معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند
قیمت:
۹,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند

جول اوستین، کشیش آمریکایی و نویسنده‌ی پرفروش آثار حوزه‌ی خودیاری، در خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم شما را از جادویی آگاه می‌کند که در جمله‌ی «من هستم» نهفته است. اگر خواهان ایجاد تغییرات عمده در جنبه‌های گوناگون زندگی خود هستید، به هیچ وجه فرصت گوش سپردن به این کتاب پرطرفدار را از دست ندهید.

درباره خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم:

«دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند». این عنوان کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) از جول اوستین، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است. دو کلمه‌ای که اوستین در نظر دارد، «من» و «هستم» می‌باشند. البته نه هر یک به تنهایی، بلکه ترکیب آنها در جمله‌ای طولانی‌تر: من ... هستم! به باور اوستین، کلمه‌ای که شما برای پر کردن جای خالی در جمله‌ی فوق انتخاب می‌کنید، به شخصیت شما شکل داده و مسیر زندگی‌تان را به کل عوض می‌کند.

حال به این فکر کنیم که بهترین کلمات برای قرار گرفتن میان دو واژه‌ی قدرتمندِ «من» و «هستم» کدام‌اند. آنچه در ادامه می‌بینید برگرفته از پیشنهادهای جول اوستین در خلاصه کتاب قدرت من هستم است:

من «بخشوده» هستم.
من «ارزشمند» هستم.
من «مصمم» هستم.
من «راضی» هستم.
من «صبور» هستم.
من «پیروز» هستم.
من «آزاد» هستم.
و ...

می‌بینیم که امکانات فراوانند. آنچه مهم است به خاطر داشتن این نکته است که بیان هر یک از این جملات، ما را به سوی یک هدف خاص سوق می‌دهد و زندگی‌مان را در جهتی مشخص به جریان می‌اندازد. اوستین ذیل هر یک از فصول کتاب خود توضیح می‌دهد که صرف گفتن و به زبان آوردن جملات بالا، اگرچه به ما انگیزه و هدف می‌دهد، اما به تنهایی کافی نیست.

از کتاب قدرت من هستم می‌آموزید که نیروی موجود در عبارت «من هستم» زمانی به راستی جریان می‌یابد که بعد از بیان آن، به الزامات و پیامدهای آن نیز بیندیشید و به طور کلی، همواره آن را در ذهن خود مرور کنید.

نکته‌ی جالب دیگری که از جول اوستین می‌آموزیم این است: همانطور که نیرویی بی‌کران در جمله‌ی «من هستم» نهفته است، در جمله‌ی «من نیستم»» نیز انرژی‌ای بالقوه وجود دارد که می‌تواند سازنده و یا مخرب باشد. حتی می‌توان گفت که هر «من هستم» یک «من نیستم» را در دل خود دارد. زمانی که شما می‌گویید «من صبور هستم»، به طور غیرمستقیم این را نیز گفته‌اید: «من عجول نیستم.» آنچه مهم است توجه توأمان به هر دوِ این جملات است. این توجه، اگر بناست به تغییر و تحول شما منجر شود، می‌بایست به شکل مداوم صورت پذیرد. چگونه؟ این همان سوالی است که اوستین در این کتاب به آن پاسخ گفته است.

خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم مناسب چه کسانی است؟

از تمام آن دسته از مخاطبینی که خواهان ایجاد تغییرات مثبت در خود و اطرافیانشان هستند، دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی میکروکتاب صوتی قدرت من هستم باشند.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم:

جول اوستین (Joel Osteen) را با القاب و صفات متعددی می‌توان معرفی کرد: نویسنده، واعظ، کشیش، روان‌شناس انگیزشی، مربی، معلم، سخنران و... . او را در زادگاهش آمریکا، با لقب «کشیش خندان» می‌شناسند؛ کشیشی که بیشتر از هر چیز به دنبال ارائه‌ی معنویتی متناسب با نیازهای مردمان عصر ماست.

جول اوستین یکی از کوشاترین مبلغین عشق و امید و ایمان در جهان امروز به شمار می‌رود. او از شنوندگان سخنرانی‌ها و مخاطبین کتاب‌هایش می‌خواهد که قلب خود را بی‌هیچ قید و شرطی به روی همگان باز کنند. از جمله آثار مشهور وی می‌توان به موارد پیش رو اشاره داشت: «تفکر بهتر زندگی بهتر، می‌توانی اگر بخواهی، 10 قانون موفقیت جول اوستین».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم می‌شنویم:

شروع بعضی از کارها سخت نیست اما باقی موندن در اونها می‌تونه دشوار باشه. مثلاً می‌تونید رژیم غذایی خاصی رو که برای لاغری انتخاب کردید دنبال کنید. اما مهم‌تر اینه که به رژیم غذایی خودتون پایبند بمونید. هر کسی می‌تونه رؤیایی داشته باشه اما به قطعیت، پایداری و ذهنی بسیار مصمم نیازه تا فرد بتونه اون رؤیاها رو به حقیقت تبدیل کنه. بسیاری از مردم شروع خوبی دارن اما در طول مسیر با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شن. مثلاً ممکنه مسیر طولانی‌تر از اون چیزی باشه که تصور می‌کردن.

به همین دلیل در میانه‌ی راه دلسرد می‌شن و با خودشون فکر می‌کنن که اصلاً چه فایده‌ای داره؟ چنین رؤیاهایی هرگز رنگ واقعیت به خودشون نخواهند دید. خداوند رو مؤلف و پایان‌دهنده‌ی ایمان ما نامیدن. اون با لطف بیکران خودش به ما کمک می‌کنه که هم آغاز خوبی داشته باشیم و هم بتونیم تا انتها مسیری که انتخاب کردیم رو طی کنیم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
میکروکتاب چیست؟
2 دقیقه
درباره‌ی کتاب
3 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل اول: شما يک شاهکار شگفت‌انگيز و فوق‌العاده هستی
18 دقیقه
فصل دوم: جذب‌کننده‌‌ی برکت و فراوانی
22 دقیقه
فصل سوم: من شاهکار خلقت هستم
27 دقیقه
فصل چهارم: من پيروز هستم زير پايتان است
11 دقیقه
فصل پنجم: من مصمم هستم
11 دقیقه
فصل ششم: من بخشوده هستم
2 دقیقه
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم: دو کلمه‌ای که زندگی شما را متحول می‌کنند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشر صوتی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم

Hoori
۱۴۰۲/۵/۸
با این کتاب صوتی قدرت من هستم، تاج بندگی رو روی سرتون بگذارید و با رابطه‌ی صمیمی با خدا لذت ببرید. حتی همین کتاب که خلاصه‌ی قدرت من هستم هست. باعث میشه شناخت بیشتر و بهتری از خداوند داشته باشیم و بفهمیم که خدا چقدر دوستمون داره و همیشه خواهان موفقیت و شادی ماست نه اینکه بخواد ما رو عذاب کنه، برخلاف چیزی که همش به ما گفتن. حتما این کتاب رو مطالعه کنید یا گوش بدید تا حالتون خوب بشه، تا با خدا و با زندگی، دوست تر باشید و حقیقت رو در مورد اهمیتی که خدا به ما میده دریابید. وقتی خدا رو درست می‌شناسیم، قدرت می‌گیریم، طوری که دیگه هیچ سختی و مشکلی نمی‌تونه مارو از پای در بیاره چون می‌فهمیم که خدا با ما هست، در قلب ما در نفس ما و در هر لحظه حامی ماست و با شناخت کافی از خدا و با ایمان بهش، کارها رو به او می‌سپاریم و از پس هر چالشی با توکل بر خودش برمیاییم
بهاره
۱۴۰۱/۷/۲
حتما به این کتاب سر بزنید
با جملات کاربردی که در این کتاب هست حتما حال خوبی پیدا میکنید، از لحظه‌ای که قراربود شما در این جهان قرار بگیرید تا حل کردن تک تک دلهره‌ها
و تصمیم برای هدفت از زندگی در این کتاب می‌خوانی
پس حیف است که آن را از دست بدهیم
من که با خواندن این کتاب، نسخه صوتی آن را هم تهیه کردم تا از ثانیه‌های خودم، لحظه‌های طلایی بسازم
این پیشنهاد را به شما هم میدهم♡♡♡
Eli
۱۴۰۲/۶/۱۵
سلام به دوستای عزیزم اثر ارزشمندی هستش بستگی داره شما با چه هدفی بخواین کتاب بخونین توصیه من در مورد این کتاب. به افرادی هست که میخوان به توحید بیشتری تجربه کنن به خدا نزدیکتر و با او راحت تر بشن ارزش و معنای خودشون رو باز کشف کنند دنبال ارامش روان هستن و میخواهند عزت نفس بنیادیشون رو فارغ از موارد اکتسابی تقویت کننن و بعد به بهترین بودنشون بپردازن کسانی که به قانون جذب اعتقاد دارند کسانی که طرفدار سخنرانان انگیزشی و یکتا پرستی هستن
میتراانصاری
۱۴۰۲/۴/۲۵
من تازه خدارو شناختم تازه متوجه شدم خدا یعنی چی چون اموزش درستی راجب شناخت خدا به ما نشده بود
مطمن هستم اکثر ادم‌هایی که هم نماز میخونن خدارو خوب نشناختن فقط از ترس جهنم دارن نماز میخونن خداروشکر میکنم که در مسیر درست قرار گرفتم مرسی جوئل که بیشتر منو با شناخت خدا در مسیر درست قرار دادی مطمنم که
همه‌ی افرادی در این مسیر قرار گرفتن نیست درستی از قبل برای خودشون داشتن و از خدا در مسیر رشد و کمال کمک خواستن
معصومه باستانی
۱۴۰۱/۸/۱۲
سلام کتاب عالی بود تا حالا کتاب صوتی گوش نکرده بودم در تمام مدتی که به این کتاب گوش میکردم حس کردم که چقدر خدا بهم نزدیک بوده در حالی که همش فک میکردم خدا فراموشم کرده و در مورد صدای گوینده چقدر عالی و دلنشین هست و در اینجا از خواهرم سمیه عزیز تشکر میکنم که منو با کتاب راه آشنا کرد و این کتاب رو به عنوان هدیه برام فرستاد 🥰😘
مرتضی کیانی
۱۴۰۲/۱/۲۳
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به مجموعه خوب کتابراه..
باید بگم این کتاب که بصورت رایگان دریافت کردم و شنیدم کتابی سرشار از انرژی و امید و عشق هست.. انسان متوجه بزرگ بودن و ارزشمند بودن خودش میشه و هر لحظه با درک اینکه پروردگار در کنارش هست امید بیشتری نسبت به ادامه زندگی پیدا میکنه.. در آخر باید بگم گوینده صدای دلنشینی داره و موسیقی هم عالی هست.
محمد حسین غلامزاده
۱۴۰۱/۶/۲۴
کتاب قدرت من هستم نوشته جول اوستین، کشیش مذهبی مسیحی است که درباره دو واژه من و هستم در این کتاب سخن میگوید به طور کلی بر خودباوری اشاره دارد و این که ما بعنوان اشرف مخلوقات و کسی که دارای روح الهی هستیم نباید خود را دست کم بگیریم و فرصت توانایی را از خود سلب نکنیم.
سودابه فرجزاده
۱۴۰۲/۲/۱
کتاب فوق العاده‌ای بود و از آن کتابهایی بود که دوست داشتم صبحم را با این کتاب شروع کنم و انرژی بگیرم. در این کتاب کاملأ به قدرت کلام اشاره شده و متوجه میشیم که با استفاده از کلام خوب، به خودمون چطور قدرت بدیم. به همه گوش دادن به این کتاب رو توصیه میکنم، راوی فوق العاده‌ای هم داره. موفق باشید
مریم
۱۴۰۲/۱/۲۱
در این کتاب به نیروی موجود در عبارت من هستم پی می‌بریم بخصوص زمانی که به راستیجریان می‌یابد و بعد از آن باید به پیامد آن نیز بیندیشیم و همواره ان را در ذهن خود مرور کنیم در این جمله نیرویی بالقوه وجود دارد که میتواند سازنده و پیشرو باشد و فعل منفی من نیستم را نفی ودور سازد
نور طهماسبی
۱۴۰۲/۲/۸
می شه فهمید که کتاب، شامل چه مطالبیه...
به هرحال من با ادبیات آقای اوستین آشنا هستم ولی چندبار گوش دادن به این کتاب، بازم برام جذاب، شنیدنی و تاثیرگذاره بود.
درود بر الوهیت باطن ایشون، همه عوامل موفق کتابراه و شما دوستان عزیزی که این کتاب رو گوش میدین و یا این مطلب رو می‌خونید.
پدرام امرالهی
۱۴۰۱/۱/۱۳
محتوا عالی و اثر گذار بود، گوینده بسیار صدای شیوا و رسایی داشت. و در نهایت ممنونم از دوست شریفم آقای بهروز امینی که این کتاب عالی رو به من معرفی کرد.
و درود به مجموعه خلاق کتابراه🌹
نگار ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب قدرت من هستم نشان دهنده‌ی قدرت خداوند است چون همه‌ی ما هر چند که دارای قدرت و ثروت یا هر نیروی خارق العاده‌ای که باشیم در برابر قدرت خداوند هیچ چیزی نیست این کتاب بیشتر مارا با خدا اشنا می‌کند کتابی عالی و بی نظیری است
Rashed amani
۱۴۰۲/۲/۳۱
کتاب خوبی بود واقعا برای من خیلی مفید بود چون خلی چیز هایکه من نمیدونستم رو ازاین کتاب یاد گرفتم واما خیلی از معلومات که داده بود تکراری بود وبعضی داستان هاش رو در کتاب‌های دیگرش هم شنیده بودم در اینجا هم از همون داستان‌ها استفاده کرده بود
سیاووش جلالی مهر
۱۴۰۲/۱/۱۱
قدرت کلام اگر بدرستی استفاده شود همچون نیروی لیزر در نقطه‌ای که ما می‌خواهیم تمرکز می‌یابد و از هر سلاحی بُرَندِه است.
ژول آستین در این کتاب قسمتی از این انرژی نامحدود را بر خواننده آشکار کرده و آنرا تا حدود خیلی زیادی می‌شناساند.
ل معین
۱۴۰۱/۸/۱۲
کتاب آرامش بخش با یادآوری امید به لطف و مهربانی خداوند.. صدای گوینده بسیار متین و شیوا و آرام مناسب با متن کتاب بود اما یکنواخت صحبت میکردن که دوست داشتم بعصی قسمتهای کتاب رو هماهنگ با موضوع باهیجان و حس و حال متفاوت اجرا میکردن
مشاهده همه نظرات 128

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی قدرت من هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.