معرفی و دانلود خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

عکس جلد خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو
قیمت:
۴۸۰۰ 2400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

میکروکتاب بهترین سال زندگی تو به قلم دارن هاردی، یک سیستم اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ است که نشان می‌دهد چطور به چیزی که دیگران یک عمر در تلاشند تا به آن برسند می‌توان در عرض چند ماه دست یافت؟

تمام انسان‌ها آرزوها و اهداف ارزشمندی دارند و مرتب در تلاشند تا به آن‌ها دست پیدا کنند. آیا شما چشم‌اندازی در زندگی خود دارید؟ می‌خواهید چه کسی باشید، برای چه چیزی زندگی کنید و برای چه چیزی بجنگید؟ چه برداشتی از خودتان و آینده‌تان دارید؟ در مورد این سوالات کمی فکر کرده و پاسخ آن را بیابید.

دارن هاردی (Darren Hardy) در میکروکتاب بهترین سال زندگی تو (Living your Best year ever) نشان می‌دهد که به هر چیزی که فکر ‌کنید، در مورد آن به انتظاراتی می‌رسید و براساس قانون جذب آن را در زندگی واقعی خود تجربه می‌کنید.

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی (Darren Hardy)، نویسنده و سخنران آمریکایی، تا سال 2015 ناشر مجله‌ای به نام موفقیت بود که یکی از جذاب‌ترین مجلات جهان محسوب می‌شود. او از کودکی همراه با پدرش زندگی می‌کرد و وی را یکی از بزرگ‌ترین معلمان خود می‌دانست. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در سن 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این توانایی را داد تا با مدیران سرآمد، کارآفرینان والا و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین مسئله سبب شد تا پرده از اسرار موفقیت آن‌ها بردارد.

در بخشی از میکروکتاب بهترین سال زندگی تو می‌خوانیم:

همه ما در زندگی با شکست‌های زیادی روبه‌رو می‌شویم. علت شکست‌های پی‌درپی آن‌ها نبود سیستم مدیریت موفقیت است. با این سیستم شما می‌توانید همه‌ موانع را از سر راه خود کنار بزنید. شما به سیستمی نیاز دارید تا در مواقعی که از مسیر اصلی‌تان منحرف می‌شوید، به شما کمک کند.

چگونه از سیستم برنامه، عمل، بررسی و بهبود استفاده کنیم؟ سیستم برنامه، عمل، بررسی و بهبود مثل یک قطب‌نماست. به شما کمک می‌کند در هر شرایطی، بتوانید روبه جلو بروید و در صورت نیاز تغییراتی اعمال کنید. برنامه‌ریزی می‌کنید، مراحل مختلف را طی می‌کنید و بعد از بررسی شرایط، هر جایی که نیاز بود، اصلاحات لازم را انجام می‌دهید. این سیستم به همین راحتی کار می‌کند.

یعنی در هر شرایطی که هستید، آگاهانه عمل می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که ذهنتان و مشغولیت‌های دیگر، شما را از مسیر اصلی توسعه‌تان دور کند. شما باید آگاهانه، شور و اشتیاق خود را، از انتخاب هدف تا رسیدن به آن حفظ کنید. وقتی بتوانید انعطاف‌پذیری ذهنی داشته باشید هر کاری برایتان امکان‌پذیر است. این سیستم به ما می‌گوید که از ابتدای انتخاب هدف تا رسیدن به آن تلاش شما نباید متوقف شود.

سیستم مدیریت دستاوردها به هفتگی، ماهانه و سالانه تقسیم‌بندی می‌شود. با مدیریت و برنامه‌ریزی قدم به قدم، شما راحت‌تر می‌توانید با تغییرات و مشکلاتی که در سر راهتان قرار می‌گیرند، کنار بیایید.

برای یک سال، 3 هدف مهم را در نظر بگیرید. بعد از آن به اندازه‌ تعداد ماه‌های یک سال (یعنی هر ماه) 3 هدف تازه و مهم را در نظر بگیرید. وقتی که توانستید برای یک ماه اهداف خود را تنظیم کنید، حالا می‌توانید اهداف هفتگی برای خود در نظر بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول
قدم اول: «چرا» مهم‌تر از «چگونه» است
سرعت
نحوه‌ عملکرد سیستم هدف‌گذاری
قدم دوم: سالی که گذشت
برنامه‌ریزی، اجرا، بازبینی و ارتقا
قدم سوم: پایه‌های موفقیت
انتخاب شکرگزاری
فصل دوم: قدم چهارم
برگه‌ تعادل شما
دستورالعمل سیستم هدف‌گذاری
قدم پنجم: طراحی بزرگ
چک کردن اهداف
قدم ششم: عامل جادویی برای رسیدن به اهداف
قدم هفتم: طرح عملی شما
قدم هشتم: دست به کار شوید
ادامه بده
بی‌پروا باش
فصل سوم: کاربرگ
قدم اول: تعهدنامه
قدم دوم: شکرگزاری
قدم سوم: ارزیابی زندگی
قدم چهارم: طراحی بزرگ
قدم پنجم: عامل جادویی
قدم ششم: طرح عملی من
قدم هفتم: دست به کار شوید
فصل چهارم: سیستم مدیریت موفقیت شما
مدیریت دستاورد ماهانه
مدیریت دستاورد فصلی
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

Rahele Abtahi
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ابتدا کتاب اثر مرکب با صدای کامبیز خلیلی را بشنوید نت برداری کنید در آخر این کتاب را حتما بخوانید. این دوکتاب در کنار هم روشنایی می‌آورد. افراد هدفمند قبل از اقدام به هر کاری حتما بخوانند.
رضا فرامرزی
۱۳۹۹/۶/۳۰
سلام قبل این کتاب کتاب اٺر مرکب دارن هاردی رو هم خوندم این کتابو حتما حتما خوندنشو پیشنهاد میکنم و اگه چیزای گفته شده توواین کتابو عملی کنید میتونید نتایج بسیار بزرگیو تو زندگیتون رقم بزنید سپاس
parmis alikhani
۱۳۹۹/۳/۶
من همیشه طرفدار میکروکتاب‌ها هستم چون عملا مختصر و مفید هستند. چه بهتر که نسخه زبان اصلی این میکروکتاب هم در کتابراه قرار داده بشه تا مستقیما با قلم دارن هادری در ارتباط قرار بگیریم.
نبی والی
۱۴۰۰/۸/۱
عالی واقعا این کتابا ثابت می‌کنن اون جمله‌ی معروف رو که کتاب بهترین دوست انسان... و البته به شخصه طرفدار میکرو کتاب هم هستم، ممنون از کتاب راه بابت انتشار همچین کتابهای ارزشمندی
باران بهروزی
۱۴۰۲/۸/۲۳
خوب بود ولی همه‌ی مطالب در کتاب اثر مرکب بیان شده بود این کتاب یه جورایی تکرار همون مطالب هست از سبکتو ممنونم که برای ما خلاصه کرد و وقتمونو هدر نداد
alireza heydari
۱۴۰۰/۸/۲۹
کتاب خیلی خوب و مفدی بود و عالیه برای کمک به برنامه ریزی و نظم و شکر گذاری اما به نظرم کتاب اثر مرکب بهترین اثر از دارن هاردی هست
Vahid Moghadam
۱۳۹۹/۱/۱
اثر مرکب و این کتاب هر دو در یک امتداد و مکمل هم هستند این دو کتاب راهشکهای مسیر پیشرفت و موفقیته بی‌شک.
javad khalili
۱۴۰۰/۲/۱۲
با عمل کردن به مطالب گفته شده و اجرای دقیق انها واقعا زندگیتان متحول خواهد شد. این کتاب واقعا تاثیر گذار هست.
Ela Slr
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
دوستان من کتاب رو تهیه نکردم شما که مطالعه کردین قسمت سوالات و امتیاز بندی کامل آورده شده؟
فاطمه هوشیار
۱۳۹۹/۱/۱۷
کتاب خوبیه ولی چرا میکرو از کتابراه انتظار میره کتاب کاملش رو هم داشته باشه عجیبه که نداره!!
سپیده ازادبخت
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب بسیار عاالی من کتاب کاملشو خوندم و این خلاصه رو ک خوندم یاداوری شد برام حتمن پیشنهاد میکنم
فهیمه شاپرک
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
خوب بود
ولی بنظرم بهتره کتاب اثر مرکب ایشان خونده بشه کاملتر و مفصلتر
رضوان زارع
۱۴۰۲/۷/۱۸
یک مجموعه مختصر و مفید بود و واقعا نتیجه عالی میتونی بعد خوندنش بگیری
محمد نظری
۱۴۰۲/۵/۱۳
میکرو کتاب کلا از همه نظر بهتره چون مختصر و مفید مطلب میرسونه
علیرضاامیری
۱۴۰۲/۱/۵
عالی بود خیلی لذت بخشه صحبت‌های اقای دارن هاردی منو تکون داد
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو

برای دریافت خلاصه کتاب بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.