معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار

عکس جلد کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار

کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار، به معرفی آداب و قوانین معاشرت در دنیای جدید و امروز می‌پردازد.

این کتاب از مجموعه «کتاب جامع آداب معاشرت» برگرفته شده که همان آداب اجتماعی امیلی پست (emily post)، نویسنده معروف آمریکایی است، فرزند و نوه‌های امیلی پست، اصول سنتی و کلاسیک آداب معاشرت را به زبان امروزی تبدیل کرده‌اند تا متناسب برای زندگی امروز باشد.

این مجموعه عبارتند از: «آداب اجتماعی روزمره»،‌ «آداب خارج از خانه»، «ارتباطات و فناوری»، «زندگی اجتماعی»، «به دست آوردن کار»، «در محیط کار» «خانه و زندگی خانوادگی» و «آداب معاشرت در ازدواج»

آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette) را چگونه تغییر دادند؟ آن‌ها کارشان را با طرحی نو، آسان و جذاب و لحنی شبیه گفت‌وگو در نوشته‌هایشان شروع کردند. از همه جذاب‌تر، آگاهی از تغییراتی بود که از چاپ هفدهم کتاب در ۲۰۰۴ ایجاد شده بود. خواسته‌ی آن‌ها این بود که کتاب آداب اجتماعی به همان اندازه که مخاطبانی سنتی دارد مخاطبانی جدید نسبت به زمان امیلی پست داشته باشد تا از این طریق ضمن تثبیت مجدد ارزش‌ها و آداب نسل‌های گذشته، بهترین‌ها را در جوامع امروزی خلق کنند. می‌دانیم که آداب اجتماعی، یعنی روش‌های خاص نشان دادن احترام و توجه، به مرور زمان تغییر می‌یابند. از ندیمه‌های چاپ اول کتاب و زیرسیگاری‌های روی میز شام و دستکش‌های سفید چاپ دوازدهم زمان زیادی گذشته و موضوعاتی مرتبط با زندگی روزمره‌ی آمریکایی‌های امروزی، مانند اداره‌ی تریبون‌های آزاد و ابزار ارتباطی جدید، داشتن اعتماد به نفس در محل کار، و هدایت ساختارها و فعالیت‌های خانواده‌های جدید جای آن‌ها را گرفته است.

آن‌ها آداب اجتماعی را به شکل انعکاسی از دنیاهای متفاوتی که در آن زندگی می‌کنند، مانند دنیای خانه، جامعه، محافل اجتماعی و محل کار، بازسازی کردند. علاوه بر آن، آداب و ملاحظات ضروری برای خلق روابط قدرتمند خانوادگی، دوستانه و هم‌چنین محیط‌های مثبت خانوادگی، پرورش کودکانی مؤدب که برای دیگران احترام قائل هستند را بررسی کردند و همه‌ی مراحل زندگی را مورد توجه قرار دادند از تولد یا پذیرفتن فرزند خوانده، کودکی، و نوجوانی، تا دانشگاه، کار، ازدواج، تشکیل خانواده، بازنشستگی، بیماری و مرگ.

افراد بانزاکت با دیگران احساس همدلی می‌کنند آن‌ها می‌توانند با احساسات دیگران ارتباط برقرار کنند. آن‌ها دقیق به حرف‌های دیگران گوش می‌کنند. آن‌ها به آنچه در اطرافشان می‌گذرد توجه می‌کنند و آنچه را می‌بینند به خاطر می‌سپارند. افراد بانزاکت انعطاف‌پذیرند، رفتارشان را با نیازها و احساسات دیگران وفق می‌دهند، و در عین حال تشخص و اصالتشان را از دست نمی‌دهند. این افراد بخشنده‌اند و می‌دانند کسی کامل نیست. آن‌ها هرگز به دلیل کار اشتباهی که فردی انجام می‌دهد، برای مثال به خاطر برداشتن چنگال اشتباه یا معرفی افراد خارج از ترتیب، باعث خجالت او نمی‌شوند و او را مورد قضاوت قرار نمی‌دهند. آن‌ها به آداب اجتماعی امتیاز نمی‌دهند.

دنیا عوض شده است ولی ضرورت رعایت آداب معاشرت اجتماعی هرگز تغییر نمی‌کند. هجدهمین چاپ کتاب آداب اجتماعی امیلی پست آداب کلاسیک موضوعاتی جدید از جمله موضوعات زیر را به ارمغان آورده است:
- صحبت در حال حرکت
- رهنمودهای خاصی در زمینه ارسال متن ایمیل
- شبکه‌های اجتماعی: راهکارها و اصولی برای مدیریت موفق روابط مجازی در هر پایگاهی که باشد.
- خانواده‌های امروزی: در این کتاب به بررسی موجودیت خانواده و چگونگی وضع قوانین و ارزش‌ها در خانه پرداخته است. همچنین به توصیه‌هایی در زمینه‌ مقابله با تغییراتی که با بازگشت بچه‌های بیست و چند ساله تا والدین هشتاد و چند ساله به خانه یا انتقال آن‌ها به مراکز بازنشستگی یا آسایشگاه‌ها رخ می‌دهد، اشاره شده است.
- آداب اجتماعی کودکان و نوجوانان: رهنمودهایی برای والدین در زمینه‌ی چگونگی تعلیم آداب اجتماعی ضروری در موقعیت‌هایی که در خانه ایجاد می‌شود با دوستان و در دنیای بیرون از خانه، توصیه‌هایی که در این زمینه به ترتیب سنی و رشد کودک ارائه شده، آموختن و یاد دادن آن را برای والدین پرمشغله‌ی امروزی ساده‌تر ساخته است.
- و نمونه‌های خاص: سوال و پاسخ‌هایی از زندگی‌های واقعی، توصیه‌هایی برای نوشتن نامه‌هایی به منظور حل اختلافات و موقعیت‌های دشوار، نمونه‌هایی از دعوت‌نامه‌ها و اعلامیه‌ها، نحوه‌ لباس پوشیدن در مراسم مختلف و بودجه‌ ازدواج.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
8 دقیقه
یادداشتی برای خوانندگان
2 دقیقه
متن پشت جلد
10 دقیقه
فصل بیست و چهار - در جست‌و‌جوی کار
8 دقیقه
جست‌و‌جو از طریق آن‌لاین
12 دقیقه
سوابق کاری و تقاضانامه
24 دقیقه
فصل بیست و پنج - مصاحبه‌ی کاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار

Mary Shah
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
ما در عصر ارتباط زندگی می‌کنیم و مهم ترین مهارتی که باید بیاموزیم مهارت ارتباط است. هر چه ارتباطات ما با دیگران عمیق‌تر و سالم‌تر باشد، شانس موفقیتمان نیز به همان میزان بیشتر می‌شود. البته فارغ از افرادی که با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم، توانایی برقراری ارتباط با دیگران می‌تواند نقش مهمی در روابط ما ایفا کند. یکی از راه‌های بهبود مهارت‌های ارتباطی خواندن کتاب آداب معاشرت هست.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار

برای دریافت کتاب صوتی آداب معاشرت: به دست آوردن کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.