معرفی و دانلود رمان درد

عکس جلد رمان درد
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان درد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان درد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان درد

«درد» آخرین رمان صادق کرمیار است. کرمیار بیشتر با «نامیرا» شناخته می‌شود. برای خواندن «درد» اول از همه باید خود را برای خواندن یک رمان حجیم آماده کنید. البته اگر اینکار را هم انجام نداده باشید همین که کمی پیش بیایید داستان چنان جذبتان می‌کند که بعید است به راحتی بتوانید کتاب را زمین بگذارید.

رمان «درد» روایت همزمان تلاش‌های اطلاعات عملیات ایران و بخشی از استخبارات عراق برای غلبه بر یکدیگر است و نیز مروری است بر خاطرات جانبازی که هنوز درد می کشد، درد جسمی ناشی از جراحات جنگ و درد اجتماعی.

«درد» همچنین روایتگر دخترانی است که در بیمارستان‌ها زخم‌های جنگجویان جوان را مرهم می‌گذاشتند و در زندگی نیز زخم‌های روح آنان را مرهم می‌شدند.

«درد» داستان شخصیت نیست. با کتاب «درد» نحوه مدیریت جنگ و کارکرد اطلاعات عملیاتی آن شرح داده می‌شود. این کتاب داستان کسانی است که زحمت زیادی در جنگ کشیده‌اند ولی کم کم فراموش شده‌اند.در کتاب «درد» نباید به دنبال زنده ماندن یا نماندن شخصیت‌ها بود. این کتاب قرار است از نحوه مدیریت جنگ بگوید و آنچه بر سر گروه اطلاعات عملیات آمده است.

خواندن «درد» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن شبهای طولانی پاییز و زمستان باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان درد
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات373
زبانفارسی
شابک978-600-121-756-2
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان درد

sarbaz cyberi
۱۳۹۶/۹/۷
با خوندن این کتاب اطلاعات جالب و مفیدی در مورد اطلاعات عملیات در طول هست سال دفاع مقدس کسب کردم. روایت داستان از زمان یک شخص جانبازی که خود در آن سال‌ها از بچه‌های اطلاعات عملیات بوده و در زمان بیان روایت جانباز ویلچری است که تقریبا از انتها تا ابتدای کتاب بین زمین و آسمان بر روی یک جوی آب معلق است و راوی هر چند مدتی به این شرایط گریز می‌زند بر جذابیت آن افزوده است.
ندا تهرانی
۱۴۰۲/۲/۱۷
زیبا و جالب و متفاوت بود. میتونید ساعت‌ها گریه و لبخند رو با یک متن گیرا و پر هیجان تجربه کنید. لحظه به لحظه حوادث رو با گوشت و پوست و استخوان حس کردم. روایت گری متفاوت با دیدگاه تازه‌ای بود. این کتاب ارزش بارها خواندن رو دارد. ازش سیر نمیشوید
مریم گلی
۱۳۹۵/۹/۱۷
کتاب نامیرا اقای کرمیار که یک شگفتی بود از انتخاب هنری اسم کتاب تا محتوای زیباش و چگونگی به تصویر کشیدن شخصیتها و وقایع قبل عاشورا امیدوارم کتاب درد هم همین ویژگی رو داشته باشه موفق باشید جناب کرمیار
مریم گلی
۱۳۹۵/۹/۱۷
ایکاش کتابراه لطف کنه و نامیرا رو هم به لیست کتابهاش اضافه کنه خیلی دوس دارم دوباره بخونمواقعا بنظرم حیفه اگه این کتابو نخونی
sarbaz cyberi
۱۳۹۶/۵/۳۰
رمان جالبی از دلاورمردی‌های بسیجیان اطلاعات و عملیات در هشت سال دفاع مقدس بود
مطالعه این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنم
عزیز اوحام
۱۳۹۷/۲/۱۴
عالی است افسوس که پولی است ومن پول ندارم بخرم
Asman Abi
۱۳۹۶/۱/۱۲
کتاب دشتهای سوزان و نامیرا رو از ایشون خوندم واقعا عالی بود
نسیم خیاط
۱۳۹۶/۲/۲۲
خوب بود. ولی بیشترهم میشد تابش داد. وجذاب ترش کرد
Eslam Mosalman
۱۳۹۵/۱۰/۱۰
عالیست به شوق ایرانی به شماتبریک گویم
علی اصغر تیموری
۱۴۰۰/۵/۲۲
زیبا جذاب واثرگذار
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه رمان درد

برای دریافت رمان درد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.