معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری
قیمت:
۶۶۰۰۰ 33000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری

کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری نوشته‌ی استوارت گیبز، ماجرای مهیج پسری دست و پا چلفتی را به تصویر می‌کشد که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا او را برای جاسوس شدن انتخاب می‌کند. داستانی فوق‌العاده هیجان‌انگیز با چاشنی طنز و ماجراجویی که به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری چیست؟

تصور کنید یک نابغه‌ی ریاضی 12 ساله که در تمام عمرش هیچ کاری به جز درس خواندن نکرده است، مامور مخفی عملیات فوق سری شود! کتاب مدرسه جاسوسی 1 (Spy School #1) داستان پسری به نام بن ریپلی را به تصویر می‌کشد که آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا او را برای جاسوس شدن انتخاب می‌کند. در واقع بن قرار است به یک آکادمی فوق محرمانه به اسم اَبَرجاسوس‌های آینده ملحق شود، اما به نظر می‌رسد که او را به جهت نابغه بودنش در درس انتخاب نکرده‌اند بلکه او یک طعمه است...

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

افتخارات کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری:

- نامزد جایزه ادگار در سال 2013
- از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و جاسوسی از خواندن این کتاب نهایت لذت را خواهند برد.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری می‌خوانیم:

کایران مورفی پیچیدگی‌های مأمور مخفی‌ شدن را که گاه چند سال طول می‌کشید، آموزش می‌داد. کلاسش بسیار پیشرفته بود و فقط دانش‌آموزان سال ششمی در آن شرکت می‌کردند. در مواردی نادر کلاس پنجمی‌های بسیار باهوش هم توانسته بودند سر کلاسش حاضر شوند. پروفسور مورفی یکی از کار درست‌ترین مأمورهای مخفی سیا بود. دامنه‌ی وسیع انجام وظایفش کاملاً محرمانه بود، گرچه می‌گفتند یک بار آن‌قدر خودش را خوب در نقش مأمور وفادار یک شبکه‌ی تروریستی جا زده بود که رهبر تروریست‌ها از او خواسته بود در مراسم عروسی‌اش ساقدوشش باشد.

هارلان کِلی ظاهر مبدل یاد می‌داد. فکر کنم فقط یک یا دو بار او را دیده بودم، گرچه مطمئن نبودم. کسی دقیقاً نمی‌دانست چند بار هارلان را دیده است، چون عادت داشت هر روز با ظاهر متفاوتی در مدرسه ظاهر شود. همیشه هم مرد نبود. مورِی ادعا می‌کرد جناب مدیر یک بار حدود نیم ساعت با یک پروفسور مهمان زن خوش و بش کرده و بعد متوجه شده بود که هارلان است. لیدیا گرینوالد- اسمیت عملیات ضدجاسوسی درس می‌داد. مربی خوبی بود، ولی بقیه فقط همین را درباره‌اش می‌دانستند. سر کلاس همیشه جدی بود و زندگی‌اش در بیرون مدرسه را تا حد ممکن خصوصی نگه می‌داشت. به گفته‌ی دوستانم، حتی کپک شناخته‌شده‌تر از او بود. فقط اسم آخر فهرست واقعاً متعجبم کرد.

فهرست مطالب کتاب

1- استخدام
2- شروع به کار
3- درگیری
4- ارعاب
5- اطلاعات
6- سوءقصد
7- گزارش‌دهی
8- افشاسازی
9- انتشار اطلاعات
10- نینجاها
11- اتحاد
12- جنگ
13- نظارت
14- تحریک
15- تجزیه و تحلیل
16- نفوذ
17- مدرک
18- امنیت
19- آدم‌ربایی
20- جعل هویت
21- بازجویی
22- شبیخون
23- افشاسازی
24- خنثی‌سازی بمب
25- دستگیری
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-600-462-153-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۶۰۰۰ 33000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری

Parham Morovati
۱۴۰۲/۵/۱۴
من داستان رو تا جلد پنجم خوندم و نظرم به این شکله: داستان پردازی و فضا سازی واقعا خوبه! همچنین شخصیت پردازی به گونه‌ای انجام شده که تعامل خوب صورت میگیره. اما در کنار نکات مثبت، چند نکته منفی بارزه. بزرگترینش سانسوره که واقعا خراب می‌کنه داستان رو. مورد دیگه اینه که نویسنده دائما در تلاشه نشون بده داستانش کلیشه‌های داستان‌های جاسوسی مثل جیمز باند رو نداره اما در نهایت به همون کلیشه‌ها بر می‌گرده. مورد سوم اینه، "بن و اریکا همیشه همه چیز را حل می‌کنند" و این یه مقدار تو ذوق می‌زنه. مورد بعدی، شخصیت‌ها هیچ وقت واقعا در خطر قرار نمیگیرن و این از جذابیت رویارویی شخصیت‌های داستان با خطر کم می‌کنه. و در نهایت داستان همیشه با توضیحات بن، اریکا یا شخصیت‌های منفی درباره نقشه‌های شرورانه به پایان میرسه و اصلا مخاطب رو به فکر کردن وادار نمیکنه. شاید این ایرادات رو بذارید پای رده سنی کتاب اما باید بگم کتاب‌هایی هستن که با در نظر گرفتن مخاطب همین رنج سنی داستان واقعا خوبی ارائه میدن. اما در نهایت هیچ کتابی خالی از ایراد نیست و این کتاب هم یکی از داستان‌های فوق العاده ایه که باید خونده بشه.
Reza amiri
۱۴۰۲/۲/۲۲
این مجموعه کتاب واقعا برای نوجوون‌ها جذاب و عالی و کامله
لحظات هیجان انگیز و ترجمه صمیمی و دوستانه‌ای که مثل همیشه از انتشارات پرتقال انتظار میره هم به جذابیت این کتاب اضافه میکنن
لحظه‌هایی که انتظار رخ دادنشون وجود نداره و شخصیت پردازی عالی نویسنده هم عالی بودن
خلاصه پیشنهاد میکنم بقیه جلد‌های کتاب هم مطالعه کنید که داستان جالب تری رو دنبال میکنن
tayebe dehghani
۱۴۰۱/۲/۲۸
کتاب بسیار عالی یکی از بهترین کتاب‌هایی که تا حالا خونده بودم در کل این کتاب ویژگی‌های مثبت زیادی داشت ولی یکی از بهترین ویژگی‌اش به نظر من غیر قابل پیش بینی بودنش بود مثلا من هیچ وقت فکر نمیکردم الکساندر هیل یک جاسوس پخمه از آب در بیاد
omnia mir
۱۴۰۰/۸/۲۲
مشحرههههه من عاشق این سری کتاب‌های مدرسه جاسوسی هستم. واقعا جالب و هیجان انگیزه چون نمیتونی اتفاقاتی که قراره بیافته رو پیش بینی کنی. خدایی ارزش داره چند بار بخونی. 🤧🤧😍😍♥️💙
محمدحسین متقی زاده
۱۴۰۲/۹/۲۰
این کتاب واقعا خوب بود هر کلمه و هر جمله‌ای که میخوندم بیشتر دلم میخواست بخونم و بدونم خیلی جالب بود واقعا اول باورم نمی‌شد موری جاسوس دو جانبه باشه ولی بعد اینکه بن استدلال آورد تازه با عقل جور در اومد.
ترنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کتاب خیلی خوبی هست و برای ۱۲ و ۱۳ ساله‌های که کتاب‌های متفاوت دوست دارند پیشنهاد می‌کنم
و اصلا کسی انتظار نداره که اخر کتاب چی می‌شود
بهتون پیشنهاد می‌کنم👌👌👌👍👍👍
پارسا میری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
واقعا کتاب عالی‌ای هست
این اولین خرید کتاب آنلاینم بود و واقعا راضیم
این کتاب رو برای نوجوانان‌های ۱۳ ساله مث خودم پیشنهاد می‌کنم
فوآد سواری
۱۴۰۲/۳/۱۰
(هشدار افشا شدن کتاب)
من به شخصه از این کتاب خوشم اومد واقعاً آخر کتاب نامعلوم بود وقتی معلوم موری همون جاسوس دوجانبه بود خیلی باحال شد
Rina
۱۴۰۱/۶/۲۰
یکی از بهترین کتابایی بود که خوندم حتما حتما بخونیدش عالی محشر هر چی بگم کمه. همه ‌ی جلداش واقعا عالی بود عاشق این کتاب شدم
مجید آقاجانی
۱۴۰۱/۳/۲۰
کتابی بسیار خوب و تقریبا متفاوت برای نوجوانان علاقه مند به کتاب. کشش مناسبی داره و پیشنهاد می‌کنم که این کتابو مطالعه کنید
Kim Rey
۱۴۰۱/۲/۵
این کتاب خیلی عالیه، بخش‌های ماجراجویی، احساسی، ترسناک و خنده دار زیادی داره از نظر من پنج ستاره براش کمه
hossein binkhani
۱۴۰۱/۱/۱۷
سلام. داستان هیجان انگیزی داره دوست داری ببینی آخرش چی میشه کامل مطالعه کردم ولذت بردم ممنونم ازکتا براه
تیام ضیاء
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب داستان جذابی داره گیرایی بالایی داره با دیدگاه جدیدی نگاه کرده ترجمه خوبی داره
. .
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
از خواندنش لذت بردم، ولی به نظرم بهتر بود شخصیت پردازی بهتری میشد و انتظارات بالاتری داشتم
کسری
۱۴۰۱/۴/۲۴
من از این کتاب خوشم اومد چون معمایی و طنز است
تشکر فراوان از مریم رفیعی
مشاهده همه نظرات 28

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 1: گروگان گیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.