معرفی و دانلود خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن

عکس جلد خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن

ملانی کاتزمن یکی از برجسته‌ترین مشاوران حوزۀ کسب‌وکار در کتاب نخست ارتباط برقرار کن (چکیده کتاب)، به شما می‌آموزد که چطور از طریق ارتباط عمیق و درست با دیگران در محل کارتان به موفقیت و شادی دست پیدا کنید. این کتاب رتبۀ نخست فهرست پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال و USA Today را به خود اختصاص داده است.

دربارۀ کتاب نخست ارتباط برقرار کن:

در دنیای امروز، فناوری این امکان را برای انسان فراهم کرده تا بیش از گذشته به گسترش پیوندها و ارتباطاتش بیندیشد، با این حال علت اینکه تعداد زیادی از افراد در محل کارشان احساس انزوا و مهم نبودن می‌کنند، چیست؟ چرا تصور می‌کنند چیزی گم شده است و جای خالی‌اش احساس می‌شود؟

کتاب نخست ارتباط برقرار کن (Connect First) به شما می‌گوید که نیازی نیست در چنین محیطی باقی بمانید و خودتان را آزار دهید، بلکه بهتر است بیاموزید در محل کارتان و در زمان‌های مناسب ارتباطات میان فردی خود را بهبود بخشید و حس‌وحالتان را بهتر و مثبت‌تر کنید.

در حقیقت این کتاب به شما مواردی را خاطرنشان می‌کند که زمان طولانی‌ست به سادگی از آن‌ها رد می‌شوید. خوب است بدانید ارتباط قوی زمینۀ موفقیت پایدار و پیدا کردن معنا و شادی را در محل کار برایتان ایجاد می‌کند و شما می‌توانید با عمل به راهکارهای این کتاب، سطح کیفیت روابط‌تان را افزایش دهید.

مهم‌ترین نکاتی که ملانی کاتزمن (Melanie Katzman) در کتاب پرفروش نخست ارتباط برقرار کن به شما می‌آموزد، عبارت‌اند از:

- تمام تمرکز خود را بر روی ایجاد فضایی صمیمی بگذارید.
- محبوب باشید و کسی شوید که همه می‌خواهند با او کار کنند.
- به دیگران احترام بگذارید و به آن‌ها احساس ارزشمند بودن بدهید.
- وفاداری و تعهد خود را بیشتر کنید و آن‌ها را در ارتباط با همکاران خود به کار گیرید.
- با بیرون رفتن از منطقه امن خود و آزمایش ایده‌های جدید، با ترس‌های درونی خود مبارزه کنید.

کاتزمن در این کتاب 52 راهکار مؤثر را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید به سادگی از آن‌ها بهره‌مند شوید. فنون قدرتمندی که او برای رهبران و کارمندان شرکت‌های برتر دنیا به کار برده تا بهره‌وری، رضایت، شادی و موفقیت کارشان افزایش یابد.

نکوداشت‌های کتاب نخست ارتباط برقرار کن:

- این کتاب پر از نکات قابل اجرا و درخشان است که همه ما می‌توانیم با برقراری ارتباط به کارمندان و انسان‌های بهتری تبدیل شویم. (بروک بالدوین، مجری اتاق خبر سی ان ان)

- با استفاده از کتاب نخست ارتباط برقرار کن می‌توانید هر روز روابطی محکم در محل کارتان ایجاد کنید و هنگامی که آن را عملی سازید، از کار و زندگی خود لذت بیشتری خواهید برد. (کیم اسکات، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

- هر کسی که ملانی کاتزمن را بشناسد، توانایی او در ایجاد ارتباطات واقعی را تحسین کرده است. او به عنوان یک روانشناس بالینی و یک مشاور کسب‌وکار مهم‌ترین اثر خود را نوشته است. (آدام گرانت، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز میزبان پادکست TED WorkLife)

- کاتزمن به عنوان یک روانشناس ادعا می‌کند که اتصال عاطفی به شغل و همکاران برای انجام عملکرد خوب و یافتن خوشبختی در کار امری حیاتی است و مدیران نیز باید به همکاران خود توجه نشان دهند و با آن‌ها روابط خوبی برقرار کنند. این توضیحات بینش اصلی کتاب نخست ارتباط برقرار کن را نشان می‌دهد؛ کتابی که از مباحث گسترده‌ای تشکیل شده و براساس مطالعات و اطلاعات دقیق نوشته شده است. (مجله کتابخانه Library Journal)

کتاب نخست ارتباط برقرار کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در محل کار خود حس و حال بهتری داشته باشید و به عنوان یک مدیر یا کارمند ارتباط مؤثر و خوبی با همکاران خود برقرار کنید تا به موفقیت بیشتری برسید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ملانی کاتزمن بیشتر آشنا شویم:

او یک روانشناس حوزه تجارت و کسب‌وکار و یکی از برترین مشاوران شرکت‌های دولتی و خصوصی در سراسر جهان است. ملانی کاتزمن در سال 1999 مؤسسه «مشاور کاتزمن» را بنیان نهاد و هم‌اکنون به عنوان یک متخصص در حوزه توسعه اجرایی و رهبری شناخته می‌شود و با شرکت‌هایی نظیر Accenture ،Bain Consulting ،Goldman Sachs ،MTV ،PwC و Viacom همکاری کرده است.

همچنین کاتزمن یکی از اعضای ارشد مرکز مدریت دانشکده کسب‌وکار وارتون در دانشگاه پنسیلوانیا به شمار می‌رود و در رسانه‌هایی همچون نیویورک تایمز، فایننشال تایمز، مجله اپرا، ABC ،CBS و ... حضور داشته است.

در بخشی از کتاب نخست ارتباط برقرار کن می‌خوانیم:

چه می‌کنید اگر مدیر بخش نوآوری شرکتی باشید، اما ذهنتان از ایده‌های نو تهی شده و چشمه خلاقیتتان خشکیده باشد؟ ریچارد پیشگام بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی در کمپین‌های بازاریابی بود. آنقدر کارش خوب بود که به ریاست بخش خلاقیت محل کارش رسید؛ اما روزی که کارش به دفتر من افتاد، ذهنش کاملاً خالی از ایده‌های تازه و بکر بود.

او در مقابل استارت‌آپ‌های پویا احساس ضعف می‌کرد و این‌طور می‌انگاشت که به تاریخ پیوسته و رابطه‌اش با همکاران قبلی در حوزه فناوری قطع شده است. درحالی‌که بسیاری از کارآفرینانی که او می‌خواست از آن‌ها بیاموزد، علاقه‌مند بودند که مورد توجه سازمان معتبر او قرار بگیرند. پس چه باید می‌کرد؟ تلاش کردم رویکرد او را تغییر دهم. او باید فرصت بروز و نمایش ایده‌ها و مفاهیم نو را می‌داد.

او نقش خود را «میزبان ناهارهای نوآوری‌محور» تعریف کرد، در هر مرتبه، از دو سخنران خارج از سازمان و شش همکار درون سازمانی از نسل‌ها و دیدگاه‌های مختلف دعوت به‌عمل می‌آورد. برای هر جلسه از قبل چالشی را معرفی می‌کرد تا همه با دست پر بیایند. این جلسات ازیک‌سو، ایده‌های تازه‌ای را در ذهن ریچارد خلق می‌کرد و ازسوی‌دیگر، ملاقات با جامعه گسترده‌تری از همکاران راهبردی نیز امکان به‌ثمر نشاندن سریع‌تر محصولاتی بدیع را آن‌هم غالباً فارغ از دردسر رؤسای پرشمار فراهم می‌ساخت.

فهرست مطالب کتاب

درباره ره‌آورد مدیریت
مقدمه
بخش اول: عرصه احترام را بگسترانید
بخش دوم: تمام حواس خود را پای کار بیاورید
بخش سوم: محبوب باشید
بخش چهارم: وفاداری را افزایش دهید
بخش پنجم: اختلافات را حل و فصل کنید
بخش ششم: بر ترس غلبه کنید
بخش هفتم: اثرگذار باشید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن
نویسنده
مترجمزهره نوروزی
ناشر چاپی ماهنامه ره آورد مدیریت
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات30
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن

عادل آتشین
۱۴۰۱/۴/۳۰
ارتباطات سرمایه‌ی اصلی انسانها در زندگی و لازمه‌ی موفقیت هستش وهرچه بیشتر و باکیفیت تر باشن قاعدتا اثربخشی بیشتری در زندگی شخصی خواهند داشت، این کتاب کاملا ب این موضوع پرداخته
محمدعلی نصیری
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
این مطالب بسیار روان و عالی هست و بخوبی قابل درک و فهم هستش حتما این کتاب رو بگیرید
ایمان رستمی
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب خوبی در رابطه با برقراری ارتباط قوی و درست با مشتری میباشد
Sadegh Azizi
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
کتاب فوق‌العاده‌ای هستش و پیشنهاد میکنم حتماً مطالعه کنید
Azita Zahmatkesh
۱۴۰۰/۸/۲۹
مفید بود
به نظرم خلاصه و مفید بود
زینب دارایی
۱۴۰۰/۱/۱۱
عالی بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن

برای دریافت خلاصه کتاب نخست ارتباط برقرار کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.