معرفی و دانلود ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399

عکس جلد ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399

ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399، منتشر شد. من علی افشار هستم، دو جشن تولد در یک‌ سال، شب به ‌خیر کوچولو و می‌خواهم تصمیم بگیرم، از جمله عناوینی هستند که در این شماره از مجله می‌خوانید.

روزهایی را می‌گذرانیم که باید بیشتر مراقب خود و اطرافیان‌مان باشیم. وقتی مراقب خودمان هستیم، نمی‌توانیم نسبت به دیگران بی‌تفاوت باشیم؛ یعنی، باید طوری مراقب خودمان باشیم که انگار مراقب دیگران هم هستیم و این طور است که مثل یک زنجیر بلند به هم وصل می‌شویم.

هر کدام از ما، حلقه‌های این زنجیر هستیم؛ زنجیری به هم پیوسته که هر یک کاری را به عهده داریم. اگر یکی از حلقه‌های زنجیر، یا بهتر بگویم، یکی از آدم‌های اطراف‌مان، دچار مشکل و دردسری شود، می‌بینی که این مشکل به بقیه هم منتقل می‌شود. مثل همین ویروس که با ورودش به زنجیره‌ی ما انسان‌ها، می‌خواهد نظم و اتحادمان را بر هم بزند.

حالا باید چه کاری بکنیم تا ویروس را شکست دهیم؟ هر یک از ما آدم‌ها در هر جا که هستیم تلاش می‌کنیم برای شکست دادن آن، هم مراقب خودمان باشیم که در دامش نیفتیم و هم مراقب دیگران. پس باید بیشتر از قبل حواس‌مان به مراقبت از سلامتی، رعایت اصول بهداشتی و حفظ آرامش خود و دیگران باشد. تا چه زمان؟ تا زمانی که هیچ خطری سلامتی ما و دیگران را تهدید نکند.

فهرست مطالب

کی راست می‌گه؟
من علی افشار هستم
دو جشن تولد در یک‌ سال
شب به ‌خیر کوچولو
می‌خواهم تصمیم بگیرم
ضحاک ماردوش
قلمه زدن
دنیای مجازی
خورشید و چهار فصل
ماه و پرتقال
سرزمین کاراها
دزد شب‌رو
هویج کوچک و...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399
ناشر چاپیانتشارات سروش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
موضوع کتابمجله‌های سبک زندگی و سرگرمی
قیمت نسخه الکترونیک
۵,۰۰۰ ت
خرید مجله

راهنمای مطالعه ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399

برای دریافت ماهنامه سروش کودکان - شماره 339 - خرداد 1399 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.