معرفی و دانلود کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات

عکس جلد کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۲۵,۲۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات

علی سلطانی شریف‌آبادی در کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات شما را با مهم‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی آشنا می‌کند. علاوه بر آن شبیه‌سازی مدار در نرم‌افزارهای PSPICE، PROTEUS و SIMULINK نیز در این اثر آموزش داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات

در میان منابع گوناگونی که برای شرح مباحث مربوط به مدارهای الکتریکی و الکترونیکی وجود دارد، کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات یکی از منابعی است که به‌سادگی کوشیده کاربردی‌ترین مدارهای الکتریکی و الکترونیکی در گرایش‌های مختلف مهندسی برق را گردآوری کرده و شرح بدهد.

کتاب مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات شامل شش فصل است. نخستین فصل کتاب، نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مدارهای الکتریکی و الکترونیکی مانند PSPICE، H-SPICE، PROTEUS وALTIUM DESIGNER را به شما معرفی می‌کند. آموزش نرم‌افزارهای PSPICE، PROTEUS و SIMULINK عنوان فصل دوم کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات است که در آن آموزش مقدماتی نرم‌افزارها، ورژن‌های مختلف، نصب، شروع کار و بخش‌های اصلی هر نرم‌افزار شرح داده شده است.

علی سلطانی شریف‌آبادی فصل سوم کتاب خود را به بررسی مدارهای کاربردی در گرایش الکترونیک اختصاص داده است. در این فصل مباحثی نظیر تایمر مونواستایل، مدار چشمک‌زن با ترانزیستور، تغییردهنده‌ی صدای بم و زیر، مولتی ویبراتور ناپایدار با استفاده از آی‌س 555، مترونوم، جهت نمای دیجیتالی و تقویت‌کننده برای مولتی‌مترها و... مطرح شده است.

اگر انتظار دارید در این کتاب با مدارهای کاربردی در گرایش قدرت آشنا شوید، فصل چهارم این کتاب پاسخ جامع و روشنی برای شما خواهد داشت. علاوه بر آن نویسنده در این فصل به کنترل جهت موتور DC با استفاده از ترانزیستور و 4011، کنترل STEPPER MOTOR، کنترل سرعت موتور AC و... پرداخته است.

موضوع مباحث فصل پنجم، مدارهای کاربردی در گرایش کنترل و آموزش سیمولینک است که مؤلف با ارائه‌ی توضیحاتی در مورد مدار آشوبناک با استفاده از PROTEUS، شارژ و دشارژ باتری SOC و دیگر موارد، آن را تکمیل کرده است. در همین راستا عناوین گوناگون دیگری نیز در این فصل گنجانده شده که از آن میان می‌توان به سرفصل‌های یک‌سوساز سه فاز برای کنترل موتور، یک‌سوساز سه فاز ساده، اندازه‌گیر فرکانس در سیمولینک، مدار باک بوست مثبت و... اشاره کرد.

کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات درنهایت با فصل مدارهای کاربردی در گرایش مخابرات، ژنراتور سیگنال سینوسی دیجیتال، مدولاسیون AM، دمدولاسیون AM، فرستند FM و... به پایان می‌رسد.

مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات برای چه کسانی مناسب است؟

اگر آشنایی با مهم‌ترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی، از اهداف آموزشی یا پژوهشی شماست، این کتاب بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. دانشجویانی که در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات مشغول به تحصیل هستند، می‌توانند از این منبع بهره ببرند.

در بخشی از کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات می‌خوانیم

2-1 نرم‌افزار H-spice

یکی‌دیگر از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مدارات الکتریکی و الکترونیکی که بسیار قدرتمند نیز می‌باشد نرم‌افزار H-spice است. این نرم‌افزار که با استفاده از کدنویسی شبیه‌سازی‌ها را انجام می‌دهد یکی از نرم‌افزارهایی است که برای تحلیل مدارها بسیار از آن استفاده می‌شود و بسیار دقیق است و می‌توان کاملا روی نتایج آن حساب باز کرد.

این نرم‌افزار با گرفتن نام گره‌های سرهای هر المان و مرتبط کردن این سرها با یکدیگر به صورت عددی شبیه‌سازی‌ها را انجام می‌دهد. سرعت پردازش این نرم‌افزار بسیار بالا می‌باشد و همین نکته یکی از دلایلی است که این نرم‌افزار بسیار مورد علاقه محققان می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مولف
فصل اول: معرفی نرم‌افزارهای شبیه‌ساز مدارهای الکتریکی و الکترونیکی
فصل دوم: آموزش نرم‌افزارهای SIMULINK, PROTEUS, PSPICE
فصل سوم: مدارهای کاربردی در گرایش الکترونیک
فصل چهارم: مدارهای کاربردی در گرایش قدرت
فصل پنجم: مدارهای کاربردی در گرایش کنترل و آموزش سیمولینک
فصل ششم: مدارهای کاربردی در گرایش مخابرات
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات182
زبانفارسی
شابک978-600-1244-80-3
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۲۵,۲۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات

برای دریافت کتاب 101 مدار کاربردی در گرایش‌های الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.