معرفی و دانلود کتاب 60 سالگی: حالا که شصت ساله شده‌اید چه کارهایی می‌توانید بکنید؟

عکس جلد کتاب 60 سالگی: حالا که شصت ساله شده‌اید چه کارهایی می‌توانید بکنید؟
قیمت:
51000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 60 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 60 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 60 سالگی: حالا که شصت ساله شده‌اید چه کارهایی می‌توانید بکنید؟

اکنون که 60 ساله هستید، دست به کار شوید و برخی از رویاهای همیشگی خود را محقق کنید! جرمی کنت در کتاب 60 سالگی، با راهکارهایی جالب شما را به بهتر زیستن و رویاپردازی در این سن دعوت می‌کند و به شما یادآور می‌شود که دوران میانسالی و سالمندی می‌تواند نقطه عطف و شروع مرحله‌ای جدید در زندگی‌تان باشد.

درباره‌ی کتاب 60 سالگی:

در بسیاری از جوامع تصور می‌شود زمانی که فرد به 60 سالگی می‌رسد به اصطلاح پا به سن گذاشته و دوران پیری‌اش آغاز شده است. این تفکر و برداشتی غلط است که متاسفانه رواج دارد. جرمی کنت (Graeme Kent) در کتاب 60 سالگی (Things to Do Now That You're 60) به شما نشان می‌دهد که این سن نه تنها آخر خط زندگی نیست بلکه شروع مرحله‌ای تازه است که می‌توانید تجربیات جدیدی کسب کنید و از آن‌ها لذت ببرید. با روش‌های پیشنهاد شده در این کتاب می‌توانید دوران 60 سالگی خود را به روزگاری فراموش نشدنی و خاطره‌انگیز تبدیل کنید.

باید بدانید که شما در 60 سالگی تجربه و دانش لازم را برای فعالیت‌های دلخواهتان دارید، پس فقط باید انگیزه داشته باشید و دست به کار شوید. شما می‌توانید زندگی آرام و همیشگی خود را به روزهایی هیجان انگیز تبدیل کنید. آیا همیشه رویایی را در سر داشتید که به دلیل مشغله‌های ذهنی نتوانستید آن را محقق کنید؟ اکنون وقت آن رسیده که به آرزوهای همیشگی‌تان دست یابید و با تجربه کردن کارهایی جدید، خود واقعی‌تان را پیدا کنید.

کتاب 60 سالگی مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی افرادی که در دهه 60 سالگی عمرشان هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 60 سالگی می‌خوانیم:

چون شصت‌ساله شده‌اید، دوستان و اعضای خانواده احتمالاً به چشم فردی عاقل و باتجربه به شما نگاه می‌کنند. این تصور را حفظ کنید، عاقلانه سر تکان دهید و کم حرف بزنید.

گروهی شامل دوستان و اعضای خانواده که هم‌سن و سال شما هستند تشکیل دهید. اساسنامه‌ای از کارهای غیرمسئولانه در بین خودتان تدوین کنید و هر روز حداقل به یکی از آن‌ها بپردازید.

با چند تا از دوستانتان نقشه‌ی راهنمای مصرف‌کننده برای همه‌ی رستوران‌های محلتان تهیه کنید. این بهانه‌ی جالبی است برای امتحان کردن دست‌پخت‌های جدید و گذراندن وقت با افراد هم‌فکر و خوش‌ذوق.

برای تفریح، یک سنت جدید خانوادگی را شروع کنید. مثلاً قبل از شروع خوردن غذا با خانواده، کفش‌هایتان را دربیاورید. وقتی از یکی از اعضای جوان‌تر خانواده بشنوید که «علت این کار را نمی‌دانم، ولی همیشه این کار را کرده‌ایم!» یعنی در جا انداختن این سنت موفق شده‌اید!

یک ماشین بزرگ اجاره کنید و چند تا از دوستان و اعضای خانواده را به محل مورد علاقه‌ی خود ببرید. این محل می‌تواند یک رستوران، ساحل، یا پارک باشد. سعی کنید کاری کنید که آن‌ها هم تا پایان روز به آن محل علاقه‌مند شوند.

با گروهی از دوستانتان به یک نمایش خیریه‌ی مُد بروید و بی‌پروا درباره‌ی مانکن‌ها و لباس‌ها گپ بزنید.

فهرست مطالب کتاب

دوستان و خانواده
فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مورد علاقه
مراقبت از جسم
کندوکاوِ درون
حرفه و سبک زندگی
در خانه و خارج از خانه
هدف‌ها و آرزوها
عشق و روابط عاشقانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 60 سالگی: حالا که شصت ساله شده‌اید چه کارهایی می‌توانید بکنید؟
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آینده درخشان
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات264
زبانفارسی
شابک978-600-5527-34-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
51000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 60 سالگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 60 سالگی

برای دریافت کتاب 60 سالگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.