معرفی و دانلود کتاب Leadership & Results

عکس جلد کتاب Leadership & Results
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Leadership & Results و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Leadership & Results و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Leadership & Results

کتاب Leadership & Results دربارۀ رهبری و مفهوم آن و همچنین تفاوت آن با مدیریت است. رهبری به عنوان فرآیندی است که مردم و یا ایده‌های آن‌ها را هدایت می‌کند.

مفهوم رهبری از زمان آغاز وجود داشته است. مفهوم آن یک رفتار ناگسستنی بود که به طور طبیعی با تعامل انسان رخ داد. آغازگر آن بستگی به لنزهای مورد بررسی دارد. از منظر الهیاتی، خداوند اولین رهبر تاریخی است که می‌تواند در نظر گرفته شود. اگرچه رهبری دارای تعاریف و پیچیدگی‌های فراوانی است، اما یک فرض اساسی درست است که هیچ رهبری بدون پیروان نمی‌تواند وجود داشته باشد.

رهبری و مدیریت اغلب به طور متناوب استفاده می‌شود. مدیریت در ابتدای قرن بیستم ظهور کرد به عنوان یک علم به شمار می‌رفت که بر وظایف خاص مدیر متمرکز بود. بعدا آن را به عنوان مجموعه‌ای از توابع مورد نیاز برای نگه‌داشتن سازماندهی یک سازمان معرفی کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Leadership & Results
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات150
زبانانگلیسی
شابک978-600-459-090-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Leadership & Results

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Leadership & Results

برای دریافت کتاب Leadership & Results و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.