معرفی و دانلود کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ

عکس جلد کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ

با چهار گام ساده، 1500 فرمول ترکیب رنگ را یاد بگیرید! ویلیام اف. پاول در کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ به ما تکنیک‌های ساده و کاربردی‌ای را آموزش می‌دهد که لذت نقاشی را صدچندان می‌کنند. کتاب حاضر از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در بخش نقاشی اکریلیک و طبیعت بی‌جان است.

درباره‌ی کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ:

دوست دارید فرمول‌های جذاب و دقیقی را برای ترکیب رنگ یاد بگیرید؟ انتخاب شما کاملاً درست بوده است! کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ (1500 Color Mixing Recipes for Oil, Acrylic & Watercolor) بنا دارد در 4 گام ساده و اساسی به شما یاد بدهد که چگونه آسمان را به‌زیبایی رنگ‌آمیزی کنید، چطور صخره‌ای خشن را به تصویر بکشید، به چه نحو درخت‌ها را طبیعی جلو دهید، و به چه ترتیب هر چیزی را که مد نظرتان است به دقیق‌ترین شکل ممکن بیافرینید.

ویلیام اف. پاول (William F. Powell)، هنرمند برجسته، در کتاب پیش رو، با زبانی ساده و با استفاده از تصاویر، به ما کمک می‌کند تا به درکی از تئوری رنگ‌ها برسیم و پس از آن تکنیک‌هایی را بیاموزیم که راهنمای ما برای نقاشی با رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ است.

در کتاب حاضر، پس از بیان مقدماتی درباره‌ی رنگ و انواع آن، به قسمت اصلی کتاب می‌رسیم که شامل 5 بخش است: در بخش اول، با تئوری رنگ‌ها آشنا می‌شویم. بخش دوم کلیاتی را درباره‌ی ترکیب رنگ برای رنگ روغن و اکریلیک بیان می‌کند، در بخش سوم کلیات ترکیب رنگ را برای آبرنگ می‌بینیم، و ترکیب رنگ برای پرتره و برای مناظر و چشم‌اندازها بخش‌های بعدی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است که کتاب حاضر در بین 10 کتاب پرفروش سایت آمازون در بخش نقاشی اکریلیک و نقاشی طبیعت بی‌جان جای دارد.

کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه دارید دانش خود را در حوزه‌ی رنگ تقویت کنید، این کتاب مناسب شماست.

با ویلیام اف. پاول بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر هنرمندی شناخته‌شده در سطح بین‌المللی و یکی از برجسته‌ترین نقاشان آمریکاست. ویلیام اف. پاول در معتبرترین مدارس هنر تحصیل کرده و بیش از 45 سال است که به هنرهای زیبا اشتغال دارد.

پاول حاصل تجربیاتش را در چندین کتاب گرد آورده و مؤلف چندین کتاب آموزشی هنر از جمله چندین عنوان از مجموعه‌کتاب‌های انتشارات والتر فاستر است.

«آموزش طراحی از بدن انسان»، «آموزش گام‌به‌گام طراحی گل»، «پرسپکتیو» و... از کتاب‌های این هنرمند هستند که به فارسی برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ می‌خوانیم:

هر دستورالعمل آبرنگ که در این کتاب آمده، تراز آب خاصی را نشان می‌دهد. سطح (تراز) آب نشان می‌دهد که چه اندازه رنگ می‌تواند با آب رقیق شود و شدت رنگ را روشن‌تر و کم‌رنگ ساخته، یا از آب کمتری استفاده شود که این باعث تیره شدن آن می‌شود. سطح 1، نازک‌ترین لایه رنگی، روشن‌ترین شدت رنگی را داشته و آب بیشتری نیاز دارد. سطح 2 نیز رقیق و روشن است، اما به آب کمتری نسبت به سطح 1 نیازدارد. سطح 3 با شدت متوسطنیاز کمتری نسبت به سطح 2 به آب دارد. سطح 4 دارای شدت زیاد بر مبنای مقدار آب کمتر است. سطح 5 از شدت بسیار بالا برخوردار بوده، به آب کم احتیاج داشته و یا اصلاً نیاز به آب ندارد.

فهرست مطالب کتاب

درباره کتاب
مقدمه
دستورالعمل‌ها
تئوری رنگ
ترکیب رنگ جامع برای رنگ روغن و اکریلیک
ترکیب رنگ جامع برای آبرنگ
ترکیب رنگ جامع برای پرتره
ترکیب رنگ جامع برای منظره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ
نویسنده
مترجمحسین اصغرنژاد، ثریا فضل اللهی
ناشر چاپیانتشارات سپهر دانش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
شابک978-622-7838-10-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ

مهدیه نظری
۱۴۰۲/۱۱/۶
کتاب خیلی عالی در زمینه ترکیب رنگ، که فرمول‌های ترکیب رنگ در سه قسمت رنگ روغن، رنگ اکریلیک و ابرنگ به طور کامل و جامع ذکر کرده، این کتاب با این که بسیار حرفه ای و حاصل سال‌ها تجربه نقاش حرفه ای است بسیار ساده و روان نوشته شده و برای هر شخصی که علاقه مند به هنر ترکیب رنگه قابل استفاده است، خوبی و که ضرورت این کتاب برای نقاشان ایرانی این هست خیلی از رنگ‌ها در بازار موجود نیست و خیلی اوقات رنگ دلخواه ما نیست و این که در بسیاری از آموزشگاه‌ها حتی در سطح عالی ترکیب رنگ به این جامعی آموزش داده نمیشه، خلاصه این که کتابی هست که هیچ وقت خریدش پشیمانی نداره ، استفاده کنید و لذت ببرید، در ضمن در بازار هم به سختی کتاب چاپی پیدا میشه، با سپاس از کتابراه
معصومه بلوچ
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب بسیار ارزشمند در زمینه شناخت رنگ‌ها خصوصا برای کسانی که علاقه به هنر دارن و تازه می‌خواهند وارد این عرصه بشن خودم حضوری خیلی دنبال این کتاب گشتم ولی موجود نبود یا نسخه چاپی هزینه خیلی بالای داره ولی نسخه پی دیف هم عالی هست
اسماعربخانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
خیلی کتاب جامع و کاملیه من 10ساله نقاشی کار میکنم به نظر من این ترکیب رنگ‌ها خیلی کابردیه اگه نقاشی کار میکنین این کتاب رو حتما تهیه کنین برای من هزینه خیلی بود ولی اینقدر صبر کردم تا تونستم امروز با تخفیف بخرم خیلی خوشحالم که دارمش😅😍
عاطفه روشنی
۱۴۰۱/۶/۲۲
کتاب خوبیه. اگر چه بهتره خودمون ترکیب رنگ‌ها رو امتحان کنیم؛ ولی برای افراد تازه کار و همچنین تسریع در نقاشی‌هایی که فرصت کمی برای انجام‌شون هست، مفیده.
بیشتر این کتاب هم برای رنگ روغن و اکریلیک بود.
همدانی
۱۴۰۲/۹/۲۱
سلام خوبی خسته نباشید ولی کتاب عالیه خوبه ولی همش انگلیسی نوشته اگه فارسی بود خوب بود باید تجربه باشه چون چون من نقاشی میکنم اما کتابم بدردم میخوره همش انگلیسی نوشته شده هیچ وقت من متوجه نمیشم
mansure sa
۱۴۰۲/۱۰/۳
خیلی خوووبه،، مخصوصا اگه با رنگ کار میکنی حتما بگیر چون همیشه پیشته هر لحظه بهش دسترسی داری 👌🏽👌🏽
RoBaH
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب خوبیه، منتهی کاش ترکیب رنگارو به فارسی هم معنی میزاشت یکم سخته این شکلی اما کار راه بندازه
سوی نادری
۱۴۰۱/۹/۸
ترکیب رنگا باید تست بشن با عکس و کتاب نمیشه فهمید و اموخت و این کتاب تمرین عملی خود فرد بوده به نظرم
جمالی
۱۴۰۱/۵/۱۱
کتابی جامع در رابطه با ترکیب رنگ
بنده چون خودآموز رنگ روغن انجام میدم خیلی بدردم میخوره عالیه
فائقه نصرزاده
۱۴۰۲/۹/۱۳
کتاب بسیار مفیدی هست برای ما نقاش‌ها که میتونیم ازش بهره ببریم
hossein hosseinpour
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب خیلی عالی ایه. فقط اسامی رنگها اگه ترجمه شده بود دیگه حرف نداشت
Hasti Badiran
۱۴۰۲/۸/۸
خوب بود اما اسامی رنگ‌ها ترجمه شده بود بهتر بود
خانم براتی
۱۴۰۲/۶/۲۷
برای آبرنگ بسیار بخش کمی اختصاص داده شده
محیا مژدهی
۱۴۰۲/۶/۴
خوبه خیلی کامله برای کسایی که میخوان رنگ‌ها رو آموزش ببینن
مریم واعظی
۱۴۰۲/۵/۲۴
این کتاب واقعا در زیباتر نقاشی کشیدن بهم کمک کرد
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ

برای دریافت کتاب 1500 فرمول ترکیب رنگ برای رنگ روغن، اکریلیک و آبرنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.