معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام

الکسیس سی مادریگال در خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام روش‌های تبلیغاتی مرموز و نوظهوری را که شرکت‌های اینترنتی برای افزایش فروش خود به کار می‌گیرند به طور کامل برای علاقه‌مندان به برندینگ توضیح داده است. گفتنی‌ست که اثر حاضر ذیل مجموعه سخنرانی های تدتاک به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام:

نسل جدید فروشندگان اینترنتی برای رقابت با شرکت‌های دیگر، نیازی به ارتقای محصولات خود نمی‌بینند. آن‌ها برای افزایش فروش از روش‌های دیگری استفاده می‌کنند. روش‌هایی که به تعبیر الکسیس سی مادریگال (Alexis Madrigal)، از هیچ برایشان پول می‌سازد.

در خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام این روش‌ها به روشنی توضیح داده شده‌اند. الکسیس سی مادریگال در این اثر شما را به قلب حوزه‌ی برندینگ اینترنتی می‌برد و سازوکارهای غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی آن را برایتان توضیح می‌دهد. او نشان می‌دهد که شرکت‌های کوچک چگونه با استفاده از دروغ‌های بزرگ، اسم خود را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و توجه خریدارانِ از همه‌ جا بی‌خبر را به خود جلب می‌کنند. توضیحات او خصوصاً آنجا جذاب می‌شود که به نقش مرورگرهای اینترنتی در این فرایند اشاره می‌کند.

در فایده‌ی اثر حاضر، ذکر همین نکته بس که پس از گوش سپردن به آن، یقیناً در خریدهای آنلاین خود دقت بیشتری به خرج خواهید داد!

خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام مناسب چه کسانی است؟

مخاطب این اثر افرادی‌اند که به نحوی در کسب‌وکارهای اینترنتی دست دارند؛ حال چه به عنوان فروشنده، چه به عنوان خریدار.

با الکسیس سی مادریگال بیشتر آشنا شویم:

او روزنامه‌نگار اهل آمریکا و متولد سال 1982 است. در کارنامه‌‌اش می‌توان به سابقه‌ی همکاری با نشریه‌ی آتلانتیک، و نقش‌آفرینی در پروژه ردیابی کووید 19 برخورد کرد. الکسیس سی مادریگال، اکنون که در سال 2021 به سر می‌بریم، در آستانه‌ی ورود به چهل سالگی‌ قرار دارد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام می‌شنویم:

هنرمندی به نام جِنی اودِل درباره‌ی این دنیای تبلیغاتی، تحقیقی انجام داده که آن را می‌­توان با نام «در این دنیا چیزی به معنی ساعت مجانی وجود ندارد» در اینترنت پیدا کرد. روزی یکی از آشناهای اودِل به موزه­ کاپیتالیسم آمده بود و به او یک ساعت مچی نشان داده و گفته بود این ساعت را مجانی از اینترنت «خریده است». اودل کنجکاو شده بود چطور می­‌شود جنسی را مجانی «خریداری» کرد و سعی کرده بود ریشه‌ی آن خرید را پیدا کند.

ساعت از شرکت فولسوم َاند کو آمده بود، شرکتی که ساعت‌های معمولی و ارزان‌قیمت تولید می‌­کند. این نوع شرکت­‌های متفرقه را می‌­توان از تبلیغات اغراق‌شده‌شان به‌راحتی تشخیص داد. توضیحاتی که درباره‌ی محصولاتشان ارائه می­‌کنند تقریباً کامل تخیلی و دروغ است. شرکتی مانند فولسوم اند کو ادعا می­‌کند که کارخانه‌ی آنها در شهر سان‌فرانسیسکو قرار گرفته است. شرکت دیگری مانند سو­فای ادعا می‌کند که در میامی واقع‌ شده است. اما درواقع هر دو شرکت احتمالاً در چین کار می­‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
قسمت یک
6 دقیقه
قسمت دو
3 دقیقه
قسمت سه
4 دقیقه
قسمت چهار
4 دقیقه
قسمت پنج
4 دقیقه
قسمت شش
6 دقیقه
قسمت هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام
نویسنده
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام

پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۲/۲/۳۰
درباره روش‌های جدید تجارت الکترونیک توضیح خلاصه و سریع داره.
همچنین روش‌های استفاده شده توسط دیگران را بررسی کوتاه کرده.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی برندهای عجیب و غریب در اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.