معرفی و دانلود کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench

برای دانلود قانونی کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench

علی سلطانی شریف آبادی و محمدکاظم خسروانی در کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench به مجموعه‌سؤالات شما درباره‌ی راه‌اندازی و استفاده از محیط کاری نرم‌افزار Electronic Workbench پاسخ‌ خواهند داد. مثال‌ها و نمونه‌های این اثر موفق، به شما کمک می‌کند تا چالش‌های مسیر شبیه‌سازی و طراحی مدار‌های الکتریکی و الکترونیکی را از سر راه بردارید و پروژه‌های خود را با سرعت و دقت بیشتری به اجرا دربیاورید.

درباره‌‌ی کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench

با ظهور نرم‌افزار پرکاربرد Electronic Workbench دنیای طراحی و شبیه‌سازیِ مدار‌های الکتریکی و الکترونیکی با یک انقلاب بزرگ مواجه شد. طراحان و مهندسان برق، این‌ روز‌ها با استفاده از امکانات بی‌نظیر و استثنائی این برنامه هر نقشه‌ای را با کم‌ترین احتمال خطا و همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اجرا درمی‌آورند. مهندس علی سلطانی شریف آبادی و محمدکاظم خسروانی در کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench یکی از کامل‌ترین آثار خودآموز کار با این نرم‌افزار پرکاربرد را در حجمی فشرده برای شما تدارک دیده‌اند؛ کتابی که از مراحل راه‌اندازی تا استفاده از جزئی‌ترین امکانات این برنامه همراه مخاطبان خود خواهد بود و به تمام نیاز‌های شما در طراحی یک مدار الکترونیکی پاسخ خواهد داد.

فهرست مطالب و سرفصل‌های کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench به گونه‌ای تهیه شده تا برای طیف گسترده‌ای از کاربران مختلف این برنامه، نکاتی ارزنده و راهگشا در بر داشته باشد. بنابراین اگر حتی شما در نصب این برنامه نیز سابقه‌ای نداشته‌اید، جایی برای نگرانی وجود ندارد. نویسندگان این کتاب ارزشمند باتجربه‌ی چندین‌ساله‌ی خود در زمینه‌ی طراحی مدار‌های الکترونیکی همراه شما خواهند بود تا با نسخه‌‌های مختلف این برنامه آشنایی پیدا کنید و سپس بدون دغدغه ورژن موردنظر خود را نصب و راه‌اندازی کنید. درادامه، محیط کاری نرم‌افزار طراحی مدار‌های الکترونیکی به‌صورت گام‌به‌گام برای مخاطبان شرح داده شده و ابزار‌ها و امکاناتی که هر منو در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به‌طور وقیق‌تر معرفی خواهد شد.

تصاویر رنگی تهیه‌شده در هر فصل نیز به کمک شما خواهد آمد تا هر مرحله از آموزش را به صورت عملی در سیستم خود پیش ببرید؛ همچنین، نویسندگان کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench مثال‌ها و نمونه‌های بسیاری برای شما تدارک دیده‌اند، تا در کنار یادگیری بهتر موضوعات کتاب بتوانید نتایج هر مرحله از آموزش را به‌صورت کاربردی مشاهده کنید. خالقان این اثر ارزشمند توضیح را از این نیز فراتر برده و در سرفصلی جداگانه به معرفی نرم‌افزار‌های مشابه و کاربردی در دنیای طراحی و شبیه‌سازی مدار‌های الکتریکی و الکترونیکی خواهند پرداخت. در نهایت، نیز فهرستی از منابع در اختیار مخاطبان قرار گرفته که راه را برای مطالعات بیشتر و حرفه‌ای‌تر این زمینه هموار می‌کند.

تمامی مطالب و عنوان‌های کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench براساس آخرین مقالات و آموزه‌های روز دنیا تهیه شده و همچنین سرفصل‌های کتاب مطابق با استاندارد‌های سازمان آموزش فنی و مهندسی آماده گردیده است. این کتاب با تلاش یکی از ناشرین پرکار در ارائه‌ی کتاب‌های فنی و تخصصی یعنی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم‌افزار Electronic Workbench برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب پرفایده را به دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی، به‌ویژه مهندسی برق پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench می‌خوانیم

در ابتدا باید گفت که نرم‌افزار ELECTRONIC WORKBENCH یک نرم‌افزار شبیه‌سازی مدارات الکترونیکی می‌باشد. این نرم‌افزار برای انجام شبیه‌سازی‌های سطح پایین و متوسط مناسب است. نرم‌افزارهای شبیه‌سازی مدار بسیار زیادی برای شبیه‌سازی مدارات الکترونیکی تا به امروز ارائه شده‌اند که کاربرد و ویژگی‌های بسیار تخصصی دارند ولی نرم‌افزار ELECTRONIC WORKBENCH یکی از نرم‌افزارهایی است که برای شروع کار و آموزش شبیه‌سازی کامپیوتری بسیار مناسب است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار سادگی آن است؛ این سادگی باعث می‌شود تا تازه‌کارترین افراد با کمی تلاش به شبیه‌سازی کامپیوتری مسلط شوند. در این کتاب شما را با روش شبیه‌سازی کامپیوتری با نرم‌افزار ELECTRONIC WORKBENCH کاملاً آشنا می‌کنیم. شبیه‌سازی کامپیوتری ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فرد و به خصوصی دارد؛ برای مثال شبیه‌سازی کامپیوتری باعث می‌شود که بدون اجرای عملی پروژه که در اینجا طراحی مدارهای الکترونیکی است، نتایج پایانی را پیش‌بینی و مشاهده کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با نرم‌افزار electronic workbench
فصل دوم: معرفی منو file
فصل سوم: معرفی منو edit
فصل چهارم: کار با منو circuit
فصل پنجم: کار با منو analysis
فصل ششم: معرفی منو window
فصل هفتم: معرفی منو help
فصل هشتم: نرم‌افزارهای مفید دیگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات99
زبانفارسی
شابک978-600-124-646-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی، کتاب‌های مهندسی برق
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ ۱۳,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench

برای دریافت کتاب طراحی مدارات الکترونیکی با نرم افزار Electronic Workbench و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.