معرفی و دانلود کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

عکس جلد کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی نوشته‌ی ست گودین، قرار است زلزله‌ای در ساختارهای ذهنی‌تان ایجاد کند و به شما بیاموزد که هر کسی می‌تواند رهبری موفق در زندگی شخصی و شغلی خود باشد. کتابی پرطرفدار که از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال و نیویورک تایمز در دوران خود بوده است.

معرفی کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی:

طبیعت انسانی به شکلی است که به جست‌وجوی قبایل اعم از مذهبی، قومی، اقتصادی، سیاسی یا حتی گروه‌های موسیقی می‌رود. کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی (Tribes: we need you to lead us) در واقع هر گروه اجتماعی را به یک قبیله تشبیه می‌کند که اعضای آن با همدیگر مرتبط هستند یا یک ایده و یک رهبر، جمع آن‌ها را شکل داده است. علاقه و انگیزه درونی مشترک و برقراری ارتباط بین افراد، ساختار اصلی یک قبیله را شکل می‌دهد.

همچنین به خاطر وجود اینترنت و فناوری‌های پیشرفته، هزینه‌ها و موانع جغرافیایی از بین رفته و مرز زمان و مکان کم رنگ شده است. وجود شبکه‌های اجتماعی و فضای وب نیز به گسترش هرچه بیشتر این فضا کمک کرده و قبایل بزرگ‌تر و جدیدتری به وجود آمده‌اند؛ اما این ذکر این نکته ضروری‌ست که اینترنت نمی‌تواند به عنوان یک رهبر عمل کند بلکه این موضوع هنوز به افراد وابستگی دارد.

نویسنده نیز کتاب قبایل را مختص افراد خاص مثل رهبران سیاسی و مذهبی نمی‌داند و معتقد است هرکسی درون خود استعداد آن را دارد که مرکز یک گروه کوچک قرار بگیرد؛ چرا که رهبری تا حد زیادی یک هنر محسوب می‌شود.

ست گودین درباره نوشتن اثر محبوب خود می‌گوید: «این کتاب نقطه عطفی برای خودم و کارم بود. درحالی که بیشتر کتاب‌های رهبری و مدیریت، شکلی از زورگویی را تبلیغ می‌کنند تا مردم ترغیب به انجام کاری شوند، این اثر شما را به یک مبارزه درونی دعوت می‌کند.»

ست گودین را بیشتر بشناسیم:

ست گودین (Seth W. Godin) نویسنده دوازده کتاب پرفروش، یک وبلاگ نویس محبوب و یک کارآفرین موفق به شمار می‌رود و کتاب‌هایش به بیش از 35 زبان دنیا ترجمه شده است.

او در زمینه توسعه و ایده‌پردازی کسب‌وکارها فعالیت می‌کند و به غیر از کار در فضای تبلیغات و مدیریت، به خاطر مطرح کردن مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) شناخته می‌شود.

«بازاریابی اجازه‌ای، گاو بنفش، تمام بازاریاب‌ها دروغگو هستند، کوچک بودن نوع جدیدی از بزرگ بودن است، دره موفقیت (شیب)، مهره‌ی حیاتی و به جعبه دست بزن» از جمله آثار ترجمه شده او هستند.

کتاب‌های ست گودین زبانی ساده و روان دارد و به راحتی با مخاطبان مختلف ارتباط برقرار می‌کند و توانسته شیوه تفکر مردم درباره موضوعاتی همچون رهبری و بازاریابی را تغییر دهد. امروزه این نویسنده محبوب آمریکایی را کارآفرین عصر اطلاعات می‌نامند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی:

- مشخص است که چرا مردم برای شنیدن حرف‌های گودین هزینه می‌کنند. (مجله تایم)
- قبایل را همه باید بخوانند. هر یک از ما رهبری هستیم که می‌تواند در شکل جدید در دنیای امروز رهبری کند. (سناتور سابق آمریکایی بیل بردلی)

کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر از علاقه مندان به حوزه کسب‌وکار و مدیریت هستید و می‌خواهید که در زندگی شخصی و کاری خود شیوه رهبری کردن را بیاموزید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی می‌شنویم:

رهبران را چگونه مدیریت می‌کنید؟ باتوجه به اینکه رهبران در هر جای سازمان دیده می‌شوند، ظاهرا وظیفه مدیران ارشد پیدا کردن رهبران و حمایت کردن از آن‌هاست. رهبران قبایل خودشان را دارند و یکی باید از قبایل را رهبری کند و این به ایده‌ی منحرفان مثبت منجر می‌شود.

قاعده کلی آن است که مدیران منحرفان را دوست ندارند؛ طبق تعریف انحراف از استانداردهای برقرار، به معنای شکست مدیری است که به امید موفقیت خدمت می‌کند. پس در بیشتر موارد، مدیران سخت برای سرکوب انحراف و منحرفانی که انحراف خلق می‌کنند، تلاش می‌کنند. مدیران منحرفان را سرکوب می‌کنند و این کاری است که می‌کنند.

رهبران حساب دیگری را می‌فهمند؛ رهبران می‌فهمند که تغییر نه تنها همه جا حاضر است، بلکه کلید موفقیت است و معلوم می‌شود کارکنان متعهد به تغییری که در محقق کردن تغییر مشارکت می‌کنند، شادتر و پربازده‌تر هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
41 دقیقه
بخش اول
40 دقیقه
بخش دوم
41 دقیقه
بخش سوم
42 دقیقه
بخش چهارم
37 دقیقه
بخش پنجم
31 دقیقه
بخش ششم
28 دقیقه
بخش هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی
نویسنده
مترجمامیر انصاری
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

رضا اسماعیل پور
۱۴۰۰/۱/۱۸
سلام
کتابی بی نظیر در رابطه با لزوم نوآوری و ایجاد تغییر و پرهیز از راضی شدن به شرایط موجود.
علی زمانی
۱۴۰۲/۹/۲
قطعا برای کسایی که رو کنترل ذهن کار میکنن کمک میکنه
Afshin Lotfi
۱۴۰۰/۶/۱۰
این کتاب رو در آرامش ذهن گوش بدید خیلی بدردتون میخوره
alireza ebr
۱۴۰۰/۱/۳۰
در حال گوش جان دادن به این کتاب و لذت بردن از آن هستم🙂👍
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی

برای دریافت کتاب صوتی قبایل: به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.