معرفی و دانلود کتاب 99 بادکنک قرمز

عکس جلد کتاب 99 بادکنک قرمز
قیمت:
112200 تومان - 11.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 99 بادکنک قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 99 بادکنک قرمز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 99 بادکنک قرمز

داستانی رازآلود و نفس‌گیر از ماجرای ناپدید شدن دو دختر! کتاب 99 بادکنک قرمز به قلم الیزابت کارپنتر، ماجرای معمایی گم شدن دختر بچه‌ای 8 ساله را به تصویر می‌کشد که هیچ رد و نشانی از او نیست. گم شدن این دختر یادآور اتفاقی مشابه است که 28 سال پیش رخ داده اما چه بلایی بر سر این دو دختر آمده؟

درباره‌ی کتاب 99 بادکنک قرمز:

گریس دختر بچه‌ای 8 ساله است که آخرین بار در یک شیرینی فروشی دیده شده و بعد از آن ناپدید می‌شود. خبر گم شدن گریس همه جا پخش شده و عکس او در روزنامه‌ها چاپ می‌شود. هیچ نشانی از گریس نیست و هیچکس از او اطلاعی ندارد. مادر گریس یک کابوس وحشتناک را زندگی می‌کند و در حالی که همه‌ی خانواده و عزیزانش دور او جمع شده‌اند کم کم اتفاقات مرموزی رخ می‌دهد. آیا ناپدید شدن دخترش ماجراهایی در پشت پرده دارد؟

مگی پیرزنی است که 28 سال پیش در اتفاقی مشابه نوه‌اش زویی را برای همیشه از دست داد. او نیز همانند گریس روزی به طور کل ناپدید شد و هرگز ردی از او پیدا نشد گویی که هرگز وجود نداشته؛ این اتفاق هولناک خانواده‌ی مگی را به طور کل از هم پاشید. مادر زویی یعنی دختر مگی از غصه دق کرد. پدرش بدون اینکه خبری از خودش به جا بگذارد برای همیشه خانه و خانواده‌اش را ترک کرد. همسرش از دنیا رفت و تنها پسرش نیز به مواد مخدر آلوده شد.

روزی مگی خبر ناپدید شدن گریس را در روزنامه می‌خواند و تمام خاطرات روزهای تلخ آن دوران وحشتناک برایش زنده می‌شود. او نمی‌خواست اتفاقاتی که برای خانواده خودش رخ داد برای گریس و خانواده‌اش هم پیش بیاید. اما چه کاری از دست یک پیرزن سالخورده برمی‌آید؟ آیا گریس نیز همانند زویی هیچوقت پیدا نخواهد شد؟

الیزابت کارپنتر (Elisabeth Carpenter) نویسنده‌ی انگلیسی، رمانی پرکشش و جذاب را به رشته تحریر درآورده که با پیش رفتن داستان هیجان و معماهای آن بیشتر می‌شود. کتاب 99 بادکنک قرمز (99 Red Balloons) داستانی گیرا و غیرقابل پیش‌بینی است که با اتفاقات و پیچ و تاب‌هایی مرموز پیوند خورده و کاری می‌کند که نفس شما از شدت هیجان بند بیاید!

در نکوداشت کتاب 99 بادکنک قرمز:

- داستان زیبای الیزابت کارپنتر شما را بلافاصله جذب خود می‌کند. شخصیت پردازی او فوق‌العاده است و به طرز ماهرانه‌ای طرحی آرام و پرتعلیق ارائه می‌دهد. 99 بادکنک قرمز رمانی مهیج و هوشمند است که شما را تا انتهای داستان می‌کشاند. عالی است! من هر کلمه از این کتاب را دوست داشتم. (سام کارینگتون، نویسنده پرفروش کتاب نجات سوفی)

کتاب 99 بادکنک قرمز مناسب چه کسانی است؟

اگر نوجوان هستید و به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز علاقه دارند، بی‌شک شیفته‌ی این رمان جذاب خواهید شد.

با الیزابت کارپنتر بیشتر آشنا شویم:

الیزابت کارپنتر تحصیلات کارشناسی خود را در ادبیات و زبان انگلیسی در سال 2008 به پایان رساند. او جایزه داستان نوین نویسندگان را دریافت کرد و در فهرست جایزه ادبی Yeovil (2015 و 2016) و جایزه MsLexia رمان زنان (2015) قرار دارد.

در بخشی از کتاب 99 بادکنک قرمز می‌خوانیم:

کارآگاه‌ها رفته‌اند. سرکار نادیا شارما افسر رابط خانواده، درِ کابینت‌ها را در آشپزخانه باز و بسته می‌کند. مؤدب‌تر یا باملاحظه‌تر از آن است که در این شرایط جای فنجان‌ها را بپرسد.

حس می‌کنم چشم‌هایم سرخ و متورم شده و دوبرابر اندازه‌ی طبیعی‌اش است. اِما چنان دستم را محکم گرفته که بی‌حس شده، اما مهم نیست. چشم‌هایش بی‌نور و بی‌حالت است و به فرش خیره مانده. تقریباً نیم ساعت است که حرف نزده. نمی‌توانم بپرسم حالش خوب است یا نه، چون می‌دانم نیست. نمی‌توانم بپرسم نوشیدنی می‌خواهد یا نه، چون ذهنش به نیازهای بدنش توجهی ندارد. دستم را که گرفته، آزاد می‌کنم و می‌اندازم دور شانه‌هایش.

می‌گویم: «زود پیداش می‌کنن، اِم. از همین در جلویی برمی‌گرده خونه؛ حالا می‌بینی.»

گفتنش کمی بی‌رحمانه به نظر می‌رسد، اما واقعاً حس می‌کنم گریس به خانه برخواهد گشت. هر لحظه ممکن است برگردد.

یعنی کجاست؟ هشت‌ساله است، اما نه از آن هشت‌ساله‌هایی که می‌دانند در خیابان چطور باید گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند. شاید تصادف کرده، جایی افتاده و نمی‌تواند بلند شود. همیشه وقتی صدمه می‌بیند، سعی می‌کند شجاع باشد؛ مخصوصاً وقتی جلوی جیمی است. تابستان پیش با دوچرخه‌اش زمین خورد. جیمی کمکش کرد به خانه بیاید. زانوها و آرنج‌هایش خراشیده شده بود. او را از پله‌ها بالا بردم؛ جیمی هم در راهرو ایستاده بود و در حالی که لب‌هایش را می‌گزید، تماشا می‌کرد. همین که به حمام رسیدیم، اشک روی گونه‌های گریس سرازیر شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 99 بادکنک قرمز
نویسنده
مترجممریم عربی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات488
زبانفارسی
شابک978-622-244-005-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
112200 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 99 بادکنک قرمز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 99 بادکنک قرمز

برای دریافت کتاب 99 بادکنک قرمز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.