معرفی و دانلود کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

عکس جلد کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای
قیمت:
۱۲۵۰۰ 6250 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

اگر به‌دنبال سریع‌ترین راه برای بهبود مهارت‌های فروشِ خود هستید از کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای نوشته‌ی اسپنسر جانسون غافل نشوید! این اثر روش‌هایی کارآمد را به شما ارائه می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید با استرس و دغدغه‌ی کمتر، فروش خود را افزایش دهید و در شغل خود به موفقیت و ثروت دست یابید.

درباره‌ی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در کتاب حاضر تکنیک‌ها و روش‌هایی موثر را به شما معرفی می‌کند که با استفاده از آن‌ها قطعا عملکرد فروش‌تان بهبود خواهد یافت. مفهوم اصلی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای (The One Minute Sales Person) بر مبنای این جمله است: «زمانی که خریدار راضی باشد بقیه افراد نیز راضی خواهند بود»، مفاهیم یک دقیقه‌ای این اثر نیز براساس این مضمون شکل گرفته‌اند.

در دنیای امروز اکثر مردم بیشتر از هر زمانه‌ی دیگر دغدغه‌ی ثروت را دارند و در تلاشند تا در حوزه‌ی فروش به موفقیت‌های مالی بیشتری دست یابند. اگر به زندگینامه میلیونرهای خودساخته دنیا نگاهی بیندازیم این نکته را درمی‌یابیم که اغلب آن‌ها کار خود را در زمینه‌ی فروشندگی از صفر آغاز کرده‌اند و با تلاش و پشتکار خود گام‌به‌گام مسیر موفقیت را طی کرده‌اند تا جایی که امروزه به‌عنوانی افرادی موفق و البته ثروتمند در دنیا شناخته می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید روزی مانند آن‌ها به آرزوی خود برسید، کافی‌ست قدم در مسیر آن‌ها بگذارید و یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام داده‌اند.

اگر شما در کار فروش هستید، قطعا هدفتان فروش بالاتر و کسب درآمد بیشتر نسبت به گذشته است. یعنی باید مشتریان شما هر روز نسبت به دیروز بیشتر باشند تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرید. اینکه شما فروشنده‌ای متوسط باشید و یا به یک فروشنده موفق تبدیل شوید، انتخاب شماست و به نحوه‌ی عملکردتان بستگی دارد.

فروش موفق مجموعه‌ای از عوامل را شامل می‌شود که برخی از آن‌ها به خصوصیات فردی فروشنده، نحوه‌ی ارتباط او با مشتری و نیز آگاهی از ویژگی‌های عمومی بازار مرتبط است. بسیاری از مهارت‌های فروشندگی با مطالعه و کسب دانش در حوزه‌های روانشناسی و جامعه‌شناسی بهبود خواهند یافت اما بعضی دیگر از آن‌ها به تجربه‌ی عملی در این حوزه نیازمندند.

کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای شما را با نگرشی تازه درباره‌ی فروش آشنا می‌کند و مهارت‌هایی را به شما می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید حتی در دنیای ناپایدارِ امروزی نیز به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. این کتاب که اولین‌بار در سال 1984 منتشر شد، اثری داستان‌محور است که چکیده‌ای از ایده‌ها، تجربیات و پیشنهادات برخی از موفق‌ترین فروشنده‌ها را دربردارد.

کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای مناسب چه کسانی است؟

اگر شغل شما در حوزه‌ی فروشندگی است و می‌خواهید با صرف انرژی کمتر به بالاترین میزان فروش دست یابید، مطالعه‌ی کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با اسپنسر جانسون بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و سخنران برجسته شهرت اصلی خود را به دلیل انتشار کتاب پرفروش «چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد» به دست آورد. او یکی از نویسندگان پرفروشی است که نامش همیشه در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز دیده می‌شود. نوشته‌ها و مقالات اسپنسر جانسون (Spencer Johnson) در رسانه‌ها و نشریات مهمی مثل آسوشیتدپرس، بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان، فورچون، نیویورک‌تایمز، نمایش امروز، مجله تایم، یو اس‌ای تودی و یونایتدپرس اینترنشنال دیده شده و توانسته توجه آن‌ها را به خود جلب کند.

از دیگر آثار مهم و مشهور جانسون می‌توان به «قله‌ها و دره‌ها»، «یک دقیقه برای خودم»، «مادر یک دقیقه‌ای»، «مدیر یک دقیقه‌ای» و «پدر یک دقیقه‌ای» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

  • هر وقت که به موفقیتی می‌رسم، می‌دانم که آگاهانه یا ناخودآگاه افکار مثبتی را انتخاب کرده‌ام که باعث موفقیتم شدند.
  • وقتی می‌خواهم راه و رسم فروش را به‌یاد بیاورم، خیلی ساده به خودم می‌گویم که من و خریدار دوست داریم چطور خرید کنیم.

  • مقصود من در فروش این است که به آنها کمک کنم تا به حس خوبی که می‌خواهند برسند! حس خوب به چیزی که خریدند و به خودشان.

  • به‌محض این‌که دیگر تلاش نمی‌کنم تا مردم را وادار به کاری کنم که دوست ندارند، از اضطراب و استرسم کم می‌شود. فروش هدفمند، مثل شنا کردن در جهت جریان آب است.

در بخشی زا کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای می‌خوانیم

«اهداف یک‌دقیقه‌ای دقیقاً چی هستند و این‌که چطور در فروش انفرادی و خودمدیریت‌شده به ما کمک می‌کنند؟»

- «اهدافی هستند که غالباً می‌تونم آن‌ها را در ذهنم تجسم کنم. آن هم فقط در عرض یک‌دقیقه! بعداً خودت متوجه می‌شی چرا این‌قدر مهم هستند. من چهار تا کار خاص انجام می‌دم: 1- درباره‌ی آن "بیست درصدِ مهم" تصمیم می‌گیرم و بعد آن‌ها را هدف خودم تعیین می‌کنم؛ 2- به شیوه‌ای مخصوص، اهدافم را یادداشت می‌کنم؛ 3- غالباً، اهدافم را مرور می‌کنم؛ 4- گه‌گاه به اهدافی که یادداشت کردم نگاه می‌کنم و بعد می‌بینم که آیا رفتارم با اهدافم تطابق دارد یا نه.»

مرد دفترچه یادداشت را بیرون آورد تا اطلاعاتی که به‌نظرش مفید می‌آمدند یادداشت کند. «ممکنه درباره‌ی هر کدام از این کارها کمی بیشتر توضیح بدید؟»

- «بله. مثل باقی فروشنده‌های یک‌دقیقه‌ای، من هم یاد گرفتم که هشتاد درصد از بازده هر روز کاری‌ام به انجامِ بیست درصد از کارهای روزمره‌ام مربوط می‌شه. پس اولین کاری که می‌کنم اینه که آن بیست‌درصد کار را مشخص می‌کنم و بعد فقط روی همان‌ها متمرکز می‌شم. هشتاد درصدِ باقی‌مانده را انجام نمی‌دم؛ کارهای غیرضروری. کار کمتری انجام می‌دم، پس کمتر خسته می‌شم. بنابراین انرژی و تمرکز کافی برای انجام کارهای مهم را دارم.»

«می‌شه مثالی کاربردی از شیوه‌ی به‌کارگیری این تکنیک ارائه کنید؟»

- یکی از مثال‌های خوب قانونِ بیست‌/هشتاد برای من تحلیلِ حساب‌وکتابِ آمار فروشم است. وقتی دقیق‌تر آن‌ها را بررسی می‌کنم، متوجه می‌شم که حدود بیست‌درصد از حساب‌هایم حدود هشتاد درصد جریان نقدینگی را برای من و شرکتم به‌دنبال دارد. پس من تمام تلاشم را می‌کنم تا این بیست‌درصد را به بهترین شکل ممکن انجام بدم.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
سخن ناشر
بخش اول: همه فروشنده‌اند!
فصل اول: جست‌وجو
فصل دوم: فروشنده‌ی یک دقیقه‌ای
فصل سوم: فروش هدفمند
بخش دوم: فروش به دیگران
فصل چهارم: دقایق کلیدی پیش از فروش
فصل پنجم: دقایق کلیدی حین فروش
فصل ششم: دقایق کلیدی پس از فروش
بخش سوم: فروش به خودم!
فصل هفتم: مدیریت بر فروش خود
فصل هشتم: اهداف فروش یک دقیقه‌ای من
فصل نهم: تحسین یک دقیقه‌ای من
فصل دهم: سرزنش‌های یک دقیقه‌ای من
بخش چهارم: چرا این شیوه کارساز است؟
فصل یازدهم: فروشنده‌ی یک دقیقه‌ای توضیح می‌دهد
بخش پنجم: و سرانجام...
فصل دوازدهم: فروشنده‌ی یک دقیقه‌ای جدید
فصل سیزدهم: هدیه‌ای به خودم
فصل چهاردهم: هدیه‌ای به دیگران
تشکر و قدردانی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فروشنده یک دقیقه‌ای
نویسنده
مترجمنوید اصلانی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات99
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۵۰۰ 6250 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

lale abbassi
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب جالبیه مخصوصا که نکته‌های مناسبی رو برای فروش بهتر میگه واصلا مطالب تکراری رو بیان نمیکنه، یک نکته‌ای که نظر منو بیشتر جلب کرد این بود که فرد فروشنده خودش رو باید به جای خریدار بزاره و حتما قبل از فروش پیش خودش فکر کنه که چرا باید این محصول رو خریدار بخره یک مرور کوتاهی انجام بده و بعد فروش رو انجام بده
محمد حسین قادریان
۱۴۰۲/۹/۱۵
مطالب کتاب مفید و ارزنده بود و در زمینه کسب و کار راهنمای خوبی است.
روح الله کنعانی
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب راهگشایی هست برای فروشنده ها. مخصوصا فروشنده‌های کالا
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب فروشنده یک دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.