معرفی و دانلود نمایش صوتی رئیس جمهور

عکس جلد نمایش صوتی رئیس جمهور
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی نمایش صوتی رئیس جمهور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی نمایش صوتی رئیس جمهور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی نمایش صوتی رئیس جمهور

نمایش صوتی رئیس جمهور اثری الهام‌گرفته از رمانِ عشق رئیس‌جمهور به قلم پاتریک اندرسن است. او در این نمایش شگفت‌آور ماجرای عشق مریلین مونرو، بازیگر مشهور آمریکایی و جان کندی، رئیس‌جمهور آمریکا را به تصویر کشیده و داستانی عاشقانه با رگه‌های سیاسی - اجتماعی را پیش روی ما قرار می‌دهد. البته نویسنده چنین وانمود می‌کند که این روایت تخیلی‌ست و در زمانی مبهم در آینده اتفاق می‌افتد.

درباره نمایش صوتی رئیس جمهور:

اثری که اکنون مشغول مطالعه‌ی معرفی آن هستید، یکی از پرسروصداترین داستان‌‌های سیاسی است که در سال‌های اخیر منتشر شده و مطالب آن به‌قدری اهمیت دارد که برخی منتقدان آن را «شگفت‌انگیزترین داستان قرن» لقب داده‌اند.

نمایش صوتی رئیس‌جمهور که بر اساس رمانی به نام معشوقه‌ی رئیس‌جمهور (The Presidents mistress) نوشته شده، نخستین بار در سال 1976 و در انگلستان به انتشار رسید. نویسنده در این کتاب ماجرایی سیاسی را سوژه‌ی اصلی خود قرار می‌دهد و برای قهرمانان داستان خود که اغلب از واقعیت گرفته شده‌اند،‌ نامی مستعار برمی‌گزیند. این اثر همچون بسیاری از داستان‌های سیاسی دیگر بر اساس واقعیت تنظیم شده و پاتریک اندرسن (Patrik Andersson) به دلیل محظوراتی که برای ذکر نام اصلی شخصیت‌ها داشته، از اسامی مستعار استفاده کرده و با ایجاد تغییراتی در مسیر حوادث راه تعقیب ماجرا را برای بازماندگان مسدود کرده است.

در این نمایش صوتی با داستانی بر اساس عشق جان کندی و مریلین مونرو که در زمان ریاست‌جمهوری کندی خودکشی کرد همراه می‌شویم و داستانی عاشقانه را دنبال می‌کنیم. بن نورتون وکیلی نامدار و موفق بود که به همراه دونا هندریکسن در تیم تبلیغاتی ویتمور، رئیس‌جمهوری آمریکا همکاری داشت. مدتی گذشت، رابطه‌ی بن و دونا شکرآب شد و چندی بعد، قتل دونا همه چیز را به هم ریخت. این‌گونه بود که بن به دلیل عشقی که میان او و دونا وجود داشت تصمیم گرفت تا به جست‌وجوی راز این قتل بپردازد...

گفتنی‌ست بازیگران این نمایش صوتی عبارتند از: «جواد یحیوی، سورنا طاهری، آرمین راستگو، محمد مقدسی، سپهر ملکوتی،‌ محمدرضا لاکچی،‌ مازیار مهرگان، یحیی گلنسایی، سامان سالاری، بهاره جلودارزاده، امیر شمس، بهزاد محمدی، کاملیا کریمی، محمد خبوشان، محمدرضا محبی، مریم گلستانی، فروغ فرزین فر، طیبه رضایی، احمد ذبیحی، حمیده خرادپور، حسین مرتضوی، صابره پناهنده، طاهر صمدی و زهرا پورعلی.»

نمایش صوتی رئیس جمهور مناسب چه کسانی است؟

اگر به نمایشنامه‌های سیاسی و عاشقانه علاقه‌مند هستید، از این نمایش صوتی غافل نشوید.

با پاتریک اندرسن بیشتر آشنا شویم:

پاتریک اندرسن منتقد واشنگتن‌پست، نویسنده‌ی نٌه رمان و سه اثر غیر داستانی است. او زمانی سخنرانی‌نویس جیمی کارتر و دیگران بود. او علاوه بر واشنگتن‌پست در رسانه‌های معتبر دیگری همچون نیویورک‌تایمز به نقد و بررسی آثار گوناگون پرداخته است.

در بخشی از نمایش صوتی رئیس جمهور می‌شنویم:

همراهان عزیز!

در قسمت‌های قبل شنیدید که مرگ مشکوک دونا هندریکسن در خانه‌ای در واشنگتن از سوی پلیس اعلام می‌شه. جوانی به عنوان مضنون دستگیر میشه و دادستانی شهر اصرار داره که پرونده زودتر به نتیجه برسه و همان جوان متهم مجازات بشه.

اما بن نورتون، دوست و همکار قدیمی دونا، تحقیقات جداگانه‌ای رو شروع کرده و اصرار داره که اون جوان بی‌گناهه و افراد صاحب‌نامی در این قتل مشارکت داشتن. همچنین تحت‌فشار گذاشتن یکی از مهمانداران هواپیما پانیکار از سوی مأموران FBI و ساختن شایعه این که در مهمانی‌های خصوصی جف پیلز، هنرپیشه‌ی معروف، مواد قاچاق می‌شه، پانیکار رو مضطرب می‌کنه و اون این مشکل رو با نورتون در میون می‌ذاره. گابریل، روزنامه‌نگار،‌ با همراهی نورتون به دفتر استون وارد می‌شه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
بخش اول
29 دقیقه
بخش دوم
28 دقیقه
بخش سوم
30 دقیقه
بخش چهارم
31 دقیقه
بخش پنجم
32 دقیقه
بخش ششم
33 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابنمایش صوتی رئیس جمهور
نویسنده
مترجممجید حیدری
راویگروه گویندگان
ناشر صوتی موسسه فرهنگی هنری جام سبز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، نمایشنامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات نمایش صوتی رئیس جمهور

عیاری بکتاش
۱۴۰۰/۱۲/۶
اصلا جالب نیست اثر خیلی نازلی هست. بنظر میاد بشدت زیر سانسور رفته. به شخصه منو جذب نکرد و بکسی هم پیشنهاد شنیدن نمیدم%
★☆☆☆☆ ۱از۵ستاره
علیرضا سلیمانی
۱۴۰۰/۱۱/۳
داستان پرکششی داشت, از نظر اجراهم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه نمایش صوتی رئیس جمهور

برای دریافت نمایش صوتی رئیس جمهور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.