معرفی و دانلود کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

عکس جلد کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان نوشته‌ی رینبو راول به تلاش‌های یک طرفدار دوآتیشه‌ی نوجوان می‌پردازد که برای دیدن فیلم جدید جنگ ستارگان سختی‌های بسیاری را به جان می‌خرد. این رمان کوتاه که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویوک تایمز محسوب می‌شود، داستانی شیرین از عشق و صبر را به تصویر می‌کشد.

موضوع کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان چیست؟

فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، آن هم طرفدارانی که با شخصیت‌های این مجموعه‌ای سینمایی زندگی می‌کنند. النا هم یکی از همین افراد به شمار می‌آید؛ این دختر به حدی شیفته‌ی این فیلم است که اگر دریچه‌ی قلب او را باز کنید، حتماً جنگ ستارگان را می‌بینید. اکنون فیلم جدیدی از این مجموعه‌ی سینمایی اکران شده است و النا هم تصمیم دارد به تماشای آن برود. او سینمای نزدیک خانه را انتخاب می‌کند و از این که قرار است تعداد زیادی طرفدار مثل خودش ببیند هیجان‌زده است. اما در کمال ناباوری تنها سه نفر در صف هستند و از جمعیت زیادی که النا انتظارش را داشت، خبری نیست! این موضوع شخصیت اصلی داستان 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان (Kindred Spirits) را ناراحت می‌کند و مشکلات دیگر مانند تحمل کردن پسری اعصاب خردکن شرایط را برایش سخت‌تر هم می‌کند. هر دختر دیگری باشد شاید این وضعیت را تحمل نکند ولی نباید فراموش کنید که او یک طرفدار دوآتیشه‌ی حقیقی است و برای رسیدن به آرزوی قلبی خود هر شرایطی را تحمل می‌کند.

رینبو راول (Rainbow Rowell) که سابقه‌ی درخشانی در نویسندگی برای نوجوانان دارد، این بار به سراغ داستانی متفاوت رفته است و از دنیای طرفداری برای‌تان می‌گوید.

رینبو راول را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده‌ی آمریکایی در 1973 به دنیا آمد و به عنوان نویسنده‌ی رمان‌های نوجوان و بزرگسالان شناخته می‌شود. راول آثار بسیاری دارد که از میان آن‌ها می‌توان به طرفداری، النور و پارک، تلفن ثابت، اتچمنت و چیزی که عشق واقعی به من داد و... اشاره کرد. این نویسنده‌ی پرفروش طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد که شیفته‌ی قلم او هستند.

کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای نوجوانان شیفته‌ی ژانر علمی - تخیلی به ویژه فیلم‌های جنگ ستارگان نوشته شده است، بنابراین اگر به این‌ آثار علاقه‌مند هستید فرصت را از دست ندهید و همین امروز خواندن کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان را آغاز کنید.

نکوداشت‌های کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان:

- داستانی جذاب. (Goodreads)
- بامزه، دوست داشتنی و غافلگیرکننده. (Beauty of Literature)
- اثری لذت بخش. (Book Addicts Guide)

در بخشی از کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان می‌خوانیم:

اخم‌های گیب بازتر شده بود ولی انگار هنوز برای توضیح منظورش درمانده بود. «چیزی که اذیتم می‌کنه اینه. من خوره‌م دیگه، درسته؟ یعنی خب معلومه. یه خوره‌ی کلاسیک. از ورزش بدم میاد. تموم آهنگای ویِرد اَل رو حفظم. نمی‌دونم با بیشتر آدما چه‌طوری باید حرف بزنم. احتمالاً یه شغلی مربوط به علوم کامپیوتر برای خودم پیدا می‌کنم. می‌دونم همه‌ی اینا خیلی کلیشه‌ایه، ولی در مورد من صدق می‌کنه. این چیزیه که من هستم. و مسئله درباره‌ی این فرهنگ خوره‌بودن که الان مُد شده اینه که هیچ جایی نیست که تو یه خوره بین تمام خوره‌های دیگه باشی، بدونِ این‌که یادت بیاد خوره‌ی اصلی تویی. متوجه منظورم می‌شی؟»

النا گفت: «فقط یه‌کم.»

«خب. ببین. اگر واسه فوتبال برم خونه‌ی برادرم مهمونی، من هیچی در مورد فوتبال نمی‌دونم و اون‌جا طبق تعریف کلاسیک من می‌شم خوره. بعد اگه با دوستم که عاشق حرکات موزونه برم بیرون، خب، من که یه ذره هم بلد نیستم، از موسیقی با صدای بلند هم بدم میاد، پس اون‌جا هم من می‌شم خوره. ولی حالا حتی اگه برم یه فیلم که از یه داستانِ مصور اقتباس شده رو تماشا کنم، تموم دنیا اومدن اون‌جا... بعد بازم من خوره‌م. پیش خودم فکر کردم که صف جنگ ستارگان باید امن باشه.» وقتی این را گفت دست‌هایش را طوری اطرافش تکان داد که قبلاً النا تکان داده بود و بعد ادامه داد: «هیچ‌جوره توی صف جنگ ستارگان احساس تک‌افتادگیِ اجتماعی بهم دست نمی‌ده. هیچ‌جوره مجبور نمی‌شم واسه چهار روز کنار یکی از اون آدم باحالا بشینم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان
نویسنده
مترجمنگار عباس پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات61
زبانفارسی
شابک978-600-462-110-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان

برای دریافت کتاب 4 روز در صف برای تماشای جنگ ستارگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.