معرفی و دانلود کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE

برای دانلود قانونی کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE

با کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE نوشته‌ی علی سلطانی شریف آبادی، صفر تا صد مباحث آموزشی مدار‌های الکتریکی را یک‌جا داشته باشید! دانشجویان مهندسی برق و دانش‌آموزان رشته‌های فنی، با کمک دروس جامع این کتاب، هر آنچه را -از مقدمات و مبانی مدارهای الکتریکی گرفته، تا طراحی مدار‌های الکتریکی به کمک نرم‌افزار‌ها- نیاز داشته باشند در قالب فصل‌های مدون این کتاب در دست خواهند داشت. این اثر جلد اول از یک مجموعه‌ی دوجلدی است.

درباره‌‌ی کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE

ورود به جهان مهندسی برق امر ممکنی نخواهد بود مگر پس از آشنایی کافی با مبحث مهم و ضروری مدار‌های الکتریکی. ورود به مبحث مدار‌های الکتریکی نیز این‌ روزها بیش از هر زمانی با یادگیری نحوه‌ی کار با نرم‌افزار‌های شبیه‌سازی مدار‌ها گره خورده. دنیای مهندسی برق است که کارِ طراحی مدار‌های الکتریکی را برای تمامی کاربران به امری راحت و سریع تبدیل کرده‌. اگر شما هم می‌خواهید تمامی دروس آموزشی مدار‌های الکتریکی و استفاده از دو نرم‌افزار شبیه‌سازی «PSPICE» و «HSPICE» را یک‌جا داشته باشید، بهتر است سری به کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE بزنید. این کتاب جلد اول از مجموعه‌ی دوجلدی «مدار‌های الکتریکی» نوشته‌ی علی سلطانی شریف آبادی‌ست، و قرار است به‌ کمک شیوه‌ی آموزشی تازه‌ی خود نگاه حرفه‌ای‌تر از دنیای شبیه‌سازی مدار‌های الکتریکی به شما ببخشد.

نکته‌ی ویژه در خصوص کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE جامعیت مباحث و کاربردی بودن آن در سایر دروس مهندسی برق است؛ به‌طوری که آموختن دروس پرفایده‌ی این کتاب شما را از بازآموزی بسیاری از مباحث مقدماتی در مقاطع تحصیلی مختلف بی‌نیاز خواهد کرد. همچنین کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE با شبیه‌سازی این مفاهیم و دروس در نرم‌افزار‌های شاخص و شناخته‌شده، نگاه وسیع‌‌تری به شما خواهد بخشید و کاربرد این مفاهیم را در عمل به شما خواهد آموخت. در فصل‌های ابتدایی این کتاب، کار با نرم‌افزار PSPICE را یاد خواهید گرفت و در ترسیم و شبیه‌سازی مدار‌ها حرفه‌ای خواهید شد، و با استفاده از نرم‌افزار HSPICE به تحلیل و آنالیز بهتری نسبت به مدارها دست خواهید یافت. نویسنده‌ی کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE، اثر خود را طی هشت فصل گردآوری کرده تا در کنار ارائه‌‌ی پایه‌ای‌ترین مباحث، تنوع بالایی از موضوعات را به مخاطب منتقل کند. آشنایی با مدار‌های مقاومتی، تشریح مدار‌های سلف و خازن، معرفی مدار‌ها در حالت دائمی سینوسی و همچنین آموزش مطالب مرتبط با تقویت‌کننده‌های عملیاتی تنها گوشه‌ای از مطالب مفید و پراستفاده‌ی این کتاب هستند. علی سلطانی شریف آبادی، همچنین در نظر داشته تا در کنار زبان تخصصی و علمی ، بیانی ساده و گویا برای آموزش هرچه بهتر مباحث داشته باشد و همچنین برای راحت‌تر شدن فرایند یادگیری، از پراکندگی توضیحات دوری کنَد و حجم کوتاهی به اثر ببخشد.

این اثر ارزشمند توسط انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

کتاب مدارهای الکتریکی (1) همراه با PSPICE و HSPICE برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب یک اثر آموزشی کامل و کم‌حجم برای تمامی دانشجویان رشته‌های مهندسی برق در مقاطع تحصیلی مختلف و همچنین دانش‌آموزان فنی‌حرفه‌ای برق و الکترونیک است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه و سخن مولف
فصل اول: معرفی و آموزش نرم‌افزار pSpice
فصل دوم: معرفی و آموزش نرم‌افزار H-spice
فصل سوم: اجزای اصلی و قوانین پایه‌ای مدارهای الکتریکی
فصل چهارم: تحلیل مدارهای مقاومتی
فصل پنجم: مدارهای دارای سلف و خازن
فصل ششم: حالت دائمی سینوسی
فصل هفتم: تقویت‌کننده‌های عملیاتی
فصل هشتم: تزویج و ترانسفورماتورهای ایده‌آل
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-600-1245-38-1
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی برق، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE

برای دریافت کتاب مدارهای الکتریکی 1 همراه با PSPICE و HSPICE و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.