معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی

کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی از سری کتاب‌های مجموعه‌ی آداب اجتماعی امیلی پست است که پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست آن را تألیف کرده‌‌اند. خانواده‌ی پست در این اثر از لزوم شرکت در برنامه‌‌هایی خارج از روتین زندگی روزمره صحبت می‌کنند و آداب شرکت در این نوع فعالیت‌ها را توضیح می‌دهند.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی

انسان‌ها به طور غریزی به بودن در اجتماع و برقراری ارتباط با دیگران نیاز و علاقه دارند. قسمتی از شخصیت ما در چنین فعالیت‌هایی شکل می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های اجتماعی، برنامه‌های فرهنگی هستند که ضمن قرار گرفتن در جمع به ارتقای سطح فهم انسان نیز کمک می‌کنند. از طرفی همه‌ی ما به اختصاص دادن زمانی برای تفریح به عنوان عنصری مهم برای تخلیه‌ی هیجان و رفع خستگی در طول هفته نیاز داریم.

دنیل پست (Peggy Post) با همراهی آنا پست (Anna Post)، دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) و لیزی پست (Lizzie Post) با نوشتن این کتاب انواع فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی را بررسی کرده و نحوه‌ی شرکت در هر یک از این فعالیت‌ها مانند رفتن به کنسرت یا گردش‌های دسته‌جمعی را مورد توجه قرار داده‌ است. او نکاتی را به خواننده می‌آموزد که به کمک آن‌ها می‌تواند از محافل بهره‌ی بیشتری ببرد و در میان بهترین‌های جمع باشد. برخی از افراد با قرار گرفتن در چنین برنامه‌هایی دچار سردرگمی و احیاناً بدرفتاری می‌شوند و به نتیجه‌ای که مدنظرشان است نمی‌رسند. نکات کتاب برگرفته از تجربیات یک خانواده در این زمینه است که ضمن دقت بالا، با لحنی صمیمی مطرح شده‌اند. مثال‌های جذاب و گاهاً طنزآلود این اثر محتوای آن را برای مخاطب ملموس‌تر می‌سازد.

کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی در واقع برگرفته شده از کتاب آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette)، اثر نویسنده معروف آمریکایی است. فرزندان امیلی پست، اصول و آداب زندگی اجتماعی را که در قدیم حاکم بوده، به زبان حال درآورده‌اند تا در زندگی مدرن هم قابل استفاده باشند.

کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید با آداب شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بیشتر آشنا شوید، این کتاب نکات کاربردی بسیاری را به شما ارائه می‌دهد.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی می‌خوانیم

موبایل، بیپر، ساعت‌های مچی زنگ‌دار یا هر وسیله‌ی صداساز دیگری را قبل از نمایش خاموش کنید. اگر واقعاً باید تماستان را با دنیای خارج حفظ کنید، وسیله را روی حالت ویبره یا زنگ خاموش قرار دهید. اگر ناچارید از موبایلتان استفاده کنید تا آنتراکت صبر کنید؛ سپس محلی مناسب برای حرف زدن پیدا کنید. اگر موردی اضطراری رخ داده آهسته خارج شوید و در لابی صحبت کنید.

فراموش نکنید که نور صفحه‌ی موبایلتان هم می‌تواند باعث ایجاد مزاحمت و پرت شدن حواس دیگران شود (این یعنی پیامک هم ندهید!).

بسته‌های پرسر و صدا را باز نکنید، یخ را در لیوان نچرخانید، ذرت بوداده را در جعبه تکان ندهید و قوطی نوشابه باز نکنید. بهتر است بسته‌های سولوفونی را قبل از شروع نمایش باز کنید و دور بیندازید. خوردن غذا و نوشابه طبیعتاً در اجراهای موسیقی، باله، تئاتر یا اپرا ممنوع است.

صدای سرفه یا عطسه‌ی خود را با دستمال خفه کنید. قطره‌ی سرفه یا آب‌نبات نعنا می‌تواند مؤثر باشد، ولی اگر حمله‌ی سرفه قطع نشد سالن را ترک کنید. اگر سرما خورده‌اید یا آلرژی دارید سعی کنید در جایی نزدیک راهرو یا خروجی بنشینید تا به محض احساس اولین خارش از سالن خارج شوید.

فقط در مکان‌های تعیین‌شده سیگار بکشید.

در طول نمایش‌های زنده با فلاش عکس نگیرید و از فیلم‌برداری هم خودداری کنید.

آشغال‌ها را در سطل آشغال بریزید. ادب حکم می‌کند برای رعایت فرد بعدی که روی صندلی شما می‌نشیند، اگر چیزی روی صندلی ریخت مأمور یا راهنمای سالن را باخبر کنید. به عنوان یک قانون کلی، ماهیت نمایش تعیین‌کننده‌ی میزان رسمی بودن لباس مخاطبین و ضوابط کلی آن اجتماع است. اگر مطمئن نیستید چه باید بپوشید از فرد دیگری که قصد شرکت در آن مناسبت را دارد یا کسی که قبلاً در چنین مناسبتی شرکت کرده سؤال کنید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات16
زبانفارسی
شابک978-600-7575-55-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی

روزبه دانشگر
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
می تونه در زمان‌های بیکاری جالب باشه و من این مدل کتاب ها را نسخه صوتی شان رو ترجیح می‌دهم که مثل پادکست موقع کار یا رانندگی یا پیاده‌روی گوش دهم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: آداب شرکت در برنامه‌های تفریحی و فرهنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.