معرفی و دانلود خلاصه کتاب قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر

عکس جلد خلاصه کتاب قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر
قیمت:
۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر

خلاصه کتاب قانون جذابیت (یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز) مشترکاً توسط استر هیکس و همسرش جری هیکس نوشته شده است. این اثر مجموعه‌ی مکالمات آن دو با جهان غیرمادی از طریق موجودی روحانی به نام آبراهام است. آبراهام با بیانی شیوا برای خواننده از سوی موجودات غیرفیزیکی سخن می‌گوید و راه‌های عملی و متنوعی راجع به تغییر افکار و رسیدن به خوشبختی واقعی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب قانون جذابیت

جری هیکس در مقدمه کتاب قانون جذابیت (The Law of Attraction) برای ما توضیح می‌دهد که چه چیزی باعث شد او و همسرش به فکر نوشتن این کتاب بیفتند. زمانی بود که او با وجود مذهبی نبودن دنبال آموزه‌های مذهبی رفت تا جواب سؤال‌های بنیادینش را پیدا کند. وقتی جواب کاملی پیدا نکرد به‌ناچار سراغ تخته احضار رفت. در اولین‌بار که از تخته استفاده کرد جوابی که گرفت «ب خ و ا ن» بود. او به سراغ مطالعه رفت؛ ولی باز هم جوابی که دنبالش بود را پیدا نکرد. سال‌ها بعد که با کتاب «بیندیشید تا ثروتمند شوید» رو‌به‌رو شد، با استفاده از آموزه‌های کتاب توانست تجارت بین‌المللی خودش را راه بیندازد و موفق شود.

این دو نویسنده بعدتر با شخصی به نام جین رابرت آشنا شدند که واسطه سث با دنیای ما بود. اما وقتی خواستند با جین رابرت ارتباط بگیرند متوجه شدند او درگذشته است. چندی بعد با شخصی به نام شیلا آشنا شدند که واسطه بین تئو و این دنیا بود. آن‌ها از تئو پرسیدند که چه کنند و تئو به آن‌ها مراقبه را پیشنهاد داد. این دو زوج مراقبه کردند و به احساس بی‌نظیری دست یافتند. مدتی بعد در حین مراقبه توانستند با آبراهام، راهنمایی روحانی، ارتباط برقرار کنند. ابتدا این موضوع را مخفی گذاشتند؛ اما در نهایت تصمیم گرفتند با دیگران از قانون جذبی که این راهنما از آن حرف می‌زد و تأثیر آن بر زندگی حرف بزنند.

براهام منبع قدرتمندی از انرژی است که از طریق استر و جری هیکس قوانین جهان و قدرت جذب و نیروی اندیشه را به جهانیان یادآوری می‌کند. کتاب نامبرده بیان می‌کند که شما مرکز همه‌ چیز هستید و از قوه‌ی تفکر برخوردارید. شما می‌توانید با فکر خود چیزهای خارق‌العاده‌ای را به‌سوی خود جذب کنید. می‌توانید برای خود زندگی لذت‌بخشی بسازید فقط کافی است بدانید که بعد روحانی شما قدرتمندتر از هر چیزی است.

خلاصه کتاب قانون جذابیت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند و مراقبه و مثبت‌نگری را شروع کنند پیشنهاد می‌کنیم.

با استر هیکس و جری هیکس بیشتر آشنا شویم

استر هیکس متولد 1948 اهل کولویل شهری در ایالت یوتای آمریکا است. او سخنران الهام‌بخش و نویسنده‌ی نُه کتاب با همراهی همسرش جری هیکس است. جری هیکس در سال 1927 متولد شد و در نوامبر سال 2011 در گذشت. این دو نویسنده با هم کتاب‌هایی مثل «رفتن به ورتکس: راهنمایی مراقبه» و «ورتکس: جایی که قانون جاذبه تمام روابط تعاونی را با استر و جری هیکس ادغام می‌کند» و «پول و قانون جاذبه: یادگیری برای جذب سلامت، ثروت و شادی» و ... منتشر کرده‌اند. او و همسرش با کمک انتشارات آبراهام هیکس فعالیت‌های زیادی مثل نشر کتاب و تولید ویدئو و CD و ... انجام داده‌اند. آن‌ها در سال 2006 در نسخه‌ی اصلی مستند راز حضور داشتند

جملات برگزیده‌ی خلاصه کتاب قانون جذابیت

  • افکاری که در ذهن می‌پرورانید بدون برانگیخته شدن احساسات‌، از قدرت کافی برای جذب برخوردار نیستند.
  • قانون هنر پذیرش می‌گوید: «من همواره خودم هستم و اجازه می‌دهم که دیگران نیز همواره خودشان باشند.»
  • هر چقدر که با نگرش ناامیدانه به مسائل مختلف نگاه کنید، یاس و ناامیدی بیشتری را به سمت خود جذب می‌کنید.
  • خواستن شما باعث خلق اهداف‌تان می‌شود. قانون آفرینش آماده است تا افکار شما چه مثبت و چه منفی را برایتان خلق کند.

در بخشی از خلاصه کتاب قانون جذابیت می‌خوانیم

جری: آبراهام به نظر می‌رسد ترکیب سه قانون با موضوع فرآیند هدف‌گذاری مقطعی می‌تواند در پدید آوردن هر چیزی مفید واقع شود. کمی در این مورد برایمان صحبت کنید.

آبراهام: از زمانی که متوجه می‌شوید شما توانایی خلق تجربیات خود را دارید، بیشتر به سمت شفاف‌سازی علایق خود، تمایل پیدا می‌کنید. خواسته‌های شما در هر مقطعی از زندگی‌ متفاوت خواهند بود. هدف از بیان تصمیم‌گیری مقطعی این است که به شما کمک کند ارزش دفعاتی که در طول روز تشخیص و بررسی آنچه که طالبش هستید را متوقف می‌کنید، درک کنید تا شاید تاکید زیادی نسبت به خواسته‌هایتان بورزید و قدرت زیادی را روانه آن‌ها کنید. به همین دلیل، شناسایی قصد و نیت شما به هنگام ورود به هر بخش، نه تنها آن مقطع را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه برای هموار کردن و آماده‌سازی مسیر مشابه آن در آینده هم بسیار مفید خواهد بود.

با فرآیند جادویی هدف‌گذاری می‌توانید:

- در هر مقطعی از زندگی موفقیت را به دست آورید.
- از پیشرفتی که در زمان حال وجود دارد برای ترغیب افکارتان استفاده کنید.
- با انتخاب‌ هوشمندانه اهداف از سردرگمی به سمت خلاقیت هدفمندانه حرکت کنید.
- کل روز خود را براساس تصمیم‌هایی که می‌گیرید، تقسیم کنید. اینگونه هدفمندانه یک روز را به پایان می‌رسانید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
غنی بیندیش و ثروتمند شو
فصل اول: مسیر دستیابی به آبراهام
راه‌حلی برای رفع ترس‌هایم «از زبان استر هیکس»
آیا راه‌حل، مراقبه است؟
مصاحبه با آبراهام توسط جری هیکس
فصل دوم: تعریفی از قانون فراگیر جذب
چگونه می‌توانیم سریع‌تر به خواسته‌های خود برسیم؟
چگونه می‌توانیم قدرت جذب خود را افزایش دهیم؟
فصل سوم: علم خلق هدفمندانه
فصل چهارم: هنر ایمان و پذیرش
گذشته، حال و آینده
فصل پنجم: فرآیند جادویی هدف‌گذاری مقطعی
سخن پایانی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قانون جذابیت: درس‌هایی از آبراهام برای زندگی بهتر
نویسنده،
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات133
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قانون جذابیت

حبیبه سلطانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بسیار کتاب عالی و جذابی بود و برای کسانی که میخوان توی زندگیشون تغییر و تحول ایجاد کنند متحول بشن و عالی هستن و عالی تر هم میشن فوق العاده هست واقعا من که خیلی این کتاب رو دوست داشتم و چندین کتاب از استر و جری دارم و مطالعه میکنم و اسمش هم روش نوشته جذابیت و جذاب هم هست واقعا حتما بخونید و کتاب‌های دیگه‌شون هم مطالعه کنید سپاسگزارم
نگار ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
با سلام خدمت نویسنده محترم این کتاب
کتابی بسیار مقبول و با انگیزه بود برای کسانی که واقعا دلشون میخواد انگیزه‌ای برای زندگی کردن به دست ییاورند این کتاب را مطالعه کنند
شهرزاد دامن کشان
۱۴۰۲/۷/۴
من کتابای جری هیکس رو چندین بار میخونم و واقعا خیلی واضح و اصولی قانون جذب رو توضیح داده
محمود قائدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
برای ایجاد انگیزه و خود باوری خوبه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قانون جذابیت

برای دریافت خلاصه کتاب قانون جذابیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.