معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی

اگر می‌خواهید بهترین رفتار را در جامعه داشته باشید کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی نوشته‌ی لیزی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ، را بخوانید! این اثر نکات و جزییاتی را به شما به ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها رفتاری شایسته در مکان‌های عمومی خواهید داشت. کتاب حاضر یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است.

درباره کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی

انسان به طور فطری به حضور در اجتماع و جمع‌ها علاقه دارد، خصوصاً اینکه قسمتی از شخصیت ما در همین جمع‌ها و ارتباطاتمان شکل می‌گیرد. حضور در مکان‌های عمومی زمینه‌های ارتباط بیشتر ما را با دیگران فراهم می‌آورد. زمانی که در این مکان‌های عمومی حضور داریم چگونگی برخورد و رفتار ما نشان‌دهنده‌ی شخصیت و میزان آشنایی‌مان با آداب‌های اجتماعی است.

همه‌ی ما تقریباً هر روز در جامعه و مکان‌های عمومی حضور داریم. بنابراین برای اینکه رفتاری پسندیده داشته باشیم باید از برخی از آداب مخصوص مکان‌های عمومی آگاه باشیم. لیزی پست (Lizzie Post)، پگی پست (peggy post)، آنا پست (Anna Post) و دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) نویسندگان کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی (Emily Post's etiquette : manners for a new world) نکاتی را برای رفتار شایسته در مکان‌های عمومی به ما یادآور می‌شوند. دانستن این موارد برای زندگی روزمره و حضور در اجتماع بسیار مفید است.

مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت بدون اینکه هزینه و زمان‌تان را هدر دهند در کمترین زمان ممکن شما را از اطلاعاتی مفید و مختصر بهره‌مند می‌کنند.

کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید رفتاری تحسین‌شده در اجتماع داشته باشید، خواندن کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی می‌خوانیم

وقتی قصد دویدن دارید یا صبح زود اقدام کنید یا مسیری خلوت پیدا کنید. اگر از اسکیت یا اسکوتر استفاده می‌کنید مراقب باشید به دیگران برخورد نکنید و فراموش نکنید که حق تقدم با عابران پیاده است.

هنگام دوچرخه سواری هم فراموش نکنید دوچرخه برای خیابان ساخته شده نه برای پیاده‌رو پس در خیابان یا مسیرهای خاص دوچرخه حرکت کنید تا خطری برای عابران ایجاد نکنید. در مسیر دوچرخه در سمت راست حرکت کنید، مگر برای عبور از کنار کسی که در این صورت در حال سبقت گرفتن باید با صدای بلند بگویید: «مراقب سمت چپ خود باشید.» در خیابان هم باید همان قوانین رانندگی را رعایت کنید. و «تقسیم کردن خیابان» یعنی راندن ماشین در خطی یک‌نفره تا سایر ماشین‌ها بتوانند در کنارتان رد شوند

با این توصیه‌ها می‌توانید استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی را برای خودتان و دیگران راحت‌تر کنید: اگر اتوبوس یا قطار مملو از جمعیت شده است کیف یا کوله‌پشتی‌تان را از روی صندلی کنارتان بردارید و آن را زیر پایتان بگذارید.

صندلی‌تان را به افراد دارای معلولیت، زنان باردار، والدینی به‌همراه نوزاد یا کودک خردسال، مسافران مسن، مسافرانی که بسته‌های زیادی در دست دارند، یا هر کسی که به‌نظر می‌رسد نمی‌تواند بایستد، تعارف کنید.

اگر ایستاده‌اید به سمت وسط یا عقب اتوبوس یا مترو بروید تا جا را برای کسانی که در ایستگاه بعدی سوار می‌شوند باز کنید. در هنگام خروج، از کسانی که سر راهتان هستند عذرخواهی کنید.

فهرست مطالب کتاب

توصیه‌هایی کلی
در اتوبوس
در تاکسی و لیموزین

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-7575-37-6
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی

پریس ادیبی
۱۴۰۲/۳/۳۰
تقریبا تمام مطالبی که در کتاب نوشته شده رو اکثر افراد می‌دونند. مهم اینه که دانسته هایمان رو بکار ببریم و رعایت کنیم.
مینا خلیل زاده
۱۴۰۱/۶/۵
ممنونم عالی بود اما کاش یکم مطالبش بیشتر بود
Mikaiil
۱۴۰۱/۹/۲۸
ان شالله همه رعایت کنند این توصیه‌ها رو
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.