی و یاری کنند.

راه اندازی یک کسب‌وکار به تحقیق، هوشمندی، شجاعت و اعتمادبه‌نفس مکفی نیاز دارد. پیش از این که دست به کار شوید و قدم در این مسیر پرفراز و نشیب بگذارید، باید به خودتان یادآوری کنید که در این جاده‌ی طول و دراز، با موانع، پستی‌ها و بلندی‌های بسیاری روبه‌رو خواهید شد. ممکن است از خودتان بپرسید چگونه می‌توانم کسب‌وکار خود را بدون سرمایه‌ی اولیه‌ی هنگفت راه‌اندازی کنم؟ تجهیزات مناسب برای شروع کار چیست؟ چه موانعی پیش روی من خواهد بود؟ پاسخ این پرسش‌های اساسی را یک مشاور خبره و کاربلد می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. اما اگر دسترسی به مشاور برای شما دشوار یا ناممکن بود، آیا باید قید رویاهای خود را بزنید؟ متیو تورن و آدام تورن به شما می‌گویند: «نه!» آن‌ها در این کتاب در هیئت مشاورانی کارکشته در این حوزه ظاهر می‌شوند و راه و چاه خلق کسب‌وکار شخصی‌تان را به شما آموزش می‌دهند.

ترجمه‌ی سارا یوسفی را از این اثر با صدای محمدرضا علی‌اکبری می‌شنوید. این خلاصه کتاب صوتی به همت نشر صوتی استودیو نوار به‌اتفاق انتشارات آوند دانش تهیه و منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر درصدد راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی خودتان هستید، توصیه‌های این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند برای شما مفید و راهگشا باشد.

با متیو تورن و آدام تورن بیشتر آشنا شویم

متیو تورن (Matthew Toren) کارآفرین، مربی و یکی از بنیانگذاران شرکت «مؤسسان جوان»، به همراه برادرش آدام تورن (Adam Toren) نویسندگی کتاب‌هایی در حوزه‌ی کسب‌وکار را بر عهده دارند که خلاصه کتاب پیش رو نیز یکی از آن‌هاست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی می‌شنویم

حتی شرکت‌هایی که محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته نمی‌فروشند نیز این تغییرات را در بازار تجربه کرده‌اند که باعث شده است برای ماندن در بازار تغییر در برنامه‌های کاری‌شان را ضروری بدانند. به صنایع تهیه‌ی شیر نگاه کنید. همین چند سال پیش اگر به بخش شیر در سوپرمارکت می‌رفتید، انواع شیر گاو موجود بود. شیر بدون چربی، شیر یک درصد چربی، شیر دو درصد چربی و شیر چربی‌نگرفته. احتمالاً شیر چربی‌گرفته، خامه و دیگر محصولات مرتبط با شیر را هم در کنار شیرهای چیده‌شده می‌دیدید که در واقع همه‌ی آن‌ها از یک خانواده بودند. امروزه بخش لبنیات اکثر فروشگاه‌ها هم این محصولات را دارند و هم شیر سویا، شیر بادام، شیر نارگیل و دیگر محصولات مرتبط با شیر که حاوی شیر گاو نیستند. همچنین سایر محصولات مرتبط با شیر مانند شیر بدون لاکتوز و انواع شیرهای طعم‌دار نیز به این بخش اضافه شده است. وقتی کارخانه‌های لبنیات برای اولین بار برنامه‌ی کاری تهیه کردند، هیچ‌کدام از این رقابت‌ها وجود نداشت. اما الان باید نگران میزان رقابت‌ها باشند. بنابراین شکی نیست که برنامه‌ی آن‌ها به‌خاطر این میزان از رقابت‌ها تغییر کرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
12 دقیقه
برنامه‌ریزی برای کسب‌وکار شخصی
2 دقیقه
تیتراژ پایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی
نویسنده،
مترجمسارا یوسفی
راویمحمدرضا علی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی

بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۲
این دو برادر واقعا موفق هستند ارزش خوندن داره چون دیدگاهشون همون واقعیت وجودیشونه ممنون بابت ارائه صوتی
علیرضا شاه بندری
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب بسیار مناسبی برای مطالعه در جهت کسب و کار و برنامه ریزی است.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برنامه ریزی برای کسب و کار شخصی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.