معرفی و دانلود کتاب صوتی آیین دوست یابی

عکس جلد کتاب صوتی آیین دوست یابی
قیمت:
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آیین دوست یابی

با وجود گذشت یک قرن از انتشار کتاب صوتی آیین دوست یابی نوشته دیل کارنگی، این کتاب یکی از پرفروش‌ترین آثار در زمینه ارتباطات محسوب می‌شود و به شما می‌آموزد که چطور ارتباط خوب و مؤثری با دیگران داشته باشید تا در زندگی خود به موفقیت دست پیدا کنید. نشریه تایم در سال 2011 این اثر را در زمره 100 کتاب تأثیرگذار جهان قرار داد.

درباره کتاب صوتی آیین دوست یابی:

تعامل و ایجاد ارتباط با دیگران، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که هر شخصی در زندگی‌اش با آن روبه‌رو می‌شود و تفاوتی ندارد که شغل، اهداف یا تمایلات شما چه باشند. به همین منظور کتاب صوتی آیین دوست یابی (How to Win Friends and Influence People) به شما کمک می‌کند تا میزان اعتمادبه‌نفس، نفوذ و تأثیرگذاری‌تان را بالا ببرید و یاد بگیرید که چگونه دیگران را همراه با خود کنید تا در کنار شما کار کنند؛ بدون این که مانع حرکت آن‌ها در مسیر خودشان شوید.

برقراری ارتباط با مردم، بزرگ‌ترین مسئله است، مخصوصاً اگر حرفه و پیشه‌ای داشته باشید. البته اگر خانه‌دار، مهندس و معمار هم باشید، شرایط فرقی نمی‌کند؛ موفقیت مالی افراد حتی در شاخه‌های فنی مهندسی تنها 15 درصد به اطلاعات فنی آن‌ها مرتبط می‌شود و مابقی به مهندسی انسانی یعنی ایجاد رابطه با مردم و توانایی هدایت آن‌ها بستگی دارد.

لزوماً کسانی که بالاترین درآمد و حقوق را می‌گیرند کسانی نیستند که از بیشترین اطلاعات بهره‌مندند، اما افرادی که دانش فنی را با فن بیان آمیخته‌اند می‌توانند هدایت دیگران را به عهده بگیرند و در بین افراد مختلف شور و هیجان کار ایجاد کنند و در نهایت درآمد بیشتری را کسب نمایند.

شما می‌توانید هر حرفه‌ای داشته باشید، آن را تقویت کنید، از هر شرایطی بهترین بهره را ببرید و در جمع همواره فردی عزیز و محبوب محسوب شوید. تنها کافیست از راهنمایی‌های دیل کارنگی (Dale Carnegie) در این کتاب استفاده کنید تا از نردبان موفقیت بالا بروید.

در حقیقت اگر دوست دارید در این حوزه به فردی توانمند تبدیل شوید، باید انرژی و زمان کافی خرج کنید تا نحوه ارتباط با دیگران را بیاموزید. به عبارت دیگر این کتاب به شما یاد می‌دهد که راز بزرگ رفتار با مردم را کشف و توجه دیگران را به خود جلب کنید و بدانید چطور فردی خوش‌صحبت باشید، برای خودتان دشمن نسازید، چگونه انتقاد کردن را یاد بگیرید تا مورد نفرت قرار نگیرید، چطور افراد را به سمت موفقیت هدایت کنید و با چه روش‌هایی در میان مردم محبوب شوید و دوست‌های جدید پیدا کنید.

کتاب آیین دوست‌یابی پس از پانزده سال تجربه و تحقیق نوشته شده و همانند یک بچه بزرگ شده و از میان آزمایشگاه و تجارب هزاران بزرگسال رشد کرده است. «هدف اصلی آموزش نیست بلکه عمل کردن به آن است»قوانین و قواعدی که در این کتاب آورده شده فقط تئوری یا حدسیات نیستند، بلکه به طور معجزه‌آسایی جواب می‌دهند.

با رعایت اصول این کتاب بسیاری از فروشندگان توانسته‌اند فروش خود را افزایش دهند و در زمینه‌هایی که قبلاً به هیچ عنوان موفق نمی‌شدند، پیشرفت داشته باشند حتی مسئولین اجرایی و مدیران توانستند قدرت و درآمد بیشتری کسب کنند.

کتاب صوتی آیین دوست یابی نخستین بار در سال 1936 به چاپ رسید و به یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین آثار قرن بیستم تبدیل شد. این کتاب توانست 30 میلیون نسخه در سراسر جهان بفروشد و در سال 2011 نیز رتبه نوزده از فهرست 100 تایی مجله تایم را به دست آورد.

کتاب صوتی آیین دوست یابی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید روابط خود با افراد آشنا و غریبه را بهبود ببخشید و از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید، این کتاب برای شما مناسب است.

با دیل کارنگی بیشتر آشنا شویم:

یکی از اولین نویسندگان و مدرسان حوزه خودسازی و مهارت‌های ارتباطی، دیل کارنگی (Dale Carnegie) است. او در سال 1888 میلادی در خانواده فقیر روستایی در ایالت میزوری به دنیا آمد و توانست با نوشتن کتاب آیین دوست‌یابی یا همان چگونه هر کسی را دوست خود کنیم، به محبوبیت و شهرت فراوانی برسد.

دیل کارنگی یکی از بهترین افراد در حوزه فروشندگی، خودسازی و مهارت‌‌های بین فردی است و با نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود توانسته به میلیون‌ها نفر از مردم کمک بکند. درواقع او آموزش‌های خود در حوزه تجارت و فروش را از سال 1912 در شهر نیویورک آغاز کرد و تحصیلاتش را نیز در دانشگاه آموزگاران وارنزبرگ به اتمام رساند.

برخی از آثار این نویسنده آمریکایی عبارتند از: «آیین زندگی، آیین سخنرانی، هنر تکلم عمومی، تکلم عامیانه، واقعیت‌های ناشنیده افراد معروف، چگونه از نگرانی دست‌ برداریم و زندگی کنیم؟، موثرتر سخن بگو، راز کوچک شناخته‌شده موفقیت و...»

در بخشی از کتاب صوتی آیین دوست یابی می‌شنویم:

اگر عصبانی شوید و به دیگران حمله کنید شاید از اینکه عقده دلتان را خالی کردید احساس سبکی کنید ولی طرف مقابل چه حالی دارد؟ آیا او هم در این خوشی شما سهیم است؟ آیا لحن زننده و رفتار خصومت‌آمیز شما کاری می‌کند که او با شما هم‌عقیده شود؟

وودرو ویلسون می‌گوید «اگر با مشت‌های گره کرده به سراغم بیایید، فکر می‌کنم بتوانم به شما قول بدهم که من هم مشت‌هایم را گره خواهم کرد. ولی اگر نزد من بیایید و بگویید بیا بنشینیم و با هم مشورتی کنیم و اگر اختلاف نظری داریم دریابیم که این اختلافات از کجا ناشی شده است، آنگاه خواهیم دید که افکارمان چندان با هم تفاوت ندارند و نکات مورد اختلافمان بسیار اندک و نکات مورد توافقمان بسیار است و اگر فقط کمی صبر و حسن نیت و اشتیاق به همکاری در ما باشد، با یکدیگر هم‌عقیده خواهیم شد.»

هیچ کس به اندازه جان دی راکفلر در سال 1915 به درستی حرف وودرو ویلسون پی نبرده بود. راکفلر یکی از منفورترین مردمان کلورادو محسوب می‌شد. یکی از خونین‌ترین اعتصابات صنایع آمریکا دو سال تمام به شکل هولناکی این ایالت را در بر گرفته بود، معدنچیان عصبانی از شرکت سوخت و فولاد کلرادو که راکفلر رئیس آن بود، دستمزدهای بالاتری می‌خواستند. معدنچیان همه وسایل آنجا را نابود کرده بودند. ارتش دخالت کرد و خون‌های زیادی ریخته شد. به اعتصاب‌کنندگان تیراندازی و بدن‌های آن‌ها با گلوله سوراخ‌سوراخ شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
بخش اول - چگونه دوست پیدا کنیم و بر افراد تأثیر بگذاریم؟ فصل اول: اگر می‌خواهید عسل بردارید به کندو لگد نزنید
30 دقیقه
فصل دوم: راز بزرگ تعامل با مردم
41 دقیقه
فصل سوم: در دیگران شوق انجام یک کار را برانگیزید
29 دقیقه
بخش دوم - شش روش برای آنکه مردم را وادار کنید دوستتان بدارند - فصل چهارم: این کار را انجام دهید تا همه جا مقدم‌تان را گرامی بدارند
19 دقیقه
فصل پنجم: راهی ساده برای تأثیرگذاری اولیه خوب
21 دقیقه
فصل ششم: اگر این کار را نکنید به دردسر خواهید افتاد
23 دقیقه
فصل هفتم: راهی ساده برای خوش‌صحبت بودن
10 دقیقه
فصل هشتم: چطور توجه مردم را جلب کنیم؟
28 دقیقه
فصل نهم: چگونه رفتار کنیم تا مردم دوستمان بدارند؟
15 دقیقه
فصل دهم: نمی‌توانید در بحث برنده شوید
16 دقیقه
فصل یازدهم: راهی مطمئن برای دشمن‌تراشی و راهی برای اجتناب از آن
20 دقیقه
فصل دوازدهم: یک قطره عسل
16 دقیقه
فصل سیزدهم: راز سقراط
18 دقیقه
فصل چهاردهم: چیزی که همه خواهان آن هستند
12 دقیقه
فصل پانزدهم: این دستور موردعلاقه همه مردم است
10 دقیقه
فصل شانزدهم: شما چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟
9 دقیقه
فصل هفدهم: وقتی هیچ چیز دیگری اثر نمی‌کند، این روش را به کار بگیرید
13 دقیقه
فصل هجدهم: ملامت کردن را این‌گونه شروع کنید
9 دقیقه
فصل نوزدهم: چگونه انتقاد کنیم که طرف مقابل به خاطر این کار از ما متنفر نشود
10 دقیقه
فصل بیستم: ابتدا درباره اشتباهات خودتان حرف بزنید
5 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: هیچ‌کس دوست ندارد دیگران به او دستور بدهند
8 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: بگذارید دیگران آبروی خود را حفظ کنند
12 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: چگونه افراد را برای موفق شدن ترغیب کنیم؟
9 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: به دیگران القاب خوب نسبت دهید
8 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: کاری کنید که جبران اشتباه آسان به نظر برسد
6 دقیقه
فصل بیست‌وششم: دیگران را برای کاری که می‌خواهید برایتان انجام دهند، خوشحال کنید
2 دقیقه
در یک کلام: رهبر باشید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آیین دوست یابی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویمهیار ستاری، ایمان اصفهانی، کرامت رودساز، فرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، سورنا طاهری، سید ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۵۳۰۰۰ ۲۶,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آیین دوست یابی

امیر شریفی
۱۴۰۰/۱/۱۴
من این کتاب رو به پیشنهاد دو نفر گوش دادم.
کتاب بدی نیست و به موضوعات جالبی اشاره می‌کنه البته به نظر من اگر اسم کتاب فنون مذاکره بود خیلی بیشتر برازنده کتاب بود چون بیشتر کتاب در این مورد بود تا دوستیابی. مثلا در دوستیابی اینکه بتونی در محیط‌های پر جمعیت چطوری دوست‌های زیادی پیدا کنی یا چجوری سر
صحبت رو باز کنی و یا با افراد سن بالاتر و پایین تر دوست بشی و... صحبتی نشده و بیشتر در مورد مذاکره مطلب نوشته شده. یکی دیگه از ضعف‌های دیگه این کتاب اینه که این کتاب در عصر حال نوشته نشده و به نظرم خیلی از مثال هاش به جای نقل قول از لینکلن و... از بزرگان عصر حال بود بار ارزشی بیشتری میتونست داشته باشه.
ممنونم که تا انتها نظرم رو خوندین
همیشه بهترین باشین ♥️
سید جواد پارسائیان
۱۴۰۱/۸/۲۸
با سلام و موفقیت بیشتر برای مجموعه کتابراه، یک خواهش و درخواست از شما من یکی از طرفدارهای مجموعه شما و مشترک فعال، یکی از راههای شناخت و کیفیت یک کتاب توجه به نظرات و امتیازی که کابران و دوستداران کتاب میدهند به روشی از آن‌ها بخواهید در امتیاز دهی و نظرات خود دقت بیشتر و اهمیت بیشتر بدهند اگر کتابی در نظرشان خوب است لطفا ستاره و امتیاز کامل بدهند و اگر احساس میکنند نباید ستاره کامل بدهند باز علت آن را بنویسند تا اینگونه کتاب ارزشمند از نظر مخاطب خارج نشود. نظرات و امتیاز مخاطبین در فروش و معرفی کتاب بسیار نقش دارد. ممنون و سپاس
زهره بهرامی
۱۴۰۱/۵/۵
کتاب آیین دوست یابی یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌ام. با این که نزدیک به یک قرن است از نوشتن آن می‌گذرد اما همچنان یکی از بهترین کتاب‌های آموزش مهارت‌های ارتباطی می‌باشد در این کتاب اصول داشتن اعتماد به نفس درست و نفوذ کلام و تاثیر گذاری بر روی دیگران به زبانی ساده و روان آموزش داده شده است این کتاب برای همه مردم در سنین و مشاغل مختلف می‌تواند مفید باشد با عمل به آموزش‌های این کتاب می‌توانیم تبدیل به فردی توانمند در حوزه ارتباط با دیگران شویم تهیه این کتاب را به همه توصیه می‌کنم.
Hamid Hamidi
۱۴۰۱/۳/۴
کتاب خوبی برای بهبود و مدیریت روابط با دیگران در محیط، خانواده و اجتماع است و نکات آموزنده‌ای دارد. کتاب دیگر نویسنده بنام آیین زندگی نیز بسیار عالی است. ایرادی که می‌توان گرفت این است که در بخش‌های نخست، علی رغم آنکه گوینده از صدای ملایم و خوبی برخوردار است، اما در خوانش متن و در حین شنیدن مطالب، با نوسان و بالا و پایین شدن ناگهانی صدا و کلام گوینده مواجه می‌شویم. به گونه‌ای که گهگاه حس می‌کنیم در وسط جمله، سریعا یک گوینده دیگر ادامه کلام را روایت می‌کند.
حامد کارخانه
۱۴۰۱/۵/۳
این کتابی ست که حتما باید خوانده شود و متن ساده و روان دارد شما در هر فصل یک اصل ساده که از مهمترین و کاربردی‌ترین مهارت برای انسان که همان ایجاد ارتباط موثر و کنترل و مدیریت چالش‌های ارتباطی است را دریک خط میشنوید اما برایتان کلی مثال از کاربردهایش میزند. کتاب کاربردی است و قطعا بسیاری از را و از ندانسته‌ها یادمیگیرید کاربرد شون در روابط لذت میبرید. صدای گوینده اصلی خوب هست در مجموع صدا و گویش رو دوست داشتم و ترجمه خوب است. ممنون از کتابراه
پارسا
۱۴۰۰/۱۱/۲
داستان‌ها و اسامیش کمی کسل کنندس گاهی. مخصوصن که در پایان هرفصل میاد کل منظور و هدفش رو در قالب یک جمله بیان میکنه و ادم پیش خودش فکر میکنه خب چرا انقدر کشش دادی! 🙂. اما اصول و حقایقی رو بیان میکنه و درس‌هایی رو یاد میده که توی هیچ مکتب و دانشگاهی نمیتونی یاد بگیری الا اینکه با آزمون و خطا تو کنی! زندگی تجربش که قطعا یکی از اهدافمون از کتاب خوندن جلوگیری از این همه اتلاف وقت و رسیک‌های نابجاس. پس این کتاب ازین نظر حرف نداره👌
اقتصادی
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
کتاب بدی نیست، اگر جملات و صحبتهای مفیدش رو فیلتر کنیم فکر کنم به یک ساعت کتاب بسنده میکنه.
کل کتاب در فصل آخر فهرصت بندی شده. نویسنده میتونست کمتر از زندگی دیگران مثال بیاره و بیشتر روی گفته‌های خود و ایده خود کتاب رو جلو ببره.
با تشکر از گویندگی این کتاب، با کمی وسواس و سلیقه میتونه خیلی بهتر
برای شنونده جذابتر بشه. برشهای زیاد و تغییر تن صدا گاهی خیلی ملموس بود. اما این چیزی از ارزش زحمتهاشون کم نمیکنه موفق باشید.
Ali Akbari
۱۴۰۱/۱/۱۶
راه حل‌های بسیار خوبی در برابر ارتباط با دیگران به ادم میده که هرکدومش واقعا مشکل گشا هستن و خیلی از روابط ما رو میتونن عوض کنن، هر فصل یک راه حل برای ارتباط بهتر و ارتباط درست با دیگران هست و توضیحش و چندتا مثال در موردش و اگر کل این کتاب پیاده بشه میتونه در ارتباطات ما خیلی موثر باشه و خیلی روابط بهتری داشته باشیم چه با همسایگان چه در محل کار و چه در هر ارتباط دیگه‌ای با بقیه
Samira mah
۱۴۰۱/۱۰/۱
این‌کتاب نکات کاربردی زیادی داره.
برای من جالبترین‌ قسمتش نحوه برخورد با ادمایی بود که خیلی خودخواهانه و گستاخانه با ما برخورد میکنن و نمیدونی واقعا چجوری عکس العمل نشون بدی که هم شان و احترام خودت رو حفظ کنی و هم طرف مقابل متوجه اشتباهش بشه یا حداقل به کارش فکر‌کنه.
راهکارهای جالبی تو این کتاب هست!
مجتبی بناخوانساری
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
سلام ودرودبرعزیزان
این کتاب واقعابهتون کمک میکنه تا ارتباطتون بادیگران را بهبودببخشیدوبهمون یادمیده چجوری
بادیگران صحبت کنیم ودیگران روجذب خودمون کنیم وتکنیک‌های زیادی بهمون یاداوری میکنه تا
بادیگران ارتباط خوب وعالی داشته باشیم.
واقعاکتاب خوب وکاربردیی هست توصیه میکنم حتمابخونین یاگوش کنین. سربلندباشید...
مرتضی نظری
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب خوبی بود ولی یه جورایی برای من گیج کننده بود نمی‌دونم کتاب اینجوری بود یا کتاب رو یه خورده بد ترجمه کردن و گوینده هم تند میگفتو میرفت انگار داستان تعریف میکرد تا اینکه قانون و قوانین دوستیابی رو به شنونده بگه ولی بی انصافی نباشه یه جاهایی رو هم قانون و قوانین دوستیابی رو می‌گفت و در کل من اون چیزی رو که می‌خواستم در یافت نکردم
mohamad s
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عنوان کتاب ادم و به اشتباه میندازه. بیش تر این کتاب درباره ارتباط در محیط کار و نوع تعامل در اون محیطه بخصوصه ‌که در نوع خودش کتاب قابل قبولبه اما گوینده‌ی کتاب با این که صدای به شدت جذابی داره لحنش با کتاب هم خوانی نداره و یه جاهایی بی دلیل لحنش و عوض میکنه و گاهی اوقات واقعا اذیت کننده میشه
faryad sh
۱۴۰۰/۵/۱۹
من نسخه چاپی این کتاب و دارم چون سنگین بود نمیشد همجا با خودم ببرم و این نسخه صوتی کتابراهدبهم کمک کرد هرجا داشته باشمش
اگه میخواید روابط اجتماعی بهتری داشته باشید توصیه اول این کتابه
علیرضا نجارزادگان
۱۴۰۲/۹/۲
من این کتاب صوتی را به پیشنهاد سه نفر که موفقیت را به همراه علم به دست آورده بودن خریدم صدای راوی یا گوینده بسیار مهمه چون اونه که واسه شما تعریف میکنه کتاب کتاب خولی هست دوستهای خوب انسانهارا به موفقیت نزدیک می‌کنند
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۲/۴/۳۱
نکات ریزی تو رفتار و با مثال توضیح میده مثل لبخند زدن درسته خیلی مثال داره اما بعضی از مثالهاش واقعا زیباست. در کل من خیلی تعریفشو شنیده بودم و راضی‌ام از اینکه گوش دادم. گوینده هاشم عالی و مسلط هستند
مشاهده همه نظرات 135

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آیین دوست یابی

برای دریافت کتاب صوتی آیین دوست یابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.