معرفی و دانلود کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار

عکس جلد کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار

کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار به قلم ابوالفضل طاهریان ریزی با پاسخ به پرسش‌های پرتکرار در رابطه با سرمایه‌گذاری و کارآفرینی به شما کمک خواهد کرد تا از باورها و ارزش‌های اشتباهتان دور شده و از خودتان فردی موفق بسازید.

سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و تجارت را می‌توان به یک سفر پرهیجان تشبیه کرد؛ سفری که پر از سختی‌ها و ناملایمات است. هیچ‌کس امنیت شما را در این سفر تضمین نمی‌کند. اینکه شما باید در چه زمینه‌ای سرمایه‌گذاری کنید، پرسشی است که در ذهن خیلی از افراد تازه‌کار نقش می‌بندد، اما باید بدانید که هیچکس جز خود شما قادر به پاسخ دادن به آن نیست.

شرایط مالی، موقعیت جغرافیایی، تخصص و وضعیت اجتماعی در این انتخاب بسیار مهم است. اما ابوالفضل طاهریان ریزی مهم‌ترین فاکتور در انتخاب یک سرمایه‌گذاری را عشق می‌داند. بله، شما باید ابتدا عاشق کسب و کار خود باشید تا بتوانید در آن بی‌نظیر شوید.

شما با عشق در سرمایه‌گذاری به هیچ وجه در چهار چوب‌های قابل سنجش نمی‌گنجید. افرادی که عاشقانه در یک سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند به نتایج خیره ‌کننده‌ و محیرالعقولی دست پیدا می‌کنند. پس یا عاشقانه کار کنید و یا به دنبال شغل دیگری باشید.

در بخشی از کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار می‌خوانیم:

یکی از راه‌های رسیدن به موفقیت مراقبت از ذهن خود است.
شما باید جهت رسیدن به این منظور برای خود یک «رژیم ذهنی» در نظر بگیرید. برای این منظور:

- اول اینکه تلویزیون را از بخش بزرگی از زندگی‌تان خارج کنید.
- در حین مسافرت‌های شهری از کتاب‌های صوتی به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.
- از مطالعه کتاب به صورت چاپی غافل نشوید.
- دوستان و معاشران خود را با وسواس تمام انتخاب کنید.
- چشم انداز محیطی خود را تغییر دهید.

شبکه‌های تلویزیونی با هزاران اخبار منفی شما را مورد هجوم قرار می‌دهند، پس به مرور آن را از زندگی خود بیرون کنید. در حین مسافرت با اتومبیل، هواپیما، تاکسی یا مترو از فایل‌های صوتی یا کتاب‌های صوتی به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. آنتونی رابینز می‌گوید در صورت عادت کردن به استفاده از فایل‌های صوتی شما به اندازه، دو ترم دانشگاهی در سال اطلاعات کسب می‌کنید. مطالعه کتاب‌های چاپی را فراموش نکنید. انتخاب دوستان بسیار مهم است بر اساس تحقیقات انجام شده شما به میانگین 5 آدمی تبدیل می‌شوید که بیشتر وقت را با آن‌ها می‌گذرانید. یادتان باشد رویای درونی شما شاید بزرگ‌تر از محیطی باشد که در آن زندگی می‌کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانفارسی
شابک978-622-7391-91-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار

سیدمهدی حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
سلام من به این کتاب ۲ ستاره دادم چون ضعف‌هایی داره و به نوعی نقد جدی به این کتاب دارم.
نقد: عنوانی که نویسنده انتخاب کرده برای کتابش یعنی ۱۱۶ سوال پولساز، براستی بعداز خوندن، چی دستگیرتون میشه...؟
احتمالا اینکه نترس باشید و به دیگران گوش ندید و ریسک پذیر باشید و..... خب همه این هارو که بهتر و و
کاملتر تو کتاب‌های دیگه میشنویم میخونیم و عملا نویسنده به نوعی یادداشت برداری کرده....
نقد دوم من اینه که طرح چینش سوالات، ساختار و سازماندهی درستی نداره و یه از هم گسیختگی دیده میشه
نقد سوم، نویسنده با بیان مفاهیم انگیزشی همچون همه انسان‌ها میتوانند کارآفرین باشند وهیچکس به غیر خودتان نمیتواند، جلوی خودتان رو بگیرد و..... حس و روحیه انگیزشی رو بالا میبره اما در واقع استراتژی چگونه پولدار شدن...؟ در جواب‌ها دیده نمیشه و صرفا به بیان جملات انگیزشی اکتفا کرده..... با سپاس.
سیدرضا موسوی فاضل
۱۴۰۱/۵/۷
متاسفانه این کتاب برگرفته ویاانشاشده ازواژه‌های که منبع وسرچمشه اون بیشتردرکتاب نویسندگان خاص ومعروفه، ضمن اینکه ۱۱۶سوال پرسشی بیشترانسان روسوق به سویی میده که قبلأمطالعه وشنیده‌ای دقیقأانحراف به سویی که تجربیات بیان شده مولف ویااشخاص مجهولی بیان میشه.
نقطه مثبت ازواژه وکلمات انگیزشی استفاده شده
وگاهی خیلی نوآورانه هم میباشدولی درطی مطالعه مجددأکلمات، واژه هاواثرات تکراری ولی خیلی ماهرانه وزیرکانه رامتوجه میشویدکه تجربیات غیرواقع ویارویایی نتیجه ادامه راه نویسنده هستش.
به هرصورت برای مطالعه بدنیست وانگیزشی که موجب جرقه درحرکت بسوی هدف باشه بوجودنمی اوره، چون قبل این کلمات راخوانده ولی اینک باجابجایی واژه هاروبروشده.
فکرنمیکنم موجب انگیزشی نسبت به حرکت به جلوبشه.
الهام یزدان طلب
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
موضوع و مطالب کتاب ارزشمند و جالب هست. با این وجود ساختار کتاب الکترونیکی یه چیزایی کم داره. مثلاً فهرست سوالات یا دسته‌بندی موضوعی که بتوان در یک نگاه چارچوب کلی کتاب را درک کرد و به هر سوال هم دسترسی مستقیم داشت. همچنین یک مقدمه و پیشگفتار کوتاه که خواننده متوجه شود این سوالات چطور تدوین شدند. با آیا مصاحبه اختصاصی آقای کیوساکی بوده یا مجموعه برداشت‌هایی آزاد از کتاب‌های ایشان بوده. یا بخشی از تجربه‌های زیسته نویسنده.
مرضیه کردبچه
۱۴۰۱/۴/۷
کتابی کوتاه با سوالاتی که بیشترش سوال خیلی از ماهاست و جوابهای بسیار موجز، اصولی و قانع کننده و کارگشا من به شخصه تعدادی از سوالات و پاسخهاش را یادداشت برداری کردم تا بیشتر مرور کنم و در خاطرم ثبت بشه و خواندن این کتاب برای همه‌ی افراد با سلایق مختلف مفید واقع خواهد شد. از کتابراه بابت ارائه‌ی رایگان این کتاب تشکر میکنم. قطعا این کار شما در گسترش دانایی در جامعه موثر خواهد بود. ممنون
نسترن علی زاده
۱۴۰۱/۷/۱
این کتاب به نظر میرسه که چکیده چندتا کتاب اقتصادی هست منتهی به صورت سوال جواب دراومده که درواقع میشه گفت محورای اصلی بحث کسب و کار رو اشاره میکنه و به نظرم اون کسایی که تو سرشون زدن یه کسب و کار دارن ولی هنوز شجاعتش رو بدست نیاوردن یا اینکه کلی سوال بی جواب تو ذهنشون مونده حتما این کتاب رو هم در کنار مابقی کتابای اقتصادیشون مطالعه کنن مطمئن باشن که اصلا پشیمون نمیشن
پاشا سعید
۱۴۰۲/۹/۲۷
سوالات کتاب نسبتا خوب و چند مورد خیلی خوب بود که این چند مورد میتونه ذهینت شما رو عوض کنه
در کل پاسخ‌ها هم خلاصه داده شده و میشه درباره هر کدوم ساعتها صحبت کرد که اینجا به هر کدوم سه چهار خط توضیح بسنده شده
ایراداتی داره مثلا تمام راه ثروتمند شدن رو فقط تلاش میدونه در حالی که گاهی هوشمندانه کار کردن نتایج بیشتری از تلاش اضافی میده
کامبیز حسین زاده
۱۴۰۱/۶/۲۰
رابرت کیوساکی داستان وار مینویسد و این برای علاقمندان به موفقیت و داستان هر دو مفید است البته گه گاهی مثال‌ها و مواردی که در ایالات متحده درجریان است با هیچ کشوری قابل اندازه گیری و سنجش نیست و این نکته باعث نقد برخی از دوستان نیز میباشد اما مهم مغز کلام است که رهنمونی است به سمت موفقیت
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۳/۱۶
پرسش‌ها پولساز فقط نبود، حتی پولساز‌ی زیر لفافه تو این پرسش‌ها، پاسخ داده شده بود!
اقدام و تکرار اهداف بزرگ میسازه و این اقدام با اولین گام و کارهای کوچک اثرمرکبی به وجود میاد. مگه نه؟! 😉
پرسش‌ها، زندگی سازه، روابط تو خوب میکنه، باورتون ترمیم میکنه، رفتارتو بهتر میسازه، عادات رشد میده.
مهشید خانی
۱۴۰۱/۱/۱۳
این کتابها زرد هستن.
درواقع همه‌چیز رو تلاش میبینن.
درسته تلاش قطعا موثره و ریشه‌ی رسیدن به اهدافمون هستش،
ولی باید اینو درنظر گرفت اون زمان که ایشون به ثروت رسیدن ایا تورم در کشورشون بود؟!
وضع اقصادیشون مطلوب بود!
و دلیلهای بسیاری که در مسیرشون بهشون کمک کرده و گفته نمیشه.
Faz P
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
کتاب بسیار فوق العاده است و به بسیاری از سوالات ما پاسخ داده میشه و راهنمایی‌های بهتری ارائه میشه که با بهره گرفتن از اون‌ها واقعا میشه برای بسیاری از مشکلات راه حلی یافت و به نظرم این کتاب مطابق با کشور و جامعه ما متناسب هست و میشه ازش بهره برد
محبوبه حسینی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بنظر من کتاب خیلی خوبی بود، چرا؟ چون طبق شرایط جامعه‌ی ایران راهکار میداد و راهکار هاش آنقدر جامع و کاربردی بود که برای هر کسی میتونه مفید باشه. اگر دنبال کتابی هستید که یه حرف رو ده بار تکرار نکنه و فقط جواب سوالتون بده، این کتاب گزینه‌ی مناسبی برای شماست
جواد زارع
۱۴۰۲/۱/۹
متاسفانه سیستم آموزشی در حوزه کسب درآمد و بازار یابی فوق العاده ضعیف آمل می‌کند و در واقع محیط‌های آموزشی ما با جامعه واقعی فرسنگ‌ها فاصله دارند و جوانان را برای زندگی واقعی آماده نمی‌کند، و این کتاب و کتابهای کیوساکی برای خواندن همه جوانان لازم و ضروری است.
محمد حسن رحیمی
۱۴۰۱/۲/۱۵
کتابی است که نکات کلیدی سرمایه گذاری ورفع موانع سرمایه گذاری بالابردن ریسک پذیری ودرنظر گرفتن احتمال شکست وراههای بهتر فروش وکلی سئوالات مهم را پاسخ می‌دهد ونیز دلایل مهم عدم رشد کسب وکاررا شرح می‌دهد یک دورمطالعه کتاب خالی از لطف نیست وحتما مفید خواهد بود
shokofeh nedaie
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتاب خیلی جالبی نیست انگار مجموع خلاصه چندین کتاب هست که جهت و سوی یکسانی ندارن و فقط حول محور تلاش و رسیدن به موفقیت صحبت میکنه به نظرم اگه وقت کافی ندارین که چندین کتاب موفقیت بخونین و دنبال خلاصه‌ای از همه شون هستین این کتاب رو پیشنهاد میدم
آیلین کاظمی
۱۴۰۱/۷/۳۰
اگر یک کسب و کار تازه راه انداختین، یا تصمیم دارین همچین کاری بکنین، اگه یک منبع درآمد ندارین و از نظر مالی مستقل نیستین، اگه در کسب و کارتون دچار مشکل شدین یا حتی در اوج و پیشرفت هستین خوندن این کتابچه بسیار براتون سودمند خواهد بود.
مشاهده همه نظرات 164

راهنمای مطالعه کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار

برای دریافت کتاب 116 سوال پولساز از پدر پولدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.