معرفی و دانلود کتاب کارآفرینی در یک دقیقه

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی در یک دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینی در یک دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینی در یک دقیقه

کتاب کارآفرینی در یک دقیقه نوشته کن بلانچارد، دان هاتسون و اتان ویلیس، رازهایی را درباره چگونگی راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق ارائه می‌دهد و در قالب یک داستان از نکات و مشکلات کارآفرینی برای شما می‌گوید. این کتاب به 25 زبان دنیا ترجمه شده و بیش از دوازده میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

خلاقان و کارآفرینان کسانی هستند که با بررسی محیطی سعی نموده از حداقل ظرفیت‌ها، حداکثر بهره‌وری را داشته باشند. کارآفرینان به دلیل هوشمندی ناشی از آینده‌نگری، نسبت به تجزیه و تحلیل محیطی در فضای سیاسی و کسب‌وکار اقدام می‌نمایند و بر پایه عزم و جزم راسخ فطری خود تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کنند.

کتاب کارآفرینی در یک دقیقه (The one minute entrepreneur) ایده‌های بزرگی در خود دارد و راه‌هایی برای نحوه دریافت و استفاده از دانش دیگران ارائه می‌دهد. این کتاب به سرعت خوانده می‌شود ولی ایده‌های آن برای یک عمر باقی خواهد ماند. این اثر به شیوه‌ای کاربردی در همه جنبه‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای‌تان به عنوان یک کارآفرین با شما همراه خواهد شد.

کتاب پیش رو به شما کمک خواهد کرد که از اشتباهات مهلک اجتناب کنید. کن بلانچارد (Kenneth Blanchard) و دان هوستون (Don Hutson) و اتان ویلیس (Ethan Willis) بر روی سه نکته اساسی حضور در کسب‌وکار به عنوان یک کارآفرین نمونه تمرکز کرده‌اند. کلید اول وضعیت مالی شما، کلید دوم برای کارآفرینی موفق، پرسنل خودتان و کلید سوم حفاظت و دوست داشتن مشتریان است.

خواندن کتاب کارآفرینی در یک دقیقه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به تمام کسانی که به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود و تأسیس یک شرکت هستند پیشنهاد می‌شود.

نظر افراد مشهور حوزه موفقیت در مورد کتاب کارآفرینی در یک دقیقه:

- دان ام گرین (مدیر اجرایی شرکت ناپلئون هیل): خواندن کتاب کارآفرینی در یک دقیقه برای هر کسی که می‌خواهد مهارت‌های رهبری خود را بهبود ببخشد، مفید است. رهبران و رؤسای بزرگ توسط پیروان خود ستوده می‌شوند و این امر، فقط با کمک به رشد دیگران میسر می‌باشد.

- رن گلوزر (رئیس شرکت هرشی تراست): کتاب کارآفرینی در یک دقیقه پر از گوهر عقل و حکمت می‌باشد. اگر واقعاً به دنبال دوباره ساختن زندگی خود هستید این کتاب را مطالعه کنید.

- جیم آموس (رئیس بازنشسته یو پی اس): هر یک از ما تا حد زیادی به یادگیری و تدریس علاقه داشته و مباحث قابل طرح زیادی داریم. کتاب کارآفرینی در یک دقیقه به شما کمک خواهد کرد که هر دو را انجام دهید.

- مارک سان بورن (رئیس شرکت سان بورن): درباره توفیق در مدیریت زندگی و تجارت، بسیار گفته شده است که اغلب اوقات بر روی پول و دارایی‌های مادی منعکس می‌شود با این حال بزرگ‌ترین سهم را جذب و نفوذ دارد. کارآفرینی در یک دقیقه، به عنوان یک استاد و راهنما اهمیت نفوذ و تأثیر شما در انتخاب مناسب و عاقلانه را آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب کارآفرینی در یک دقیقه می‌خوانیم:

در طول چند سال بعد، جود به سختی درس خواند و شاگرد ممتاز کلاس خود در دانشگاه ممفیس شد، در حالی‌که یک شغل نیمه‌وقت فروشندگی در فروشگاه لباس داشت. بسیاری از دوستانش، موقعیت‌های خوبی را در شرکت‌های بزرگ به عهده داشتند اما جود صد درصد مطمئن نبود که در آینده می‌خواهد چکار کند. او فروش را دوست داشت در عین حال رویای تملک یک شرکت بزرگ را در ذهن می‌پروراند. در حقیقت او مباهات می‌کرد که به عنوان یک پیمانکار مستقل فروش در یک فروشگاه لباس کار می‌کند. جود دو یا سه برابر کسانی پول در می‌آورد که در مشاغل نیمه وقت خود در می‌آوردند.
دکتر آوری تونینگ استاد بازاریابی و فروش جود برای او و بعضی از خبرگان مشاغل دیگر جلسات دوره‌ای شبانه مدیریت فروش و بازاریابی اجرایی ممفیس را ترتیب می‌داد، به طوری‌که آن‌ها فرصتی برای شنیدن کلام سخنرانان شاغل در حرفه فروش را به دست می‌آوردند.

هنگامی که دکتر تونینگ، جود را به نوشتن ایده‌های کلیدی این صحبت‌ها تشویق کرد، جود لبخندی زد. او تقریباً سه کتاب را پر از افکار کلیدی کرده بود ودر هر فرصتی مشتاقانه ایده‌های سخنرانان را به آن اضافه می‌کرد. دکتر تونینگ در زمانی مناسب در زندگی جود پدیدار شد.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
یادداشتی برای خوانندگان
ایجاد یک شرکت تجاری
رشد دانش
یادگیری مهارت
مشکلات پیش روی کارآفرینی
داشتن یک هم‌گروه همگرای
درب‌ها باز خواهد شد
تأسیس و راه‌اندازی شرکت
مشکلات اقتصادی رو به رشد
خلق خدمات افسانه‌ای
به افراد کمک کنید تا همانند عقاب‌ها اوج بگیرند
غرور کاذب و خودبزرگ‌بینی
موارد را به نحو بهتری تغییر دهید
همه موارد را در کنار هم قرار دهید
میراث گذاشتن
درباره مولف
واکاوی
چکیده کارآفرینی در یک دقیقه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینی در یک دقیقه
نویسنده، ،
مترجمبابک حاجیان
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-946-468-298-8
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
68000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینی در یک دقیقه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینی در یک دقیقه

برای دریافت کتاب کارآفرینی در یک دقیقه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.