معرفی و دانلود ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399

عکس جلد ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399

ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399، منتشر شد. تاب‌بازی، قاتل پسته، صفر دوست‌ داشتنی، خاله قاصدک، روز روشنایی و من و بهترین دوستم، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

در ماه دوم بهار هستیم. تا به حال فکر کرده‌اید اگر بهار نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ خوب بیایید با هم چند احتمال را بررسی کنیم. اگر بهار نمی‌شد!... خرس‌های قهوه‌ای از خواب زمستانی بیدار نمی‌شدند. یا مثلا؛ درخت‌ها، برگ نداشتند و تن‌شان لخت می‌ماند، چوپان‌ها سایه‌ای نداشتند تا زیر آن استراحت کنند و چراگاهی نبود تا گوسفندهایشان را به چرا ببرند. حتی گنجشک‌ها هم نمی‌توانستند لانه‌هایشان را ما بین شاخه‌های درخت‌های بلند بسازند. پرنده‌های مهاجر به خانه‌های‌شان برنمی‌گشتند. برف کوه‌های بلند آب نمی‌شد و رودها، پر آب و خروشان نمی‌شدند و از همه مهم‌تر؛ زمین‌ها خشک بود و گندمی نمی‌رویید... اگر بهار نمی‌آمد؛ ممکن بود صدها اتفاق بیافتد که تا به حال به آن فکر نکرده‌ایم و می‌توانست زندگی ما را تغییر بدهد.

کمی دقیق‌تر به اطرافمان نگاه کنیم... توجه کنیم هر سال که بهار می‌آید چه چیزهایی را با خودش می‌آورد و چه چیزهایی با آمدن بهار از اطرافمان ناپدید می‌شود؟ بهار باعث تغییر می‌شود. تغییراتی زیبا، عجیب، هیجان انگیز و نامحسوس، راستی با دیدن این همه تغییر، ناخودآگاه به چه فکر می‌کنید؟

فهرست مطالب

تاب‌بازی
قاتل پسته
صفر دوست‌ داشتنی
خاله قاصدک
روز روشنایی
من و بهترین دوستم
داستان ضحاک
چگونه منظم باشم؟
نشاکاری
آش سنگ
دنیای مجازی
ماه و آلاچیق
سرزمین کاراها
خروس جنگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
5000 ت - 0.99 یورو
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399

برای دریافت ماهنامه سروش کودکان - شماره 338 - اردیبهشت 1399 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.