معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت

عکس جلد مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت

در مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت قرار است با کتاب‌هایی آشنا شوید که نویسندگان آن‌ها در یک دوره پرالتهاب تاریخی زیسته‌اند و روایت‌هایشان همگی رنگ و بوی آن دوران را دارند.

درباره مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت

کتاب شنبه عنوان مجله‌ای صوتی‌ از گروه انتشاراتی ماه‌آواست که معمولاً اولین شنبه‌ی هر ماه به انتشار می‌رسد. اثری که اکنون در دست دارید، هفتمین شماره‌ی مجله‌ی صوتی کتاب شنبه است.

هر زمانه‌ای رویدادهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشته است که تاثیرات آن‌ها گاه تا مدت‌های مدید بر فرهنگ و جامعه کشورها باقی می‌ماند. در این شماره کتاب شنبه، قرار است با کتاب‌های نویسندگانی آشنا شوید که در چهار دوره حساس تاریخی به نگارش درآمده‌اند و از وقایع گوناگون تاریخی تاثیر گرفته‌اند.

علاوه‌براین گویندگان این مجله صوتی، یادداشت‌ها و روایت‌هایی را برایتان خواهند خواند که برآمده از همین نگاه است. گفتنی‌ست در قسمت سوم این اثر، روایتی جذاب از هنرمند خوب کشورمان حسین پاکدل می‌شنوید که خاطرات خود از دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در شهر اصفهان تعریف می‌کند.

مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به نشریات ادبی مخاطبین اصلی مجله صوتی کتاب شنبه‌اند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

75 دقیقه
مجله صوتی کتاب شنبه شماره هفت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابمجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت
نویسنده
راویرضا عمرانی، سپیده مالمیر، گشتاسب امجدی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های ادبیات پارسی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت

رضا میری
۱۴۰۲/۳/۱۸
با سلام و درود و تشکر از کتابراه بابت اهدای این مجله صوتی. با توجه به حجم کم و مطالب مفید این مجله صوتی می‌توان گفت دست کم ارزش یک بار گوش کردن را دارد. گویندگی خوب و آهنگ‌های میان متن هم به جذابیت این اثر می‌افزاید. در خصوص این شماره لازم به توضیح است که می‌توان این گونه نتیجه گرفت که که در طول و دیکتاتوری‌هایی زمان در کشورهای مختلف صورت گرفته بود، هرچند توانسته بودند خفقان و سرکوب و نسل کشی‌های فراوانی انجام دهند محکوم به فنا بودند و یک روز هیمنه آنان فرو ریخت، این موضوع بایستی بیشتر مورد توجه سیاستمداران کشور قرار گیرد که تا آن جا که ممکن است به نظر و خواست عموم مردم توجه بیشتری نمایند و در تصمیمات و سیاست‌های مهم فقط منفعت کشور را مد نظر قرار دهند و... با سپاس فراوان
سمیرا ابراهیم پور
۱۴۰۱/۹/۱۲
کتاب صوتی شنبه نام مجله‌ای است که در شماره‌های مختلف منتشر میشود و در هر شماره به موضوعی میپردازد. در این شماره به چندین کودتای مهم و تاریخ ساز در ایران و سایر کشورهای جهان پرداخته درباره‌ی چگونگی رخ داد کودتاها و وقایع تحت تاثیر ان گفته و به اثار نویسندگانی که در ان زمان منتشر شده و تحت تاثیر ان و وقایع برهه از تاریخ بوده پرداخته. همچنین به یک سری یادداشت‌ها روایت‌ها نیز اشاره شده است. صداگذاری و اجرا نیز خوب است و نکته منفی از نظر من برای انتقاد نیست. ولی شنیدن این شماره را به کسانی که به تاریخ علاقه مند هستند پیشنهاد میکنم
سپیده غلامی
۱۴۰۱/۷/۱۹
عالی بود, چقدر عملکرد دیکتاتورها و رفتارهاشون شبیه به همه, با وجود این همه مدرک‌های تاریخی از گذشته‌های حکومت‌های دیکتاتوری, دیکتاتورها و حکومت‌های دیکتاتوری حال حاضر فکر میکنن جاودانه هستند ولی هیچ چیز جاودانه نیست. خیلی از قیام‌ها و انقلاب‌ها نیز شبیه به هم هستند مانند قیام این روز‌های مردم ایران و شباهت اون به قیام هاو انقلاب‌های کشورهایی که در گذشته انقلاب کردند.
شکوفه امیری
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بادرود، مجله صوتی شنبه قسمت هفتم، اطلاعات داده شده در مورد کودتاها خیلی جالب بود، نقشه‌های زیر پرده ونمایش چیزی غیر از واقعیت به مردم که همیشه در سیاست مرسوم است. البته تاریخ دائم در حال تکرار است در زمان و مکان‌های متفاوت واگر توجه کنیم الان ما هم در قسمتی از تکرار تاریخمان هستیم، چه خوب میشه که از تاریخ گذشتگان تجربه بگیریم ودرس بیاموزیم، ممنون از گروه خوب مجله شنبه
محمد مقدم
۱۴۰۱/۷/۱۹
روایات جالب و بعضاً بسیار دردناک و غم انگیز بود. برگهایی آموزنده از تاریخ. جای افسوس است که بارها و بارها تکرار شده و باز هم تکرار خواهد شد. واقعا انسان تا چه میزان خشن و جنایتکار میتواند بشود و از مسیر انسانیت خارج شود.
زحمت زیادی برای آن کشیده شده. خدا قوت
فاطمه
۱۴۰۲/۳/۴
این کتاب صدا گذاری و گویندگیش به نظرم حرف نداره اما خوب من خیلی از تاریخ خوشم نمیاد و این کتاب در باره وقایع مهم تاریخی صحبت میکنه برای کسایی که تاریخ رو دوست دارند پیشنها عالیه و من بیش اندازه شیفته صدا گذاری کتاب بودم
و اگر به تاریخ علاقه ندارید این کتاب شماره گذاری دارد و میتونید به شمارگذاری‌های دیگر مراجعه کنید
طلوع احمدی
۱۴۰۱/۸/۱۶
مردم اسپانیا پایان اون حکومتو میخواستن
فرانکو از جایی که به قدرت میرسه سرکوب مخالفا و حبس آدمایی که کمترین نقدیو بهش میکردن شروع میکنه "خاموش کردن هر صدایی بجز صدای خودش"
باعث شد ک دوران فرانکو یکی از خون بارترین دوران دیکتاتورهای تاریخ باشه.
چقدر همه چی آشناست...
علی رفیعی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
موضوع مجله خوب بود ولی مجری انقد تند اجرا میکنه که انگار عجله داره و باید بره و به یه کاری دیگه برسه به نظرم توی کتاب‌های صوتی خیلی مهمه که اون کتاب با شعر و داستان رو چطور بیان کرد تا داستان زیبا تر بشه، درکل کتاب خوبی بود ولی مجری کتاب خوب نبود.
Rezamotalebi
۱۴۰۱/۸/۶
مفید بود راجب کودتاه‌ها و پادشاهان دیکتاتور و ستمگر که ظلم کردند و تمدن و صنعت و ارزش کشورشان رو از بین بردن و مردم مظلوم و گاهی مردمی شجاع که با مقابله با ظلم در مقابل حاکمان زورگو پیروز شدند...
Monir Naghikhani
۱۴۰۱/۷/۵
خیلی مطالب خوبی دارد، روایت تاریخ همیشه برام‌جالب بوده، معرفی کتابها خیلی خوب است، به خودم میبالم‌که همه آن‌ها را سالها پیش خوانده بودم، شاید بعضی را چندین بار، سپاسگزارم.
زهرا ولیپور
۱۴۰۲/۹/۲۷
سلام این کتاب آموزشی هست که به آدم یاد میده چجوری سرمایه‌گذاری کنیم و نکات کلیدی هم داره و من به شما این کتاب پیشنهاد میکنم گوش کنید
محمد حسین طاهری زاده
۱۴۰۱/۹/۱۶
خیلی خیلی سیاسی و مطابق با شرایط کنونی جامعه ما بود. تسلط شما به کتب و شرایط امروز سپاسگزارم. صمیمیت مجری‌ها هم خوب بود.
sima
۱۴۰۱/۷/۶
واقعا کتاب شنیداری فوق العاده زیبایی هست
من همه شماره هاشو گوش دادم بعضی هاش رو دو و سه بار
خسته نباشید
قوی ادامه بدین
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۵/۲۸
اگر وقت کامل گوش دادن ندارید از دقیقه ۲۳ تا ۳۹ بسیار عالی است. کلیات و کمی جزییات از مصدق و کودتا و ۱۶ آذر گفته
Mahdi Mohammadi
۱۴۰۱/۹/۵
سلام وخداقوت، عالی است، برای بالا رفتن سطح اطلاعات عمومی وچیزهایی که شایدقبلا درهیچ کجا از ان نشنیده اید
مشاهده همه نظرات 45

راهنمای مطالعه مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت

برای دریافت مجله صوتی کتاب شنبه - شماره هفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.