معرفی و دانلود خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه

عکس جلد خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه
قیمت:
۴۸۰۰ 2400 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه

میکروکتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه به قلم هری کارپنتر، راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید غول درون خود را کشف کرده و برای تغییر در روند زندگی آن را مطیع خود کنید.

غول درون همان ضمیر ناخودآگاه شماست که بیشتر مواقع نمی‌دانید چگونه کار می‌کند و دقیقاً چطور باید از آن استفاده کرد. هدف هری کارپنتر (Harry W Carpenter) از نگارش میکروکتاب غول درون (The genie within, your subconscious mind: how it works and how to use it) این است تا شما را با ضمیر ناخودآگاهتان آشنا کند. او راهنمای استفاده از ضمیر ناخودآگاه را جهت رسیدن به موفقیت، خوشبختی، سلامتی و آرامش ذهنی شما در این میکروکتاب ارائه کرده است.

اگر با چگونگی کارکرد ضمیر ناخودآگاهتان آشنایی داشته باشید گام بزرگی را در جهت رسیدن به موفقیت برداشته‌اید. شیوه‌ها و روش‌های بکارگیری آن آسان است اما اگر از نحوه کارکرد ضمیر ناخودآگاه چیزی ندانید احتمال شکست خود را به میزان قابل توجهی افزایش خواهید داد. به عبارت دیگر می‌توان گفت کلید موفقیت آن است که به ضمیر ناخودآگاه خود از طریق یک حالت ذهنی تغییر یافته دسترسی داشته باشید.

ضمیر خودآگاه انسان تنها 8٪ از ذهن را در بر می‌گیرد، و مابقی متعلق به ضمیر ناخودآگاه است. ضمیر ناخودآگاه فاقد منطق بوده و تنها به ورود حسی استناد می‌کند. لذا به حقایق و تصورات، به یک میزان واکنش نشان می‌دهد. مثلا هنگامی که خواب پرت شدن از ساختمان را می‌بینید، بدن شما واکنشی را نشان می‌دهد که اگر در واقعیت این اتفاق بیفتد نشان می‌دهد. بدنتان عرق کرده، ضربان قلب بالا می‌رود و... پس این نکته بسیار مهم است. ضمیر ناخودآگاه تفاوت میان واقعیت و خیال را درک نمی‌کند.

هری کارپنتر جهت یادگیری چگونگی بکارگیری از ذهن ناخودآگاه قدرتمند خود، در تمام عمرش پیگیری وسواسانه‌ای به خرج داده است. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه شما عملکردهای متفاوتی با یکدیگر دارند. بنابراین پیش از اینکه از قابلیت‌های ضمیر ناخودآگاه بهره ببرید، تفاوت‌های آن دو را مطالعه کنید و آن‌ها را به طور دقیق بشناسید.

میکروکتاب غول درون تمرینات عملی بسیاری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از هر درس دستورالعمل‌های ریلکسیشن ارائه می‌کند که می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. جهت دستیابی به موفقیت نیاز است تا ضمیر ناخودآگاه خود را پرورش دهید و هری کارپنتر در این مسیر شما را یاری خواهد نمود.

در میکروکتاب غول درون می‌آموزید:

- به یک انسان موفق تبدیل شوید.
- احترام و اعتماد به‌ نفس خود را بالا ببرید.
- می‌توانید عادت‌های نامطلوب خود را تغییر دهید.
- روی اطلاعات ورودی ضمیر ناخودآگاه خود نظارت دقیقی داشته باشید.
- به راحتی روحیه ناامید و افسرده خود را به یک روحیه شاد تبدیل کنید.

میکروکتاب غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

هری کارپنتر این میکروکتاب را برای تمامی کسانی که قصد دارند ضمیر ناخودآگاهشان را در اختیار گرفته و آن را به خدمت خود درآورند، به رشته‌ی تحریر در آورده است.

میکروکتاب چیست؟ چرا میکروکتاب‌ها مفید هستند؟

میکروکتاب‌های سبکتو در حقیقت چکیده‌ای مهم از کتاب‌ها هستند که شما بتوانید آن‌ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان‌های پرت زیادی داریم که می‌توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم.

میکروکتاب‌ها شامل بخش‌های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می‌کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

در بخشی از میکروکتاب غول درون می‌خوانیم:

متاسفانه در راه تربیت کردن ضمیر ناخودآگاه یک مانع روانشناسی وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر بر آن غلبه کنید. موانع، همان عبارات تاکیدی منفی هستند که شما هر روز به خودتان می‌گویید. مثل: «هیچ چیزی رایگان به دست نمی‌آید». یا مثلا ممکن است در مورد این میکروکتاب هم ذهنیت منفی داشته باشید و بگویید: «قیمت این کتاب در مقابل محتوایی که دارد واقعا ناچیز است و احتمالا مطالبی که در آن قرار دارد، ارزشمند نیست».

برای تغییر ذهنیت خود باید تمرین زیر را انجام دهید. در کنارش باور داشته باشید که می‌توانید برخی از چیزهای ارزشمند را رایگان به دست آورید و این میکروکتاب هر چند قیمت پایینی دارد، اما مطالبش بسیار ارزشمند است.

سه وضعیت مختلف یعنی آرزو، انتظار داشتن و اطمینان را در نظر بگیرید. وقتی شما برای شرکت در یک دوره خودشناسی 500 هزار تومان شهریه پرداخت می‌کنید، آرزو دارید که به هدف خودتان برسید. از طرف دیگر انتظار دارید که به خواسته خود برسید و گرنه 500 هزار تومان شهریه را پرداخت نمی‌کردید! برای این کار شما به ایفای نقش می‌پردازید و همه تلاش خود را برای موفق شدن به کار می‌گیرید. روانشناسان معتقد هستند که انسان‌ها در طول زندگی خود دائما به ایفای نقش می‌پردازند. برای اینکه بتوانید در ایفای نقش خود در زندگی موفق عمل کنید، بیایید با هم تمرین زیر را انجام دهیم.

راحت و آرام روی یک صندلی بنشینید و پای خود را صاف و راحت روی زمین بگذارید. هر تصویر خوشایندی که دوست دارید به یاد آورید. مثلا تجسم کنید که به یک سفر دریایی رفته‌اید و بادهای ملایمی به صورتتان می‌خورد. به این ترتیب ذهنتان آرام می‌شود و می‌توانید از بودن در چنین مکان آرام و زیبایی لذت ببرید. تصور کنید که یک متخصص هیپنوتیزم شما را به خواب مصنوعی برده است.

فهرست مطالب کتاب

میکروکتاب چیست؟
درباره کتاب
درباره نویسنده
مقدمه
فصل اول: درس اول: غول شما
شاهکار اول
شاهکار دوم
شاهکار سوم
شاهکار چهارم
شاهکار پنجم
شاهکار ششم
شاهکار هفتم
حالات ذهن
تمرین: ساعت کوکی ذهنی
تمرین: وارد شدن به وضعیت درست
فصل دوم: درس دوم: تفاوت بین ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه
شرطی‌سازی آلفا
فصل سوم: درس سوم: بزرگترین کامپیوتر شما
ذخیره داده‌ها
همیشه کار می‌کند
نرم‌افزار
جستجوی هدف
شرطی سازی تتا: دستورالعمل باغ الهام‌بخش
فصل چهارم: درس چهارم: قوانین ضمیر ناخودآگاه
اصل انتظار
تلاش معکوس
فصل پنجم: درس پنجم: برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه
نامگذاری ضمیر ناخودآگاه
حرکت انگشت
برنامه «هوشیار»
فصل ششم: درس ششم: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه (قسمت اول)
دستورالعمل پاکسازی
فصل هفتم: درس هفتم: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه (قسمت دوم)
ایفای نقش: با هم کار کردن ضمیر ناخودآگاه
فصل هشتم: درس هشتم: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه (قسمت سوم)
عبارت تاکیدی سلامتی
کلام آخر
پیشنهاد میکروکتاب بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابخلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه
نویسنده
مترجمفاطمه فراهانی
ناشر چاپی سبکتو
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه

eis razavi
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب هم در خصوص ضمیر و نهاد انسان و جایگاه و کارایی‌های هر بخش اطلاعات مفیدی ارائه میده مخصوصاً ضمیر ناخودآگاه که در این کتاب به غول درون تعبیر شده که به مصداق خوبی بیان شده که 93 درصد از 100 درصدد کارهایی بدن انسان از هر نظر بر عهده ضمیر ناخودآگاه میباشد
Maryam Keivan
۱۴۰۱/۲/۱۷
با تشکر از کتابراه، کتاب بسیارخوبی ست تمام نکات راجع به ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه را توضیح داده و تمرینات بسیارخوبی ارائه داده ولی باتوجه به اینکه میکروبوک میباشد توصیه میشود کتاب کامل آن را حتما مطالعه بفرمایید
بتول دواری
۱۴۰۰/۱/۲۶
با عرض سلام خدمت دوستان من چندین کتاب در باره قدرت ضمیر ناخودآگاه خواندم ولی این کتاب شگفت انگیز است و از جمله به جمله آن شگفت زده شدم. حتما آن را بخوانید خواهش میکنم.
شیرین ملکپوش
۱۴۰۱/۳/۳
کارآمد است بدون شک فایده‌ای در زندگی ما دارد از هزینه‌ای که برایش پرداخت میکنیم خیلی خیلی بیشتر است و ارزشمند تر است اگر درست آن را درک کنیم و در زندگیمان به مو به موی آن عمل کنیم
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۲/۳/۱۳
خیلی خوب بود من خیلی مطلب درمورد ضمیر ناخودآگاه دوست دارم هر کتابی باشه با اشتیاق میخونم این کتاب هم مطالب خوب داشت که ازش یاد بگیرم واین خیلی عالی
زهره موسوی
۱۴۰۱/۷/۳
خود شناسی یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در روانشناسی هست که توصیه میکنم برای شناخت خود وقت بگذارید و مطالعه کنید تا در زندگی بهتر و اگاهانه تر عمل کنید
sean mi
۱۳۹۹/۱۱/۷
ONE OF THE BEST BOOK I EVER READ I READ MORE THEN 100 OF THIS KIND OF BOOK BUT HTIS ONE TAKE ME EXACTLY TO WHERE I WAS LOOKING FOR A LONG TIME
روناس
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
برای موفق شدن در زندگی و رسیدن به خواسته‌ها مطالعه‌ی این کتاب خیلی عالی است مطالبش مفید و بسیار کاربردی هست.
Mahsa Mousavi
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کتاب بدی نیست اما موضوعات رو یکم نامفهوم بیان میکنه و بیان روانی نداره اما دارای جملاتی است ک به خواننده کتاب کمک میکنه
Mohamad Merrikhi
۱۴۰۰/۲/۳۱
واقعا خوب بود خیلی استفاده کردم نکات خیلی خوبی داشت توش ولی حتما باید به صورت عملی استفاده بشه تا نتیجه رو ببینیم
مرتضی حاتمی
۱۴۰۱/۸/۲۴
کتاب خوبی بود ولی میتوانست خیلی جامعتر و کاملتر در مورد روش استفاده از ضمیر ناخودآگاه توضیح دهد.
شیدا مقدم
۱۴۰۱/۷/۱
کتاب بسیار مفید و کاربردی است نکات و تمرینات مهم رو گفته و از حاشیه پردازی خودداری کرده. ممنونم
علی جواهری
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
اطلاعات فوق العاده‌ای در مورد ذهن ارائه میشه که به قدرتمون (ذهنمون) بیشتر پی میبریم👌🏻💫
هادی محمدزاده
۱۴۰۰/۸/۶
این کتاب هم عالیه بسیار کاربردی موضوع فهمیده نشده برامون یعنی غول درون را عالی توضیح میده لذت بردم
محمد بیگی
۱۴۰۰/۲/۱۱
واقعا اسم کاملی داره و ضمیر ناخودآگاه یعنی قدرت مطلق انسان. بی نظیر و هیجان انگیر
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه

برای دریافت خلاصه کتاب غول درون: نحوه عملکرد و چگونگی استفاده از ضمیر ناخودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.