معرفی و دانلود سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم: سفر به تپه‌ی رازآلود

عکس جلد سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم: سفر به تپه‌ی رازآلود
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم: سفر به تپه‌ی رازآلود

اگر به داستان‌های هیجان‌انگیز و ترسناک علاقه دارید، سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم را گوش کنید. مسعود داوود در این کتاب صوتی داستان «جمال» را تعریف می‌کند که بعد از ملاقات اتفاقی با دوست دوران مدرسه‌اش حوادث عجیبی را تجربه می‌کند. این سریال صوتی هر دوشنبه به طور مداوم در کتابراه منتشر می‌شود.

درباره سریال صوتی رقص با عفریت:

ژانر وحشت از محبوب‌ترین موضوعات در دنیای سینما و ادبیات به شمار می‌آید. بسیاری داستان‌های این ژانر از تخیلات سازنده سرچشمه می‌گیرند و در برخی مواقع نیز بر اساس مشاهدات یا تجربه‌های ماورایی که خود داشته‌اند یا از دیگران شنیده‌اند، ساخته می‌شوند. از این ژانر در ادبیات با نام‌های «ادبیات وحشت» یا «داستان ترسناک» نیز یاد می‌شود و در اکثر اوقات احساساتی مثل ترس، وحشت، تنفر یا انزجار را در مخاطب ایجاد می‌کند.

سریال صوتی رقص با عفریت یکی از این داستان‌ها است. این داستان درمورد فردی به اسم جمال است که مدت زیادی را بدون شغل گذرانده و حالا با کارکردن در اسنپ زندگی‌اش را می‌گذراند. او بدهی‌های زیادی دارد و این موضوع او را عصبی و کلافه کرده است. یکی از روزها که خسته و دلسرد بود و داشت بسته‌ای را به دست کسی می‌رساند، دوست دوران مدرسه‌اش، حمید را دید.

حمید از دیدن جمال بسیار خوشحال می‌شود و از او دعوت می‌کند تا به مهمانی که قرار است در خانه‌اش برگزار شود برود. جمال بعد از رفتن به آنجا با افراد زیادی آشنا می‌شود و از همین طریق شغل جدیدی پیدا می‌کند. اما نمی‌داند که آن مهمانی شروع اتفاقات ترسناکی است که زندگی‌اش را دگرگون خواهد کرد...

مسعود داوود در کتاب رقص با عفریت داستانی خلق کرده که با شنیدن آن ترس در بندبند وجودتان رخنه می‌کند. راویان این داستان به شکل هیجان‌آوری داستان را تعریف می‌کنند. به طوری که با شنیدن آن ممکن است نتوانید تنها در اتاقتان بخوابید!

سریال صوتی رقص با عفریت مناسب چه کسانی است؟

اگر به شنیدن داستان‌های ترسناک و هیجان‌آور علاقه دارید، این سریال صوتی مناسب شما است.

در بخشی از سریال صوتی رقص با عفریت می‌شنویم:

اسمش حبیب بود. به نظر میومد مرد خوبی باشه. خودش می‌گفت کل زندگیشو دنبال گنجی می‌گشته که همه می‌گفتن تو این تپه مخفی شده. من که باور نمی‌کردم. ولی با این حال نگران بودم. نمی‌دونستم قراره چه اتفاقی بیوفته. می‌خواستم به اون شماره پیام بدم و جریان و بگم که چیکار باید بکنیم. ولی گوشی آنتن نمی‌داد. حبیب به زور سگش که پاپیچم شده بود و کشید کنار...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
رقص با عفریت / قسمت سوم: سفر به تپه‌ی رازآلود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابسریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم: سفر به تپه‌ی رازآلود
نویسنده
راویمحمدمهدی رستمی
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم

پروانه اکبری_نویسنده
۱۴۰۲/۷/۳۰
۱۲قسمته که من کلا سه قسمتشو خریدم تا اوانس بدم بینم چیه داستانش، ولی به شدت تایم نمایش کوتاهه، اونقد که باید خوب اجرا نشده
اصلا کاری به نمایش و افکت و این چیزا هم نداشته باشم، چون خودم دستی بر قلم دارم باید بگم وقتی یه داستانو بعنوان داستان ترسناک ارائه میدیم، یعنی ترس، دلهره، هیجان، توصیف چهره، پوشش، حالات چهره، لحن حرف زدن و... هم هست که حتما و حتما باید بهش پرداخته شه
تا قسمت سه که ضعیف بود
محمد پرماسی
۱۴۰۱/۲/۲۸
خسته نباشید به دست اندر کاران این مجموعه. من سه قسمت رو گوش دادم که مجموعا ۴۰ دقیقه میشه. ۵ دقیقه اصل داستان بود و ۳۵ دقیقه حاشیه و افکت بیجا..... این همه هجو که نشد داستان!!
فقط پر شدن ۱۳ دقیقه هر قسمت به چه قیمتی...
مونا منتها
۱۴۰۲/۳/۸
داستان جالبیه و خوب هم صوتی شده، ولی یه جاهایی صداهای زمینه بسیار بلندتر از صدای خواننده است و به زور میشه شنید.
Mosi Phonix
۱۴۰۰/۹/۲۳
انقدر صدای موزیک پس زمینه بلند بود بود که تقریبا چیزی از داستان متوجه نشدم.
negar soltani
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کوتاه و نصفش فقط موسیقی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم

برای دریافت سریال صوتی رقص با عفریت - قسمت سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.