معرفی و دانلود کتاب طراحی درخت‌ها

عکس جلد کتاب طراحی درخت‌ها
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی درخت‌ها

ویلیام اف. پاول در کتاب طراحی درخت‌ها، تکنیک‌های طراحی انواع درختان ایستاده و شکسته را معرفی می‌کند و نحوه‌ی اجرای آن‌ها را گام‌به‌گام می‌آموزد. این کتاب راهنما، شیوه‌ی کشیدن تنه‌ی اصلی درخت و شاخ و برگ آن را نشان می‌دهد، الگوهای ترسیم ریشه و پوست این اجسام را مرور می‌کند و اصول سایه‌زنی، ترکیب‌بندی و پرسپکتیو آن‌ها را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب طراحی درخت‌ها

یکی از سوژه‌های جذاب برای طراحی و نقاشی، درخت‌ها هستند. درخت‌ها گونه‌ها و شکل‌های مختلفی دارند و در همه‌جا می‌توان آن‌ها را دید؛ از مناطق سرسبز و جنگلی تا کوهستان‌ها تا حتی سرزمین‌های خشک. به همین خاطر است که در طول تاریخ، درخت بارها و بارها موضوع محوری آثار بسیاری از هنرمندان بوده. طراحان جوان و غیرحرفه‌ای هم معمولاً به این اجسام علاقه دارند و سعی می‌کنند آن‌ها را به روی کاغذ بیاورند. اما کشیدن درخت‌ها، در عین سادگی نیاز به رعایت اصول و تکنیک‌هایی دارد. کتاب طراحی درخت‌ها (Drawing: Trees) تألیف ویلیام اف. پاول (William F. Powell) بر روی شیوه‌های طراحی این اجسام متمرکز شده و کوشیده قواعد آن را بیاموزد. این کتاب که از سری کتاب‌های «چگونه طراحی و نقاشی بکشیم» است، اصول طراحی انواع درخت‌ها را قدم‌به‌قدم آموزش می‌دهد و می‌گوید که چطور می‌توان اجزای آن را در چند گام ساده کشید.

اگر قرار است طرحی واقع‌گرایانه یا رئال از یک سوژه بکشیم، می‌بایست درک درستی از طبیعت و فیزیک داشته باشیم. برای مثال باید نور را بشناسیم تا بتوانیم سایه‌ها را در جهت درستی طراحی کنیم. یا بافت خود آن جسم را باید خیلی خوب بفهمیم. این مسأله در مورد طراحی درخت‌ها هم کاملاً صدق می‌کند. برای کشیدن یک درخت باید با تنه، شاخ و برگ و حتی پوست آن آشنا باشیم و تمایز بین بافت آن‌ها را بدانیم. ویلیام اف. پاول در کتاب طراحی درخت‌ها، تکنیک‌های طراحی این اجزا را مرور می‌کند و آن‌ها را آموزش می‌دهد. پاول ابتدا به ابزار موردنیاز اشاره می‌کند و می‌گوید که به چه وسایلی نیاز داریم. در ادامه الگوهای ترسیم ریشه و پوست انواع درختان را می‌گوید و درنهایت اصول سایه‌زنی، ترکیب‌بندی و پرسپکتیو آن‌ها را آموزش می‌دهد. در این کتاب حتی شیوه‌ی طراحی درختان شکسته و افتاده هم مرور می‌شود.

کتاب طراحی درخت‌ها را انتشارات برگ نگار با ترجمه‌ی علیرضا عباسی منتشر کرده است.

دربار‌ه‌ی مجموعه‌ی چگونه طراحی و نقاشی کنیم

چگونه طراحی و نقاشی کنیم (How to Draw & Paint) مجموعه کتاب‌هایی آموزشی هستند که انواع تکنیک‌های طراحی و نقاشی را با زبانی ساده می‌آموزند. از این سری کتاب‌ها تاکنون بیش از 20 جلد منتشر شده که دربردارنده‌ی تکنیک‌هایی همچون پاستل، روغن و آکریلیک، و رنگ‌های آبی هستند و شیوه‌ی طراحی مناظر، حیوانات، دریا و طبیعت و پرتره‌ها را گام‌به‌گام یاد می‌دهند.

کتاب طراحی درخت‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به علاقه‌مندان به طراحی و کسانی که می‌خواهند این رشته را آغاز کنند، توصیه می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی درخت‌ها
نویسنده
مترجمعلیرضا عباسی
ناشر چاپیانتشارات برگ نگار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-964-7352-75-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی درخت‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی درخت‌ها

برای دریافت کتاب طراحی درخت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.