معرفی و دانلود کتاب صوتی حریم

عکس جلد کتاب صوتی حریم
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حریم

کتاب صوتی حریم نوشته صادق کرمیار، رمانی اجتماعی است که داستان مردی نیکوکار و تربیت شده از یک مادر مذهبی به نام شمس را در دهه چهارم پس از انقلاب به تصویر می‌کشد.

کرمیار این داستان را به زبان دانای کل یا راوی بازگو می‌کند و اینگونه خود را کنار نهاده و همانند یک گوینده مستند به روایت زندگی و حال و احوال شخصیت‌های کتاب خود می‌پردازد و روابطشان با یکدیگر را واکاوی می‌کند.

در رمان حریم شخصیت‌ها نه تنها در کنار هم به خوبی زندگی می‌کنند بلکه بر همدیگر تأثیری می‌گذارند که می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد. درون‌مایه داستان را موضوعاتی مثل خیر و شر و نفس و نیات اعمال انسانی تشکیل می‌دهند. شخصیت اصلی داستان با نام شمس، مردی خوشبخت و خَیِّر و ثروتمند است که طی یک حادثه ناگوار توبه می‌کند، توبه از کمک به دیگران و تمام باورهای گذشته‌اش.

کرمیار در رابطه با محتوای کتاب حریم می‌گوید:

موضوعی که در این رمان به آن اشاره شده در جامعه کنونی ما بسیار فراوان دیده می‌شود و آن آسیب دیدن انسانیت انسان‌هاست. امروزه لازم است بشر نظر تازه‌ای به خود بیندازد و تلاش خود را برای بازبینی در رفتار و کردار و روابط خود انجام دهد.

این کتاب صوتی با چنین ویژگی‌هایی اتفاقی نو و بدیع در حوزه داستان‌نویسی اجتماعی معاصر است که توانسته کلیشه‌هایی که در این نوع از نوشتن وجود داشته را از بین ببرد و ساختاری قوام یافته و قابل قبول ارائه دهد.

با صادق کرمیار بیشتر آشنا شویم:

صادق کرمیار نویسنده، روزنامه‌نگار و کارگردان دارای گواهی‌نامه درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولد سال 1338 در شهرستان ساوجبلاغ است. او به مدت دو سال در سال‌های 1365 تا 1367 مسئول ویژه‌نامه اطلاعات جبهه در مناطق جنگی و از سال 1372 تا 1375 به مدت سه سال مسئول صفحه ادبی جوانه‌های اندیشه روزنامه اطلاعات بود. همچنین در نشریه سینمایی مردم و سینما متعلق به بنیاد سینمایی فارابی سِمت معاون سردبیری را بر عهده داشت. کرمیار تاکنون چندین رمان و فیلم‌نامه نگاشته و چندین سریال تلویزیونی را نیز کارگردانی کرده است. از جمله کتاب‌های او می‌توان به نامیرا، درد، دشت‌های سوزان، غنیمت، فریاد در خاکستر و انتقام در اردوگاه اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی حریم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به داستان‌های اجتماعی و واقع‌گرا علاقه‌مند هستید این اثر برای شما جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی حریم می‌شنویم:

همسر مهرانفر هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد روزی پویا بیاید جلوی در خانه و اینجور آبروریزی کند اما کرد. آن هم درست وقتی که مهرانفر خانه نبود و نسرین رفته بود مدرسه دنبال بچه و موقع برگشت که به سر کوچه رسیده بود، دید پویا با یک مأمور پلیس جلوی در خانه ایستاده و دستش را از روی زنگ برنمی‌دارد. خواست برگردد و برود خانه مادرش و تا شب همان جا بماند و حتی اگر شد شب هم همان جا بماند. اصلاً دوست نداشت بچه توی این سن آبروریزی پدرش را ببیند که دید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
بخش اول
54 دقیقه
بخش دوم
51 دقیقه
بخش سوم
69 دقیقه
بخش چهارم
74 دقیقه
بخش پنجم
57 دقیقه
بخش ششم
71 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حریم
نویسنده
راویحامد فعال
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حریم

Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۴/۱۰
این جور مطالب را باید خود شخص تجربه کند اینطور که روایت شده شبیه فیلم هندی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حریم

برای دریافت کتاب صوتی حریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.