معرفی و دانلود کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی

عکس جلد کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی
قیمت:
31000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی

اثری که مطالعه‌ی آن زندگی شما را دگرگون خواهد ساخت! علیرضا جلالی فراهانی در کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی به مرور نکات و آموزه‌هایی کاربردی پرداخته است که دستیابی به موفقیت، بدون توجه بدان‌ها، اگر نه غیرممکن، دست‌کم بسیار دشوار خواهد بود.

درباره کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی

بازار کتاب، هرساله شاهد انتشار عناوین متعددی در حیطه‌ی خودسازی و موفقیت است. اغلب این عناوین، حتی بسیاری از شناخته‌شده‌ترین آن‌ها، حاوی چیزی جز شماری از شعارها و گفته‌های کلیشه‌ای نیستند؛ شعارها و گفته‌هایی که حتی اگر در صحت و درستی‌شان نیز چندوچون نکنیم، به سختی می‌توانیم از بی‌فایده بودنشان بگذریم. آری، به جرئت می‌توان مدعی شد که آنچه در بیشتر کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی و توسعه‌ی فردی گفته می‌شود، به کار بهبود کیفیت زندگی انسان نمی‌آید. چرا که مسئله‌ی آدمی، نه دانش در باب درستی و نادرستی امور، بلکه ناتوانی از اقدام بر اساس این دانش است. به زبان ساده، ما به خودی خود می‌دانیم که چه دسته‌ای از کارها سازنده و مفید، و چه گروهی از اعمال، مخرب و بازدارنده‌اند. آنچه نمی‌دانیم این است که چگونه بر مبنای دانسته‌هایمان «عمل» کنیم. در همین راستا، مایلیم مطالعه‌ی کتاب 99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی از علیرضا جلالی فراهانی را به شما پیشنهاد کنیم؛ اثری که اگرچه به حوزه‌ی ادبیات موفقیت تعلق دارد، با اغلب آثار این حیطه متفاوت است. چرا که ایراد مطرح‌شده در سطور فوق، به هیچ وجه بدان وارد نیست.

آنچه در کتاب 99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی خواهید خواند، نکاتی تماماً عملی و کاربردی است که رعایت آن‌ها به شما در راستای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی‌تان کمکی شایان خواهد نمود. تلاش علیرضا جلالی فراهانی در نگارش این اثر، معطوف به تحقق این هدف بوده که ضمن پرهیز از تکرار مکررات، دستورالعمل‌هایی حیاتی را در اختیار مخاطبین خود بگذارد که هیچ فردی در راه صعود به قله‌های موفقیت و کامیابی، بی‌نیاز از توجه به آن‌ها نیست.

دستورالعمل‌های مطرح‌شده در کتاب 99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی در عین سادگی، بسیار کاربردی و ثمربخشند. این دستورالعمل‌ها، به طور خلاصه، در سه محور متفاوتِ برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و مواجهه با چالش‌ها در مسیر موفقیت فردی، به یاری خواننده خواهند آمد.

سخن کوتاه: اگر به دنبال اثری هستید که در آن، به جای لفاظی و سخن‌پردازی در باب ماهیت موفقیت، مسیر دستیابی به آن با زبانی ساده و روشن ترسیم شده باشد، به هیچ عنوان فرصت مطالعه‌ی کتاب پیش رو را از دست ندهید.

کتاب 99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی به همت انتشارات پندار تابان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. گفتنی است که نسخه‌ی صوتی این اثر نیز، در سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود و قابل تهیه است.

کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی توسعه و موفقیت فردی، مخاطبین اصلی علیرضا جلالی فراهانی در کتاب 99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی بوده‌اند.

با علیرضا جلالی فراهانی بیشتر آشنا شویم

علیرضا جلالی فراهانی صاحب‌نظرِ روانشناسی مثبت‌اندیش و مؤلف و مترجم آثاری چند در این حوزه است. از میان این آثار، جز کتاب «99 ایده برای ارتقای کیفیت زندگی» که موضوع نوشتار حاضر بود، می‌توان به عناوینی چون «هفت چالش: نکته‌ها و تمرین‌هایی برای برقراری ارتباط موثر و مشارکتی» و «مدیر اثربخش در عمل» اشاره نمود. با قید این نکته که دو اثر نامبرده، از ترجمه‌های علیرضا جلالی فراهانی به شمار می‌روند.

(این کتاب دارای حجم بیش از ۲۰ مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب 99 راه برای ارتقاء کیفیت زندگی می‌خوانیم

یکی از عادات ناپسندی که گریبان بسیاری از ما را گرفته است، عادت به قضاوت کردن است. ما صبح تا شب در مورد دیگرانی که از نظر ظاهر، رفتار و یا افکار با ما فرق دارند، قضاوت می‌کنیم. برخی را خوب و پسندیده اعلام می‌کنیم و برخی را فقط و فقط به خاطر تفاوتی که با ما یا با آنچه ما می‌پسندیم دارند، بد و نامطلوب می‌دانیم. توجه دارید؟ منشأ این قضاوت‌ها تفاوت است یعنی همان چیزی که باعث بقای نوع بشر شده است. حتی تصور دنیایی که تمام انسان‌ها دقیقا شبیه به یکدیگر باشند نیز وحشتناک است! تفاوت، منشأ بقا و رشد انسان است و نباید مایۀ عذاب انسان شود. به یاد داشته باشید هر قضاوتی که در مورد دیگران صورت می‌دهید شما را به صورت بالقوه یک گام از آرامش دور می‌کند چرا که شما را در تقابلی غیرسازنده با یک فرد و یا یک ایده قرار ‌دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-600-92926-0-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
31000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی

برای دریافت کتاب 99 ایده برای ارتقاء کیفیت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.