معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1

کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 راهنمایی ساده و کاربردی برای اطلاع از آداب و رسوم برخورد با مهمانان است. در این کتاب با شیوه‌ی خوش‌آمدگویی به مهمانان، نحوه‌ی پذیرایی، طریقه‌ی سرگرم‌کردن مهمانان، آداب ارائه‌ی شام و بسیاری موارد دیگر از نحوه‌ی اداره‌ی یک مهمانی جذاب آشنا خواهید شد. کتاب حاضر برگردان اثر معروف آداب میزبانی امیلی پست است که شهرت زیادی به عنوان مرجع اصلی در این موضوع داشته و سابقه‌ی چاپی 100‌ساله را در کارنامه دارد.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1

جهان ما در قرن اخیر دچار تغییرات بسیاری شده است. سرعت گرفتن روند پیشرفت فناوری و ورود آن به زندگی ما، شکل زندگی را کاملاً تغییر داده و شرایط جدیدی را رقم زده است. اکنون شبکه‌های اجتماعی و اینترنت به بخشی جدا‌نشدنی از زندگی همه‌ی ما تبدیل شده و برای بسیاری از انسان‌ها عملاً زندگی بدون آن‌ها بی‌معنی است.

در چنین شرایطی، آداب و رسوم برخورد و ارتباطی که به صورت سنتی بین افراد وجود داشت، چه جایگاهی دارد؟ آیا می‌توان با همان دستورالعمل‌های قدیمی در موقعیت‌های جدید نیز موفق بود؟ یا باید برای شرایط جدید و تغییرات حاصل از آن به فکر آداب تازه‌ای باشیم؟

کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 (Emily Post's Etiquette) بخشی از یک مجموعه‌ی بزرگ است که توانسته خود را به‌عنوان یک راهنمای جامع آداب و رسوم برخورد محترمانه در هر موقعیتی مطرح کند. این کتاب نام چهار نویسنده را یدک می‌کشد که همگی از نوادگان امیلی پست (Emily Post) فقید هستند. او کسی است که در سال 1922 اولین کتاب از این مجموعه را منتشر کرد. اکنون و پس از گذشت 100 سال از اولین چاپ، این مجموعه تبدیل به مرجعی معتبر برای یادگیری آداب و رسوم زندگی اجتماعی و یافتن تشخص در روابط شده است. پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) نگارش اثر حاضر را به عهده داشته‌اند.

کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 برای شناخت نحوه‌ی صحیح میزبانی از مهمانان نوشته شده که توصیه‌هایی برای نحوه‌ی برگزاری صحیح یک مهمانی به شما ارائه می‌دهد. از شیوه‌ی دعوت میهمانان و چگونگی میزبانی از آن‌ها تا روش ارائه‌ی شام و حتی نوع غذای مناسب برای هر مهمانی، در این کتاب توصیه‌های جذابی برای برگزاری یک مهمانی دلپذیر آورده شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت

کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 بخشی از مجموعه‌ی بزرگ آداب معاشرت است که به تشریح نحوه‌ی صحیح برخورد و رفتار در زمینه‌های مختلف می‌پردازد. از همین مجموعه کتاب‌های دیگری نیز به چاپ رسیده که تعدادی از آنها عبارتند از: «آداب کلی لباس پوشیدن»، «آداب مهمانی دادن»، «آداب استفاده از تلفن»، «چگونه سخنگوی خوبی باشیم؟»، «آداب معاشرت در ازدواج» و «آداب اجتماعی روزمره».

کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال برگزاری مهمانی‌های دلپذیر هستید، جایی که به همه مهمان‌ها خوش بگذرد و همه بدون کمترین رنجش و با خاطره‌ای خوش مهمانی شما را ترک کنند، کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 راهنمای مورد نیاز شما است. کتابی که تمام آداب لازم برای برگزاری یک مهمانی درجه‌یک را به شما آموزش خواهد داد.

با نویسندگان کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 بیشتر آشنا شویم

پگی پست همسر نتیجه‌ی امیلی پست است که به‌عنوان مدیر مؤسسه آکادمی امیلی پست نیز فعالیت می‌کند. این مؤسسه مسئولیت چاپ مجموعه‌ی آداب معاشرت را بر عهده دارد.

آنا پست از دیگر نوادگان امیلی پست که تا‌به‌حال چندین کتاب در این مجموعه به قلم وی منتشر شده. او در‌عین‌حال مسئولیت برگزاری سمینارهای آداب و رسوم اداری مجموعه را نیز بر عهده دارد.

لیزی پست عضوی دیگری است از خانواده‌ی بزرگ پست که مدیریت بخش آموزش الکترونیک را بر عهده داشته و خود از نویسندگان کتاب نیز به شمار می‌رود.

دانیل پست سنینگ نیز در کنار نویسندگی برای مجموعه، آداب و رسوم مدیریت بخش توسعه‌ی وب و شبکه‌های اجتماعی آکادمی امیلی پست را بر عهده دارد.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 می‌خوانیم

برای شروع خانه را تمیز و مرتب کنید. با اینکه مهمانی شب برگزار می‌شود، راهروی بیرونی را تمیز کنید و نور کافی در آن ایجاد کنید. اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید، راهروها را چک کنید تا مرتب باشند و در داخل خانه هم جایی برای کت، چتر و چکمه‌های مهمانان در نظر بگیرید.

حتماً کاری کنید جای کافی برای نشستن مهمانان موجود باشد. در مهمانی‌های خیلی خودمانی بعضی از مهمانان روی زمین می‌نشینند، ولی همه در این حالت راحت نیستند. پس در صورتی که می‌توانید وسایل نشستن کافی از جمله بالش‌هایی را تهیه کنید که بتوانید روی زمین روی آن‌ها بنشینید. اگر صندلی کافی ندارید یا قرض بگیرید یا اجاره کنید یا از وسایل دیگری مانند چهارپایه که هم می‌تواند برای نشستن و هم به عنوان میز استفاده شود یا کاناپه‌های کوتاه استفاده کنید.

مبلمان و سایر وسایل را دوباره طوری بچینید که باعث تسهیل در گفت‌وگو و آزادی در حرکت شود. تنها در صورتی زیرسیگاری روی میزها قرار دهید که سیگار کشیدن در خانه آزاد باشد. میزهای نوشیدنی و بوفه را وسط یا کنار در ورودی قرار ندهید. از گل‌، شمع‌، و خوشبوکننده‌هایی که بوهای تند دارند استفاده نکنید.

فهرست مطالب کتاب

پذیرایی از مهمان در خانه
ترتیب دادن مهمانی شام
دعوت کردن مهمانان
میزبانی
سرو شام
تعیین منو
ملاحظاتی در مورد برنامه‌ی غذایی
صحنه‌آرایی
میز شام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات15
زبانفارسی
شابک978-600-7575-69-7
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1

شیوا رضایی
۱۴۰۲/۲/۱۹
با این که با فرهنگ ما زیاد سازگار نبود ولی بازم خوب و مفید بود
نسیم براتی
۱۴۰۲/۷/۱۳
ب فرهنگ ما حدودا نزدیک بعضی موارد کاربردی و بعضی خیر
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: آداب میزبانی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.