معرفی و دانلود کتاب 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

عکس جلد کتاب 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 151 ایده سریع تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 151 ایده سریع تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید

مجموعه‌ای از راهبردهای علمی و نکته‌های آموزشی برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند در صحنه‌ی تجارت و اقتصاد بدرخشند! کتاب 151 ایده سریع تبلیغات، نوشته‌ی جین جواچیم، شما را با انواع روش‌های تبلیغات آشنا می‌کند، نکات مثبت و منفی هر کدام را برمی‌شمرد و در نهایت بهترین روش‌های تبلیغ و نحوه‌ی معرفی محصولات را برایتان شرح می‌دهد. این کتاب حوزه‌ی بازاریابی همان راهنمایی است که برای کسب حداکثر سود و جذب مشتری نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب 151 ایده سریع تبلیغات

با توجه به این‌که شمار مؤسسات اقتصادی و مراکز تجاری به‌سرعت در حال افزایش است و علاوه‌بر آن‌، کسب‌و‌کارهای استارتاپی فراوانی نیز مدام به خیل عظیم بنگاه‌های اقتصادی افزوده می‌شوند، به نظر می‌رسد مدیران و صاحبان مشاغل زمانی بتوانند در عرصه‌ی اقتصاد به موفقیت برسند که راه صحیح جذب مشتری را بیاموزند. یکی از روش‌هایی که می‌تواند توجه مشتریان و مصرف‌کنندگان را به کسب‌و‌کار شما جلب کند، انجام تبلیغات صحیح و اصولی است که البته به‌خودی‌خود صورت نمی‌گیرد و برای انجام آن به آموزش آگاهانه نیاز خواهید داشت. البته اصلاً از بابت آموزش نگران نباشید، زیرا مجموعه‌ای از بهترین و کارآمدترین نکات آموزشی مربوط به تبلیغات، در کتاب 151 ایده سریع تبلیغات (151Quick Ideas for Advertising on a Shoestring) ارائه شده‌اند. جین جواچیم (Jean Joachim) تمامی آموزه‌های لازم را در رابطه با اصول تبلیغات در اختیارتان قرار می‌دهد.

نویسنده مطالب کتاب حاضر را در ذیل بیش از صدو‌پنجاه بخش به نگارش درآورده و در هر کدام از بخش‌ها نیز به یکی از ایده‌های ناب خود برای تبلیغات اشاره کرده است. مؤلف در بخش ابتدایی کتاب یادآور شده که تمام نکات این اثر قبلاً کارآیی خود را نشان داده‌اند و نویسنده آن‌ها را در نتیجه‌ی سال‌ها پژوهش و تجربه دریافته است. جواچیم در این کتاب خواندنی به شما می‌آموزد که در عین کسب سود فراوان، فعالیت‌های اقتصادی خود را نه سخت‌تر، بلکه هوشمندانه‌تر کنید. ایده‌هایی که در این کتاب مطرح شده‌اند به شما کمک می‌کنند هزینه‌های خود را کاهش داده و میزان سودآوری کسب‌و‌کارتان را از زوایای گوناگون، به طرز چشم‌گیری افزایش دهید. به‌طور مثال، می‌توانید از تبلیغات عمومی، بازاریابی مستقیم یا ایده‌های زبانی کمک بگیرید و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.

معرفی و دانلود کتاب 151 ایده سریع تبلیغات

توصیه می‌کنیم در خواندن این اثر عجله نکنید. هنگام مطالعه‌ی آن اجازه دهید ابتدا مطالب قبلی در ذهنتان تثبیت شوند و سپس به سراغ مطلب و ایده‌ی بعدی بروید. بااین‌حال، به خواندن یک یا دو بخش از کتاب اکتفا نکنید و تا جای ممکن تمامی مطالب آن را سر فرصت مطالعه کنید. هر کجای کتاب به ایده‌ای برخوردید که با کسب‌و‌کار شما هماهنگی داشت و حدس می‌زدید برایتان مفید خواهد بود، کنار آن یک علامت بزنید تا مرورِ دوباره‌‌ی آن نکته از خاطرتان نرود. در ادامه، بعضی از ایده‌های بیان‌شده در اثر حاضر را بیشتر برایتان شرح خواهیم داد.

حتما تابه‌حال با پیامک‌ها و ایمیل‌های تبلیغاتی بسیاری روبه‌رو شده‌اید که شما را به خرید یک محصول خاص یا دریافت خدمات به‌خصوصی ترغیب کرده‌اند. این روش، یعنی ارسال تبلیغات برای مشتریان، یکی از شیوه‌های کاربردی تبلیغات به شمار می‌رود و حتی اگر مشتری‌ها هم سراغی از شما نگرفتند، شما می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید و به یادشان بیاورید که بهتر است برای تهیه‌ی کالا یا دستیابی به خدمات مورد نیاز خود، سری به شما بزنند.

جین جواچیم در کتاب 151 ایده سریع تبلیغات به شما نشان می‌دهد که مشتریان و مصرف‌کنندگان در تعداد دفعاتی که به شما مراجعه می‌کنند یکسان نیستند. برخی ممکن است تنها یک بار برای تهیه‌ی محصول مورد نظر خود از شما کمک خواسته باشند و برخی دیگر نیز احتمالاً بارها‌و‌بارها برای تأمین نیازهای خود به سراغتان بیایند. بد نیست برای تفکیک گروه مشتریان خود، آن‌ها را به چند دسته تقسیم کنید و در این بین، بخش عمده‌ای از تمرکز خود را به مشتریانی اختصاص دهید که پیوسته از شما خرید می‌کنند. این دسته از مشتریان، مصرف‌کنندگان وفاداری هستند که می‌توانند سود دائمی و قابل‌توجهی را برایتان به ارمغان بیاورند.

می‌دانید که رسانه‌های متعددی برای تبلیغات و معرفی محصولات وجود دارند. از یک طرف برنامه‌های رادیویی و تبلیغات تلویزیونی می‌توانند بستری برای تبلیغ کالاهایتان باشند و از طرف دیگر، فضای مجازی هم می‌تواند توجه جمع کثیری از مصرف‌کنندگان را به محصولات شما جلب کند. در این حالت چه باید کرد؟ آیا تمامی این رسانه‌ها به یک اندازه برای شما مفید خواهند بود؟ آیا باید از تمامی آن‌ها یک‌جا استفاده کرد؟ هر کدام چه مزایا و چه معایبی دارند؟ جین جواچیم در کتاب 151 ایده سریع تبلیغات به تمامی این سؤالات پاسخ خواهد داد و در کنار شما خواهد بود تا مناسب‌ترین پلتفرم را برای ارائه‌ی تبلیغات خود انتخاب کنید.

یکی از روش‌هایی که ممکن است بنگاه‌های تجاری و صاحبان کسب‌و‌کارها برای تبلیغ محصولات خود به کار بگیرند، استفاده از کارت‌های هدیه‌ی الکترونیکی است. شاید از خودتان بپرسید آیا صرف هزینه برای جلب مشتریان، لزوماً کارایی دارد؟ بهتر نیست از روش‌هایی برای تبلیغات استفاده شود که در ابتدا هزینه‌ای برای تولیدکنندگان ندارند؟ اگر این کارت‌های هدیه آن‌طور که لازم است موجب جذب مشتری نشوند، در آن صورت چه باید کرد؟ نویسنده برای این دسته از پرسش‌های شما نیز جواب‌های مناسبی ارائه کرده که با تهیه‌ی کتاب 151 ایده سریع تبلیغات به آن‌ها پی خواهید برد.

مؤلف بخش‌های گسترده‌ای از کتاب حاضر را به شرح بازاریابی اینترنتی، تبلیغات از طریق مجلات، عرضه‌ی بسته‌های تبلیغاتی و ارائه‌ی تبلیغات در روزنامه اختصاص داده و نکات ارزشمندی را در رابطه با این موضوعات بیان کرده است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همچنین روش‌هایی را برای تبلیغات معرفی کرده که هزینه‌ی کمتری دارند و موجب می‌شوند تولیدکنندگان بتوانند با کمترین هزینه، توجه مشتریان را به خود جلب کنند. به‌طور کلی کتاب پیش‌رو راهنمای جامعی است که شما را در مسیر موفقیت تجاری همراهی کرده و تا رسیدن به بالاترین قله‌های موفقیت، در کنارتان خواهد بود. نقشه‌ی راهی که اگر همین حالا آن را به لیست کتاب‌های خود بیفزایید، کسب‌و‌کار و زندگی اقتصادی شما را زیرورو خواهد کرد.

اثری که در مقابلتان قرار گرفته با قلم روان بابک حاجیان به فارسی برگردانده شده و از سوی انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی وارد دنیای کتاب شده است.

کتاب 151 ایده سریع تبلیغات برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان کسب‌و‌کارها، کارآفرینان و تمامی افرادی که مدیریت یک سازمان اقتصادی و تجاری را به عهده دارند، برای افزایش اطلاعات خود در زمینه‌ی تبلیغات می‌توانند به کتاب 151 ایده سریع تبلیغات مراجعه کنند.

در بخشی از کتاب 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید می‌خوانیم

آیا تاکنون در سایتی بوده‌اید که پیدا کردن چیزها در آن سخت باشد؟ من بسیاری از اوقات در این شرایط بوده‌ام. من چه کاری باید انجام دهم؟ آن صفحه را می‌بندم و از آن خارج می‌شوم و معمولاً ناراحت و ناامید می‌شوم و وب‌سایت دیگری با اطلاعات و موارد مشابه را جست‌وجو می‌کنم.

بازدیدکنندگان وب خیلی تحمل ناکامی ‌ندارند. پیدا کردن چیزها را سخت نکنید. همیشه برای کسانی که قصد استفاده از سایت شما را دارند، یک نقشه از سایت قرار دهید، اما آن را نباید در اولین محل قرار دهید. چیزهای مهم‌تر را جلوتر از موارد کم اهمیت‌تر بگذارید.

اگر شما باعث شوید که بازدیدکنندگان برای جست‌وجوی هر چیزی از صفحه‌ای به صفحه‌ای دیگر بروند، آن‌ها ممکن است سایت شما را ترک کنند و به سایت رقیب بروند. پیدا کردن هر چیز را در سایت خود آسان کنید و بخش‌ها را با رنگ تفکیک و کدگذاری کنید. اطلاعات تماس، شامل آدرس‌های فروشگاه را در جایی قرار دهید که دست‌یابی به آن‌ها آسان باشد.

همچنین، مسیری را که بازدیدکنندگان شما در سایت می‌روند را دنبال کنید. دست‌یابی و استفاده از بخش‌هایی که دارای بیشترین ترافیک هستند را از همه آسان‌تر کنید.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
درباره نویسنده
چگونه از این کتاب استفاده کنیم
مقدمه
1. برای مشتریان فعلی، محصولات جدیدی را پیدا کنید
2. بودجه را رعایت کنید
3. مشاوران به صورت حق العمل کاری؟
4. بودجه فرصت
5. پیشنهاد منحصربه‌فرد فروش خود را تعریف کنید
6. بهترین باشید، شما می‌توانید
7. ایده‌های بزرگ به معنی کسب‌وکار بزرگ می‌باشد
8. گزینه‌های پرداخت را افزایش دهید
9. با کسب‌وکارهای غیر رقابتی مبادله خدمات کنید
10. هدیه بدهید
11. به مؤسسات غیرانتفاعی مزایایی را ارائه کنید
12. برای مشتریان خود ارزش وجودی ایجاد کنید
13. از لیموها، لیموناد درست کنید
14. کسب‌وکار خود را به دقت سامان‌دهی کنید
15. کاتالوگ‌ها را به خریداران آنلاین ارسال کنید
16. جلد شما چیزی بیشتر از یک عکس زیبا است
17. یک تابلوی اعلانات مفید درست کنید
18. برای دست‌یابی به موفقیت از کلمات قوی فروش استفاده کنید
19. اجازه دهید تا رضایت نامه‌ها برای شما فروش ایجاد کنند
20. فرمول بندی مسأله/ راه حل
21. "P. s. " را هرگز فراموش نکنید
22. بروشور چند منظوره
23. استعداد جدید و تازه نفس پیدا کنید
24. فرمت‌های استاندارد باعث ذخیره پول می‌شوند
25. از بایدها و نبایدها یک متن تهیه کنید
26. آن را شخصی نگه دارید
27. بایدها و نبایدها را طراحی کنید
28. در تبلیغات بنر خود حرکت ایجاد کنید
29. لیست مشتریان خود را در پایگاه اطلاعات قرار دهید
30. لیست مشتریان خود را افزایش دهید
31. مسابقات، لیست‌ها را افزایش می‌دهند
32. پیشنهادات جدید را در هر ارسال پستی تست کنید
33. مبادله لیست باعث ذخیره پول می‌شود
34. قانون 20/80
35. از نیازمندی‌های پستی پیروی کنید
36. درباره لیست قیمت‌ها گفتگو کنید
37. اغلب اوقات به مشتریان، تبلیغاتی را ارسال کنید
38. گفتگوهای بیشتر درباره لیست
39. باعث شوید تا خریداران شما زیاد خرید کنند
40. لیست‌ها را به دقت اجاره کنید
41. پرداخت کردن یا نکردن . . . هزینه پستی
42. اسامی‌تکراری، خریدارانی هستند که زیاد خرید می‌کنند
43. انجام تبلیغات مکاتبه‌ای مستقیم به منظور ایجاد سود؟
44. با استفاده از کابل ملی پول ذخیره کنید
45. برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی پر احساس پاسخگو نیستند
46. تبلیغات تلویزیونی طولانی، گران هستند
47. بهترین برنامه‌ریزی برای موفقیت تلویزیون‌های تعاملی
48. بهترین زمان برای اجرای تبلیغات در تلویزیون‌های تعاملی، چه موقع است؟
49. بودجه تبلیغ درتلویزیون‌های تعاملی را برای فصل‌های شلوغ خرده‌فروشی کاهش دهید؟
50. در بهترین فصل‌ها، به طور قابل ملاحظه‌ای اجراکنید
51. اجرا از ایستگاه از همه ارزان‌تر است
52. برای نمایش، تلویزیون‌های تعاملی تبلیغ مستقیم از همه بهتر است
53. درخواست سفارش دهید
54. زمان برای تبلیغ در تلویزیون‌های تعاملی کم است
55. با مرور صفحات گسترده اکسل، بهترین فضای خالی را بدست آورید
56. ایمیل مصرف‌کننده
57. ایمیل بنگاه تجاری به بنگاه تجاری
58. هرگز ایمیلی را بدون پیشنهاد ارسال نکنید
59. ایمیل‌های خوانده شده داشته باشید
60. ایمیل رایگان است
61. پاسخگویی ایمیل سریع است
62. کارت‌های هدیه الکترونیکی ایمیل کنید
63. اشتباهاتی که در ایمیل باید از آن‌ها خودداری کرد
64. تکمیل مطمئن
65. ارزش وجودی مشتریان خود را افزایش دهید
66. از بازاریابی مستقیم استفاده کنید
67. برای خود تغییرپذیری فصلی ایجاد کنید
68. بازاریابی خود را یکپارچه کنید، تصویر خود را حفظ کنید
69. صفحات جداگانه‌ای برای تبلیغات اینترنتی ایجاد کنید
70. تبلیغات روز تعطیل در اینترنت
71. بقایای مجلات باعث ذخیره پول می‌شود
72. استفاده از رنگ در تبلیغات مجلات
73. بخش‌های تبلیغاتی با فضای کم، باعث ایجاد تفاوت می‌شوند
74. کارت‌های تعبیه شده باعث ایجاد پاسخ می‌شوند
75. آیا موضوعات ویژه برای شما درست هستند؟
76. تبلیغات خود را برای حداکثر اثرگذاری، زمان‌بندی کنید
77. از مجلات برای کسب موقعیت رهبری بازار استفاده کنید
78. آزمایش را در مجلات به دفعات کوچکترتقسیم بندی کنید
79. راهنمای تلویزیون برای آزمایش، عالی است
80. چطور سریع برنامه‌ریزی کنیم؟
81. کارت‌های بینگو
82. رسانه درستی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید
83. یک پایه تبلیغاتی مبادله‌ای ایجاد کنید
84. با قرار دادن بسته تبلیغاتی، پول بدست آورید
85. رسانه‌هایی که از Cpm استفاده می‌کنند را ارزیابی کنید
86. همیشه درباره نرخ‌ها گفتگو کنید
87. در ابتدا از بهترین رسانه خود استفاده کنید
88. زمان‌های جانشین می‌توانند برای شما مجموعه‌ای را ذخیره کنند
89. زمان‌بندی تبلیغات روزنامه، یک اصل است
90. بدانید که چه روزهایی، تبلیغات روزنامه را انجام دهید
91. با توجه به بخش‌های روزنامه، هدف‌گذاری کنید
92. با توجه به ستون‌های روزنامه، هدف‌گذاری کنید
93. آیا شما باید از رنگ در روزنامه‌ها استفاده کنید؟
94. تخفیفات مکرر روزنامه، باعث ذخیره پول می‌شوند
95. صفحات از قبل چاپ شده در روزنامه‌ها
96. بروشورهای کوپنی، نرخ پایینی دارند
97. روزنامه‌های بزرگتر، گزینه‌های بیشتری را پیشنهاد می‌کنند
98. چه اندازه‌هایی برای تبلیغات، از همه بهتر هستند؟
99. در تبلیغات در فضای کم، طراحی اصلی ترین موضوع است
100. خلاقیت را تازه نگه دارید
101. یک تیم زرنگ و خلاق برای روزنامه استخدام کنید
102. تست کردن را پیشنهاد کنید: یک روش زندگی
103. همه ضمانت نامه‌های مهم
104. محصول خود را ستاره نگه دارید
105. خبرنامه‌ها را امتحان کنید- آن‌ها ارزان هستند
106. پیشنهادات ویدئویی در تلویزیون عمل می‌کنند
107. قرعه کشی‌ها و مسابقات
108. پیشنهادات قسطی، پاسخگویی را افزایش می‌دهند
109. پیشنهادات را تغییر دهید تا برای مشتریان مناسب شوند
110. به پیشنهادات لحظه آخری، یک کاغذ چسب دار اضافه کنید
111. ارسال رایگان کالا- همیشه یک پیشنهاد برنده است
112. پیشنهاد را از طریق ایمیل ارسال کنید تا خواندن آن ضمانت شود
113. با فرمت مسئول چاپ کار کنید
114. استفاده کمتر از کاغذ، باعث ذخیره پول می‌شود
115. در یک زمان، بیشتر از یک کار را چاپ کنید و پول زیادی را ذخیره کنید
116. با تا کردن به جای بریدن، پول ذخیره کنید
117. نمونه‌ها باعث فروش می‌شوند
118. پاداش عمل خودتان باشید
119. تبلیغ متقابل، باعث ذخیره پول می‌شود
120. حرکت کردن در مسیر، فشار هزینه پستی را کاهش می‌دهد
121. به مسابقات محلی و چیزهایی که به طور رایگان داده می‌شوند، برگردید
122. برای پاسخگویی مستقیم، رادیو خیلی خوب نیست
123. صبح/ بعدازظهر برای آگاهی به کار می‌رود
124. زمان را تهاتر کنید تا پول ذخیره کنید
125. شماره تلفن‌های اسمی: راهی برای رفتن
126. خدمات باکیفیت عالی برای مشتریان برتر، ارزش وجودی را افزایش می‌دهند
127. ارائه کارت‌های وفاداری
128. ارتباط خوب باعث ایجاد وفاداری می‌شود
129. از تحقیق برای کاهش اشتباهات استفاده کنید
130. مسابقه‌هایی را در فروشگاه خود برگزار کنید
131. برای کنترل ترددهای فروشگاهی از فناوری‌( الکترونیکی) استفاده کنید
132. از ویترین فروشگاه خود برای نمایش دادن هدایا و پیشکش‌ها استفاده کنید
133. امکان انتخاب اجناس در فروشگاه آنلاین، فروش را افزایش می‌دهد
134 . برگزاری مسابقات در فروشگاه برای مشتریان آنلاین
135. بالا بردن فروش تلفنی، سود را افزایش می‌دهد
136. پیام صوتی، فروش ایجاد می‌کند
137. صفحات ورودی را منظم نگه دارید
138. وب‌سایت‌ها: ضروریات، نه تجملات
139. پیشنهادات را در وب‌سایت خود تست کنید
140. تابلوی اعلاناتی برای خود ایجاد کنید
141. وب‌سایت خود را تاره نگه دارید
142. بسیار درخشان با چشمک زدن فلش
143. هدف، استفاده آسان از سایت می‌باشد
144. از تبلیغات غیر منتظره و ناگهانی برای افزایش فروش در سایت خود استفاده کنید
145. تبلیغات خود در را از طریق گوگل اجرا کنید
146. با گوگل تبلیغ کنید
147. آمار و ارقام وب خود را تجزیه‌و‌تحلیل کنید
148. موفقیت وب- آزمون و خطا
149. محتوای وب خود را قوی کنید
150. آن را مارک‌دار و در راستای خدمت نگه دارید
151. برای دست‌یابی به موفقیت، برای سایت خود چسبندگی ایجاد کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید
نویسنده
مترجمبابک حاجیان
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات165
زبانفارسی
شابک978-964-468-630-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 151 ایده سریع تبلیغات

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 151 ایده سریع تبلیغات

برای دریافت کتاب 151 ایده سریع تبلیغات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.