معرفی و دانلود کتاب 10 فرمان فروش

عکس جلد کتاب 10 فرمان فروش
قیمت:
55900 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 10 فرمان فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 10 فرمان فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 10 فرمان فروش

کتاب 10 فرمان فروش نوشته‌ی شهاب عسکرپور، تکنیک‌های لازم و ضروری برای فروشندگی در زمینه‌ی بیمه را به شما می‌آموزد و کاری می‌کند تا با علاقه به این کار، در حرفه‌ی خود به موفقیت دست پیدا کنید و از شغل‌تان لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب 10 فرمان فروش:

یکی از دشوارترین شغل‌های دنیا فروشندگی است و در این میان فروش بیمه به‌ویژه بیمه‌های زندگی از دشوارترین آن‌ها محسوب می‌شود. با این حال در این بین فروشنده‌هایی هستند که به آسانی به هر فردی و در هر جایی بیمه می‌فروشند. آیا می‌دانید رمز این ماجرا در چه چیزی است؟

آیا برای شما رانندگی در خیابان‌ها و کوچه پس‌کوچه‌های تهران سخت‌تر است یا خلبانی یک هواپیمای مسافربری؟ مطمئناً جوابتان خلبانی خواهد بود. این جواب را در حالی می‌دهید که با تکنیک‌ها و مهارت‌های خلبانی هیچ آشنایی‌ای ندارید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که جواب ده نفر از خلبان‌های باتجربه و حرفه‌ای به این سوال این است: «خلبانی آسان‌ترین و لذت‌بخش‌ترین شغل جهان است.»

چرا چنین جوابی دادند؟ چرا که خلبان‌ها مهارت‌ها و تکنیک‌های پرواز را یاد گرفته‌اند و هر روز این کار را انجام می‌دهند و از همه مهم‌تر عاملی که موجب می‌شود همه دشواری‌ها و مشکلات این حرفه را قبول کنند، چیزی نیست غیر از عشق و علاقه‌ای که به شغلشان دارند.

فروشندگی نیز خارج از این قاعده نیست. فروش دانش و هنری است که اگر تکنیک‌ها و قواعد آن را یاد بگیرید و از صمیم قلب انجام دهید، زمینه حرفه‌ای شدن ایجاد می‌شود و آن هنگام است که همچون خلبانی باتجربه یا ناخدایی چیره‌دست از همه گردبادها و مشکلات به سلامت گذر می‌کنید.

به این دلیل که یکی از دغدغه‌های مهم و همیشگی نمایندگان و کارگزاران محترم صنعت بیمه، فروش و بازاریابی در رشته‌های مختلف بیمه‌ای به‌خصوص رشته بیمه‌های زندگی است، این کتاب، ده فرمان را برای تبدیل شدن به یک فروشنده حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

بیمه‌های زندگی رشته‌ای است که هر ساله به دلیل شرایط اقتصادی بازار و نیاز جامعه به پوشش‌های جدید دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود و تصمیم‌گیرندگان را وادار می‌سازد برای حفظ بازار و نیز رفع نیازهای مشتریان طرح‌های نوین و کارآمد عرضه کنند. در این ‌بین، شرکت‌های پیشتاز در ارائۀ نوین خدمات و طرح‌ها معمولاً سعی دارند گوی سبقت را از سایر رقیبان بربایند و محصولی کارآمدتر را به بازار عرضه کنند که این واکنش، خود به‌تنهایی می‌تواند باعث ایجاد بازار جدیدی شود.

کتاب 10 فرمان فروش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر فروشنده بیمه هستید و یا قصد دارید وارد این حوزه شوید، خواندن این کتاب را به شما پیشناد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 10 فرمان فروش می‌خوانیم:

بسیار اتفاق می‌افتد که نمایندگان و کارگزاران گرامی وقت زیادی را برای کشف بازار جدید صرف می‌کنند. تمام نکات و صحبت‌هایی را که گفته شد هم رعایت می‌کنند، در مرحلۀ مذاکره هم وارد می‌شوند و حرف‌های بسیار خوبی می‌زنند، اما باز هم نمی‌توانند فروششان را نهایی کنند. به نظرتان علت اینکه مدیرعامل یک کارخانه یا شرکتی علی‌رغم تمام تلاشتان باز هم اجازۀ همکاری را به شما نمی‌دهد، چیست؟

رمز موفقیت و ماندگاری در صنعت بیمه، برقراری ارتباطات مؤثر است. در مذاکره‌های اولیه هدف اصلی‌مان نباید فروش باشد. در جلسۀ اولی که فرصت مذاکره داده می‌شود، نباید هیچ پیشنهادی بابت فروش بیمه به مشتری‌هایمان بدهیم. دلیل این امر این است که جلسۀ اول مذاکره معمولاً برای معرفی و آشنایی صورت می‌گیرد و در جلسۀ اول مذاکره وقت بسیار محدودی خواهیم داشت و اصلاً فرصت این را نخواهیم داشت که بتوانیم پیشنهاد‌های خودمان را مطرح کنیم. در اینجا می‌خواهم شما را با تکنیک «مذاکرۀ آسانسوری» آشنا کنم. فرض کنید مثلاً در طبقۀ پنجم یک ساختمان منتظر رسیدن آسانسور هستید. به‌محض باز شدن درب آسانسور، با چهرۀ معروف و سرشناسی روبه‌رو می‌شوید و ازقضا قصد دارد با شما به طبقۀ همکف برود. فرض کنید در کابین آسانسور فقط شما دو نفرید و حدود یک دقیقه هم‌سفر هستید. به نظرتان امکان دارد در آن زمان کوتاه مذاکره‌ای انجام دهید که هم برای شما مفید باشد و هم بتواند تأثیری بر فروشتان بگذارد.

اگر آن جا باشید، در آن زمان یک‌دقیقه‌ای چه کاری انجام می‌دهید؟ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ می‌خواهم روشی را به شما آموزش دهم که اگر برای مدت کوتاهی با یک چهرۀ اثرگذار وقت ملاقات پیدا کردید، چگونه از این فرصت کوتاه حداکثر بهره را به دست آورید. فرض کنید آن چهرۀ معروف، مدیر یک کارخانۀ بزرگ است. به‌محض پیدا کردن فرصت، اول سعی کنید آن لحظه را بقاپید و تنها یک سؤال چالش‌برانگیز از او بپرسید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فرمان اول: موفقیت، فرمول یا فرآیند؟
فرمان دوم: تندرستی و تناسب‌اندام
فرمان سوم: وضعیت ظاهری
فرمان چهارم: شناسایی نقاط ضعف و قوت خودمان
فرمان پنجم: ارتباطات
فرمان ششم: هنر مذاکره را فرابگیرید
فرمان هفتم: مشتری‌مداری
فرمان هشتم: خلاقیت و نوآوری
فرمان نهم: ریزعادت‌ها
فرمان دهم: استفاده از قانون جذب در رسیدن به فروش‌های بالا به همراه یادگیری مستمر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 10 فرمان فروش
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-220-595-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه الکترونیک
55900 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 10 فرمان فروش

سمیه فیض ابادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کاربردی و عالی و برای فروش بیمه میتونه بهترین باشه
سید محمد حسین مختار
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
مگه میشه این ۱۰ تا قانون رو اجرا نکرد درود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب 10 فرمان فروش

برای دریافت کتاب 10 فرمان فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.