معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی

تیم هارفورد در خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی به شما نشان می‌دهد چگونه از «چندکارگی» کمک بگیرید و از طریق آن خلاقیت خود را افزایش دهید. گفتنی‌ست این اثر از مجموعه سخنرانی‌های تدتاک انتخاب شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی:

خلاقیت مهارتی‌ست که می‌تواند از راه‌های مختلف افزایش یابد. این خلاصه‌ی چیزی‌ست که تیم هارفورد (Tim Harford) در کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی (A powerful way to unleash your natural creativity) مفصلاً به شرح آن پرداخته است. او در این سخنرانی بر موضوع چندکارگی یا مولتی تسکینگ تمرکز کرده و به شما نشان می‌دهد انجام چندین کار مختلف در یک زمان واحد، اگر با روشی صحیح انجام شود، سطح بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهد و شما را به فردی خلاق‌تر از گذشته تبدیل می‌کند. اما این روش چگونه صورت می‌پذیرد؟ «چندکارگی اسلوموشن» شیوه‌ای‌ست که تیم هارفورد برای انجام بهتر کارها به شیوه‌ی هم‌زمان و افزایش خلاقیت حین انجام دو یا چند پروژه به مخاطبان خود پیشنهاد می‌کند.

تیم هارفورد راه موفقیت را چنین بیان می‌کند: اگر می‌خواهید در کاری که به آن مشغول هستید، پیشرفت کنید، ناگزیر هستید که علاوه بر پرداختن به کار اصلی خود، امور دیگری را نیز در کنار آن ادامه دهید. حتی اگر این کارها به هیچ طریقی به هم مرتبط نباشند. چرا که تنها از این طریق است که می‌توانید به فردی خلاق‌تر، کارآمدتر و موفق‌تر تبدیل شوید.

این سخنران و نویسنده‌ی نام‌آشنا گام‌به‌گام همراه شماست تا راه اصلاح چندکارگی را بیاموزید و در پی آن،‌ خلاقیت طبیعی خود را به کار بیندازید! او زندگی بعضی از بزرگ‌ترین و خلاق‌ترین دانشمندان جهان را زیر ذره‌بین قرار داده و به نتیجه‌ای مهم و بس اساسی رسیده است: «افراد خلاق به‌شیوه‌ای هم‌زمان پروژه‌های متفاوتی را انجام می‌دهند.» بنابراین اگر قصد دارید خلاقیت خود را بالا ببرید، از زوایای مختلف به مسائل بنگرید و درنهایت ایده‌های درخشان‌تری داشته باشید، شما از مخاطبان اصلی سخنرانیِ روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی هستید.

خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید راهی نوین برای افزایش خلاقیت خود بیابید، خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی مناسب شماست.

با تیم هارفورد بیشتر آشنا شویم:

تیموتی داگلاس هارفورد اقتصاددان و روزنامه‌نگار انگلیسی است که در سال 1973 میلادی متولد شد. او چهار کتاب در حوزه اقتصاد به رشته تحریر درآورده است. هارفورد ایده‌های اقتصادیش را در صفحه اقتصادی نشریه Slate می‌نوشت. این نوشته‌های او در فایننشال تایمز در برنامه "از آنجایی که شما سؤال کردید" بین سالیان 2011 تا 2014 پخش شد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی می‌شنویم:

انیشتین مرده بود اما هر چهار مقاله‌اش جایزه‌‎ی نوبل گرفتند. همینطور ریچارد فایمن هم این جایزه را از آن خودش کرد. این پژوهش دهه‌ها به طول انجامید. در واقع حتی پس از مرگ پروفسور ادیسون هم ادامه داشت. یکی از سوال‌هایی که این پژوهش تونست بهشون پاسخ بده این بود که چطور بعضی از دانشمندا می‌تونن در طول زندگیشون کارای بزرگی انجام بدن؟ این افراد چه ویژگی‌هایی دارن؟ آیا این ویژگی‌ها بخاطر شخصیتشونه یا مهارت‌ها و زندگی روزمره‌شون؟ دست آخر الگویی که به دست اومد واضح بود و گاهی با تعجب به بعضی از آدم‌ها فکر می‌کنم. دانشمندای بزرگ دائماً موضوع پژوهششون رو تغییر می‌دن. اینطوری که توی صد مقاله‌ی اولی که منتشر می‌کنن، دائماً موضوعاتشون رو عوض می‌کنن. دوست دارید بدونید هر چند وقت یک بار این کارو می‌کردن؟ سه بار؟ پنج بار؟ نه! دانشمندای خلاق به طور متوسط چهل‌وسه بار موضوعات را در صد مقاله اولشون تغییر می‌دادن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
قسمت اول
5 دقیقه
قسمت دوم
5 دقیقه
قسمت سوم
5 دقیقه
قسمت چهارم
6 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی روشی کارآمد برای به کار انداختن خلاقیت طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.