معرفی و دانلود کتاب مهمان‌های پاندا

عکس جلد کتاب مهمان‌های پاندا
قیمت:
۲۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مهمان‌های پاندا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهمان‌های پاندا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهمان‌های پاندا

لیندا سو پارک در کتاب مهمان‌های پاندا با استفاده از متنی شاد، آهنگین و قافیه‌دار، اطلاعات شگفت‌انگیزی درباره گونه‌های مختلف جانوری در اختیار کودکان قرار می‌دهد. ماجرای اصلی این کتاب درباره پاندای تنهایی است که می‌خواهد یک مهمانی راه بیاندازد. این کتاب در سال 2015 نامزد جایزه خوانندگان خردسال پنسیلوانیا شده است.

درباره کتاب مهمان‌های پاندا:

ماجرای این کتاب درباره زندر، تنها پاندای باغ وحش است. او دلش می‌خواهد یک مهمانی بگیرد و تمام پانداهای باغ وحش را به آن دعوت کند اما متوجه می‌شود که او تنها پاندای ساکن آنجاست. با این حال مهمانی‌اش را برگزار می‌کند و تمام حیوانات را به آنجا دعوت می‌کند. اما در آخر مهمانی یک اتفاق هیجان انگیز برای زندر می‌افتد.

کتاب مهمان‌های پاندا (Xander's Panda Party) با استفاده از متن آهنگینی که دارد کودکان را با گونه‌های مختلف جانوری و برخی تفاوت‌های آن‌ها با هم آشنا می‌کند اما مهم‌ترین هدف این کتاب شناساندن گونه جانوری پاندا به کودکان است.

پانداها در حقیقت عضوی از خانواده خرس‌ها هستند که از حیوانات بومی کشور چین به شمار می‌روند و توسط این کشور حفاظت می‌شوند و تولید مثلشان کنترل می‌شود. دولت چین بعضی از پاندا‌ها را به باغ وحش‌هایی در سراسر دنیا امانت می‌دهد. امانت دادن پانداها همیشه به صورت جفت انجام می‌شود؛ به این امید و احتمال که شاید آن پاندای نر و ماده در محل زندگی جدیدشان جفتگیری کنند و توله‌ای به دنیا بیاورند.

نکوداشت‌های کتاب مهمان‌های پاندا:

- داستان درباره پاندایی با یک زندگی اجتماعی پیچیده است که شما را به تفکر وا می‌دارد. (ناشران هفتگی)
- ایده‌آل برای جوانانی که دوستدار حیوانات هستند و کتابی مناسب برای بلندخوانی. (School Library Journal)
- استفاده‌ای آزادانه از قافیه که باعث می‌شود به همراه متن آواز بخوانید و همراه زندر با چالش‌های جدیدش رو به رو شوید. (The Horn Book Magazine)

کتاب مهمان‌های پاندا مناسب چه کسانی است؟

داستان این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

با لیندا سو پارک بیشتر آشنا شویم:

نویسنده فعال در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان لیندا سو پارک (Linda Sue Park) در سال 1960 در خانواده‌ای کره‌ای در ایالت ایلینویز زاده شد. او در کالج ترینیتی و دانشگاه استنفورد تحصیلاتش را در رشته زبان انگلیسی به پایان رساند. او آثار بسیاری در حوزه ادبیات کودکان و نوجوانان منتشر کرده و افتخارات بسیاری در این زمینه دریافت نموده که مهم‌ترین آن‌ها دریافت نشان نیوبری در سال 2002 است. از مهم‌ترین آثار لیندا سو پارک که به زبان فارسی هم برگردانده شده‌اند می‌توان به «راهی دراز برای رسیدن به آب»، «طوفان در راه است»، «سفال شکسته»، «به هیچ کس اعتماد نکن» و «زمانی که اسم من کی اکو بود» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب مهمان‌های پاندا می‌خوانیم:

از آن بالا کوالا گفت با فریاد: من که خرس نیستم، ‌ای داد بیداد!
زندر گیج شد و پرسید: تو نسیتی خرس کوالا؟! بعد هم زل زد به دوستش که نشسته بود آن بالا.
می‌دانم گیجی از حرف این و آن. هرچند خرس کوالا می‌گویند دیگران، اما من هستم از کیسه داران. زیاد هم نیست تعدادمان. حالا بگو ببینم، مهمان تو هستم من همچنان؟
زندر رفت سراغ چندتا بامبوی دیگر. نمی‌دانست که باید چی کار کند آخر سر. پاندای ما بامبوهای تازه جوید. گاز زد خورد به امید فکر جدید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهمان‌های پاندا
نویسنده
مترجمنگار عباس پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-462-379-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهمان‌های پاندا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مهمان‌های پاندا

برای دریافت کتاب مهمان‌های پاندا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.