معرفی و دانلود خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان

عکس جلد خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان
قیمت:
۴۸۰۰ 2400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان

با مفهوم انسان و ذات او بیشتر آشنا شوید! میکروکتاب قوانین طبیعت انسان نوشته‌ی رابرت گرین، با استفاده از قوانینی ساده و مهم توضیح می‌دهد که شما به عنوان انسان چه کسی هستید و چرا اینگونه زندگی می‌کنید.

در هر بخش از میکروکتاب قوانین طبیعت انسان (The Laws of Human Nature) داستان‌هایی از شخصیت‌های معروف و وقایع بزرگ تاریخی شرح داده شده که به شما کمک می‌کند با مفهوم انسان و ذات او بهتر و عمیق‌تر آشنا شوید.

این میکروکتاب به یک ارزیابی بی‌رحمانه و صریح از گونه‌های انسانی می‌پردازد و به صراحت بیان می‌کند که شما چه کسی هستید تا با استفاده از رفتارهای آگاهانه زندگی بهتری برای خود بسازید. در هر شرایطی که هستید، این میکروکتاب را مطالعه کنید و به شناخت عمیق‌تری از خود و اطرافیانتان برسید.

این کتاب همچنین با ارائه ایده‌ها و راه‌حل‌هایی کاربردی به شما یاد می‌دهد چگونه با خود و دیگران رفتار کنید. هر فصل با یک بخش به اتمام می‌رسد که توضیح می‌دهد چطور این نیروهای اساسی انسانی را به پدیده‌ای مثبت‌تر و کارآمدتر تبدیل کنید، به‌ صورتی‌ که دیگر تسلیم ذات انفعالی انسان نباشید و آن را به شکلی مناسب و مثبت تغییر دهید.

شاید فکر کنید و بگویید که این دانش قدیمی شده است یا تصور کنید که امروزه آنقدر پیشرفت کرده‌اید که فراتر از ریشه‌های اصلی خود قدم برداشته‌اید؛ اما حقیقت این نیست! شما هرگز به اندازۀ اکنون غلام ذات انسانی و بالقوه‌های مخرب آن نبوده‌اید. اگر این حقیقت را نادیده بگیرید، با آتش بازی کرده‌اید.

بیرون کشیدن این خود والاتر و ایده‌آل خواستۀ حقیقی همۀ انسان‌های جهان است، زیرا رشد این بخش از وجود به انسان احساس کامروایی مطلق می‌دهد. رابرت گرین (Robert Greene) در این میکروکتاب به شما کمک می‌کند تا با آگاه شدن از عناصر مثبت و فعال بالقوۀ خود به این دستاورد بزرگ برسید.

اگر در جستجوی راهنمایی برای پیدا کردن نیروهای اساسی درونی خود هستید و قصد دارید از ذات انسانی خود آگاهی داشته باشید و علت رفتارهای عجیب، معمولی یا مخرب خود را بفهمید، این میکروکتاب برای شما مناسب است.

رابرت گرین را بیشتر بشناسیم:

به عنوان نویسنده و سخنران محبوب در سطح جهان شناخته می‌شود. رابرت گرین با نوشتن کتاب‌های زیادی در زمینه قدرت، استراتژی و روش‌های جنگی توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. معروف‌ترین اثر او 33 استراتژی جنگ نام دارد.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از کتاب قوانین طبیعت انسان می‌خوانیم:

ما یکی از قدرتمندترین ابزار برای پیوند پیدا کردن با مردم و استفاده از قدرت اجتماعی را داریم و آن چیزی نیست جز همدردی کردن با دیگران. با استفاده از این ابزار ساده می‌توانیم با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنیم، مخالفت‌های آن‌ها را کاهش دهیم و حالت و افکارشان را بشناسیم. عاملی که باعث می‌شود همدردی به کمترین میزان خودش کاهش یابد، مسئله خودشیفتگی است. البته خودشیفتگی در همه ما وجود دارد، اما برای برخی این موضوع عمیق‌تر است و باید یاد بگیریم که خودشیفته بودن را کنار بگذاریم و کمی هم به انسان‌های اطراف خود توجه کنیم.

انسان‌ها از زمانی که متولد می‌شوند به شدت نیازمند این هستند که مورد توجه واقع شوند. ما به توجه دیگران نیازمندیم، اگر مردم به ما اهمیتی ندهند، نمی‌توانیم در هیچ سطحی از زندگی به موفقیت برسیم. بخش مهمی از این نیاز، سطحی است. یعنی دیگران باید ما را ببینند تا زنده بودن را احساس کنیم. اما بخش مهم این نیاز روانی است. تنها در صورتی احساس هویت و واقعی بودن به ما دست می‌دهد که از دیگران توجه جلب کنیم. این احساس باعث می‌شود که نسبت به خودمان خوشبین باشیم. این کار نیاز به دیده شدن را در ما برطرف می‌کند. اما برای دریافت این نیاز باید تلاش کنیم. در خانواده باید با خواهرها و بردارهایمان به رقابت بپردازیم، این موضوع در مدرسه، دانشگاه و محل کارمان هم صدق می‌کند. انسان‌هایی که اطراف خود جمع کردیم، نسبت به سرنوشت ما بی‌تفاوت‌اند، چون سرشان با کارها و گرفتاری‌های خودشان گرم است. اما زمان‌هایی وجود دارد که ما به این احساس توجه از سمت دیگران شدیدا نیازمندیم. از این رو دست به اقداماتی می‌زنیم اما نتیجه آن برعکس می‌شود و دیگران از ما فاصله می‌گیرند. حتی ممکن است دیگران با ما رفتار نامناسبی هم داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: بر خودِ هیچانی پیروز شوید
قانون خِردگریزی
درون آتن
گام‌هایی برای رسیدن به خردگرایی
خودبینی را به همدلی تبدیل کنید
قانون خودشیفته بودن
راه‌هایی برای رسیدن به نگرش همدلانه
4 تیپ خودشیفته
پشت نقاب مردم را ببینید
قانون نقش بازی کردن
زبان دوم
هنر نقش بازی کردن و نفوذ
فصل دوم: قدرت شخصیت انسان‌ها را تعیین کنید
قانون رفتار اجباری
الگو
مهم‌ترین تیپ‌های شخصیتی
به یک خواستنی تبدیل شوید
قانون خواستنی بودن
آن چیزی که خواستنی است
چشم‌اندازتان را وسیع کنید
قانون کوته‌بینی
لحظه‌های دیوانگی
فصل سوم: باورهایی که دیگران نسبت به خودشان دارند را تایید کنید تا مقاومت‌شان کاهش یابد
قانون حالت دفاعی
بازی نفوذ
با تغییر نگرش، شرایط را تغییر دهید
قانون خودتخریبی
آزادی نهایی
با نیمه تاریک خود مواجه شوید
قانون سرکوب
نیمه تاریک
رمزگشایی سایه‌های درونی
فصل چهارم: مواظب خود شکننده باشید
قانون حسادت
دوستان مصیبت‌ساز
بررسی نشانه‌های حسادت
با محدودیت‌های خود آشنا شوید
قانون خود بزرگ‌بینی
توهم موفقیت
با مردانگی و زنانگی درونی خود ارتباط برقرار کنید
قانون سختی جنسیت
جنسیت معتبر
راه‌های دستیابی به مرد و زن اصیل
فصل پنجم: با هدف جلو بروید
قانون بی‌هدفی
صدا
راه‌هایی برای خلق حس هدفمندی
در برابر کشش‌های سقوط ‌آمیز گروه‌ها مقاومت کنید
قانون انطباق
آزمایشی در طبیعت انسان
5 راهکار برای دستیابی به گروه واقعی
کاری کنید که خودشان بخواهند از شما پیروی کنند
قانون دمدمی مزاجی
طلسم حقانیت
استراتژی‌هایی برای ایجاد اقتدار
فصل ششم: پشت چهره دوستانه، دشمنی‌ها را ببینید
قانون حمله
متجاوز ماهر
استراتژی تجاوز انفعالی و نحوه مقابله با آن
لحظه تاریخی را سریع به چنگ آورید
قانون خطای نزدیک‌بینی نسلی
موج رو به بالا
راهبردهایی برای بهره‌برداری از زمان حال
به نابودی مشترک فکر کنید
قانون انکار مرگ
گلوله‌ای در پهلو
فلسفه زندگی از طریق مرگ
پیشنهاد میکروکتاب بعدی
پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات289
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان

حسین نیک خو
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
خوب بود تا جایی کار من رو راه انداخت. تنها نقطه متمایز این کتاب این بود که اول یک موضوعی رو مطرح میکرد، بعد یک داستان واقعی درموردش بیان میکرد بعد جمع بندی میکرد
انتشارات پارس نگاران
۱۴۰۲/۹/۲۳
این کتاب کمک میکند تا به خودشناسی و خود کنترلی بهتری نسبت به قبل تر از خودمان برسیم و سبک نوشتاری خاص خوب‌اش (داستانی-آموزشی) هم به این امر کمک شایان کرده است.
گندم
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خوب بودش ارزش یک بار خواندن را داشت داستان‌های جالبی داشت ولی خیلی کلی راجب هر چیزی گفته بود
Tufan amini
۱۴۰۱/۵/۲۸
کتاب خیلی خوبیه درباره قدرت و طبیعت رفتاری انسان صحبت‌های خوبی کرده.
یزدان
۱۴۰۱/۵/۳۰
ربط داستان هاش به نتیجش یکم گُنگه، ولی در کل خوبه
مرتضی مختاری
۱۳۹۹/۱۱/۸
عالی بود همه کتاب‌های رابرت گرین عالی هستند
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان

برای دریافت خلاصه کتاب قوانین طبیعت انسان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.