معرفی و دانلود رایگان مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار

عکس جلد مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار

به نظر شما داستان‌ها چه تأثیری بر زندگی و فرهنگ مردم دارند؟ در مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار درمورد ادبیات و آثار مشهور کشور خاصی صحبت می‌شود و این بار نیز رابطه متقابل روانکاوی و ادبیات مورد بررسی قرار گرفته است. این نشریه در روز شنبه اول هر ماه در کتابراه منتشر می‌شود.

درباره مجله صوتی کتاب شنبه:

این موضوع غیرقابل‌انکار است که مطالعه آثار ادبی به‌غیر از لذت و سرگرمی باعث ایجاد نگرش‌های عمیقی در انسان می‌شود. حتی برخی از آثار ممکن است دیدگاه و جهان‌بینی شما را نسبت به جهان اطرافتان متحول سازد. همچنین بسیاری از تفکرات و عقایدی که در یک جامعه حاکم هستند نیز، از کتاب‌ها و مفاهیم مطرح شده در آن‌ها ناشی می‌شوند.

بخش زیادی از فرهنگ هر جامعه‌ای از تأثیر آثار ادبی منتشر شده در سراسر جهان شکل‌گرفته است. به نظر شما این تأثیر از کجا می‌آید و چطور یک اثر ادبی می‌تواند تأثیر زیاد و چشم‌گیری بر روی روح و جان افراد بگذارد؟

شماره چهارم مجله صوتی کتاب شنبه درمورد تأثیرپذیری روانکاوی از ادبیات و نویسندگان صحبت می‌کند. همچنین به بررسی زندگی چندین روانکاو برجسته پرداخته و نحوهٔ شکل‌گیری رمان‌ها و داستان‌های نویسندگان و هنرمندانی را که ذهن پیچیده‌ای دارند، برایتان شرح داده است. از موضوعات دیگر این شماره می‌توان به مروری بر نامه‌های سیمین و جلال و یک داستان کوتاه درخشان از آنتون چخوف اشاره کرد.

مجله صوتی کتاب شنبه مناسب چه کسانی است؟

اگر به مجلات ادبی، داستانی و ناداستان‌ها علاقه دارید، از شنیدن این مجله صوتی لذت خواهید برد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
69 دقیقه
مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابمجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار
نویسنده
راویرضا عمرانی، سپیده مالمیر، شرگان انورزاده
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار

سحر اندیشه
۱۴۰۱/۹/۲
این شماره برای من پر بود از اطلاعات جدیدی راجع به نویسندگان بزرگی که هیچوقت فکرشم نمیکردم که همچین داستانهایی تو زندگیشون اتفاق افتاده باشه و باعث شد تا بخوام آثارشون رو دوباره و این بار از نقطه نظر نویسنده‌ای که چنین داستان‌هایی رو پشت سر گذاشته بخونم.
به شخصه دو داستان کوتاهی که آخرسر روایت شد
رو دوست داشتم
و طنز موجود در مکالمات بین مجری‌های مجله رو هم دوست دارم.
این شماره مهمانی نداشت و ازین بابت ممنونم 😅 چون موضوعات روانشناسی برای من معمولن سنگین و دیر هضمه. ولی با به هر حال با وجود حال و هوای روانشناسانه‌ای که این شماره داشت ازش لذت بردم.
ممنون.
حمیده خراسانی
۱۴۰۲/۲/۷
کتاب شنبه برنامه خیلی جالبی هست. من تمام کتاب‌هایی رو که معرفی می‌کنند یادداشت میکنم. بعضی هاش رو هم قبلا گوش دادم. من یک خانم خانه دار هستم که بیشتر وقتم رو در حال انجام کار‌های خانه هستم.
دست و پاهام کار میکنه اما گوشهام بیکار هستند. واسه همین مرتب دارم کتاب‌های صوتی گوش میدم. این مجله صوتی رو هم خیلی دوست دارم.
بهارک رمضانی
۱۴۰۱/۵/۱۹
تا کنون سعادت شنیدن این مجله عالی را نداشتم. شاید تعجب کنید که چطور از واژه عالی استفاده کردم در صورتی که هنوز محتوای مجله را نشنیده ام. بعضی انسانها هستند که حضورشان از خوبی و اصالت اثر می‌گوید و آقای رضا عمرانی گرامی یکی از این انسانها هستند.
فرح حقیقی
۱۴۰۲/۹/۱۲
چه اصراریه که فقط از افسردگی و بدبختی و غم و اندوه حرف بزنیم کاش یکی دو مثال هم از آدم‌های شاد و موفق بزنیم اینطوری شنونده هاتون هم کم کم تبدیل به آدم‌های افسرده و دوقطبی میشن. فقط از شنیدن نامه سیمین دانشور به جلال آل احمد لذت بردم.
Monir Naghikhani
۱۴۰۱/۷/۱۷
واقعا لذت بردم از شنیدن این مجله، افسوس میخورم که دیر شما را پیدا کردم، اجرای عالی شما، مطالب فوق العاده، داستانهای خوب، سپاس از همگی شما عزیزان، از این به بعد منتظر شنبه‌ها میمانم،
Hassan Mirzadeh
۱۴۰۱/۵/۲۶
حدود یک ساعت که اصا دوست نداری تموم شه، خیلی واسه من مفید بود واسه پیدا کردن موضوعات جدید کتاب خوانی
درباره‌ی موسیقی و فیلم صحبت کردن هم ارزشش رو برای من دوچندان کرده
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۵/۲۷
به طور اتفاقی با این سبک کار اشنا شدم اول شماره ۶. بسیار عالی بود. موسیقی‌های بک گراند. تعامل گوینده ها. داستانهای تاریخی. و طنز جاری در کلام
Eti Atshani
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
مثل همیشه خوب و پر محتوا، در مورد روانکاوی درست و نویسندگان و بزرگانی که درگیر بیماری‌های روانی یا عصبی بوده‌اند. و نمایش طنزی از رادیو که بسیار عالی بود
فرزانه ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۲/۱۷
خیلی مجله صوتی عالی هست موسیقی و صدا و اجرای گوینده‌ها هم عالی هست شنیدنش را خیلی دوست دارم سپاسگزارم از تهیه کنندگان مجله شنبه و کتابراه عزیز
زهرا ولیپور
۱۴۰۲/۹/۲۴
سلام این کتاب آموزشی هست که به آدم یاد میده چجوری سرمایه‌گذاری کنیم و نکات کلیدی هم داره و من به شما این کتاب پیشنهاد میکنم گوش کنید
حنانه صالحی
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب‌های شنبه همشون اکثرا در از معلومات و اطلاعاته مثلا من وقتی به امورات روزانه رسیدگی میکنم گوشه آیی از کارم گوش دادن به این کتاباست
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۱۲
مطالب خوب و شنیدنی‌ای در این جمله صوتی بیان شده است که میتواند دید ما را نسبت به برخی از نویسندگان معروف تغییر دهد.
Mojgan A
۱۴۰۲/۳/۲۸
اخر مجله رو خیلی حس خوبی میداد در این شماره دو داستان روایت شده که خیلی جالب بود
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۶/۶
کتاب شنبه، با شیوه‌ای تازه، از نویسنده، نوشته، تاریخ و جغرافیا صحبت می‌کند شیرین و دلنشین
Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۷/۲۶
خیلی ممنون برای این مجموعه مفید و رایگان
مشاهده همه نظرات 22

راهنمای مطالعه مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار

برای دریافت مجله صوتی کتاب شنبه - شماره چهار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.