معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن

کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن نوشته‌ی پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ به ویژگی‌های یک لباس خوب برای مردان و زنان، تناسب پوشش، انتخاب لباس مناسب برای مراسم‌ها، جواهرآلات، کلاه و دیگر وسایل زینتی می‌پردازد. این اثر چاپ هجدهم کتاب معروف آداب اجتماعیِ امیلی پُست است که در سال 1922 منتشر شده و روی آداب و فرهنگ مردم آمریکا تأثیر بزرگی گذاشت. کتاب حاضر مطابق با دنیای مدرن و مُد زمان حال، به‌روز شده است.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن

امیلی پست (Emily Post) از چهره‌های معروف قرن بیستم آمریکاست. او در سال 1872 به دنیا آمد. در جوانی داستان‌هایی رمانتیک می‌نوشت و توانست تعدادی از آن‌ها را در مجلات به چاپ برساند. اما مهم‌ترین اثر او کتابی غیرداستانی به نام آداب اجتماعی (اتیکت) بود. این کتاب که در سال 1922 چاپ شد سعی داشت آداب رفتار در اجتماع، سیاست، تجارت و خانه را نشان دهد. کتاب موفقیتی خیره‌کننده برای او به همراه داشت و باعث شد در تمام آمریکا مشهور شود. این کتاب جریان‌ساز بر بسیاری از منش و رفتار آمریکایی‌ها تأثیر گذاشت. پس از مرگ امیلی، فرزندان او کتابش را، هر بار متناسب با شرایط زمان و مد روز بازنویسی و منتشر کردند. از سال 1965 تا کنون، این کتاب 19 بار تجدید چاپ شده است.

پگی پُست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ از نسل پنجم خانواده‌ی امیلی پست هستند. آن‌ها مؤسسه‌ای به نام او تأسیس کرده‌اند. این مؤسسه علاوه بر بازنگری و چاپ کتاب آداب اجتماعی، بر اساس ایده‌ها و نظرات امیلی کتاب‌های جدیدی هم در مورد آداب و رفتار کودکان و بزرگ‌سالان منتشر می‌کند. کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن بخشی از چاپ هجدهم کتاب آداب اجتماعی است که در سال 2011 به انتشار رسیده است. در این کتاب که متناسب با شرایط دوران مدرن و قرن بیست‌ویکم به‌روز شده شما با آداب انتخاب یک لباس خوب، زیورآلات، کلاه، جواهرات، خال‌کوبی بدن، انتخاب عینک، انواع کیف و ... آشنا می‌شوید. کتاب، آداب (اتیکت) را به معنای آگاهی حساس و دقیق از احساسات دیگران می‌داند و تأکید دارد که اگر ما این آگاهی درست را داشته باشیم، حتماً ادب اجتماعی خواهیم داشت، و دیگر اهمیتی ندارد لباسی که می‌پوشیم چقدر قیمت و چه جنسی دارد.

کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن را مریم تقدیسی ترجمه و انتشارات آسمان نیلگون به بازار عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی امیلی پُست

مجموعه‌ی امیلی پُست، مجموعه کتاب‌هایی هستند که نسل پنجم خانواده‌ی امیلی پست آن‌ها را منتشر می‌کنند. این کتاب‌ها بر اساس کتاب معروف آداب اجتماعی (اتیکت) امیلی نوشته‌شده‌اند که در سال 1922 منتشر و در زمان خود جریان‌ساز شد. تاکنون کتاب‌های زیادی با الهام از ایده‌های امیلی منتشر شده که به موضوعاتی همچون ازدواج، رفتار اجتماعی، غذا خوردن، لباس پوشیدن و ... پرداخته‌اند.

کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه‌مندید با آداب صحیح انتخاب لباس و پوشش آشنا شوید، مطالعه‌ی این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با نویسندگان کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن بیشتر آشنا شویم

همه‌ی نویسندگان این کتاب از نوادگان امیلی و گردانندگان مؤسسه‌ی امیلی پست هستند. پگی پست مدیر مؤسسه است و بیش از ده کتاب منتشر کرده. او همچنین در نشریاتی مثل نیویورک‌تایمز هم ستون ثابت دارد و در مورد آداب کارهای گوناگون می‌نویسد.

آنا پست دیگر نویسنده‌ی این کتاب، مؤلف کتاب‌های «مجبورم سفیدپوش شوم؟» و «آداب جشن ازدواج» است. او با رویترز همکاری دارد و در مجلاتی همچون Inside Weddings ستون‌نویس است.

لیزی پست سخنگوی مؤسسه و طراح گرافیک است. او در نگارش چند کتاب همکاری داشته ولی بیشتر وظیفه‌ی ساخت ویدئو، پوسترهای گرافیکی و برنامه‌های آنلاین مؤسسه را بر عهده دارد. دانیل پست سنینگ وب، شبکه‌های اجتماعی و محتوای آنلاین این مؤسسه را مدیریت می‌کند.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن می‌خوانیم

دوش یا حمام روزانه و استفاده از اسپری و مام، دوش گرفتن بعد از ورزش در زمان ناهار و قبل از برگشتن سر کار بهترین راه‌های مقابله با بوی بد بدن هستند. به یاد داشته باشد مصرف داروها و بیماری‌هایی خاص می‌توانند باعث تشدید بوی بد بدن شوند. عطر و ادوکلن را به مقدار کم استعمال کنید چون متأسفانه عطری که شما دوست دارید شاید از نظر فرد دیگری خوش‌بو نباشد یا حتی ایجاد حساسیت کند. مخلوط بوهایی مانند بوی دئودورانت، تولیدات مو و حمام، و عطر و ادوکلن هم می‌تواند زننده باشد. بو در برخی از محیط‌های کاری ممنوع است، پس شما هم در مورد قانون محل کارتان پرس‌وجو کنید.

سالن‌های ورزشی هم یکی از جاهایی هستند که باید از استعمال عطر و ادوکلن در آن‌ها خودداری کنید چون ورزش و تعریق باعث بدبو شدن آن می‌شود. اگر می‌خواهید عطر بخرید عطری با بوی سبک را برای محیط کار بخرید و عطرهای سنگین یا «رمانتیک‌تر» را برای شب انتخاب کنید. بوی عطر معمولاً سنگین‌تر و قوی‌تر از ادوتوالت است. بدن افراد مختلف واکنش‌های مختلفی در مقابل عطرها نشان می‌دهند. پس بهتر است قبل از خرید آن، یکی‌ دو روز نمونه‌ی آن را روی پوستتان امتحان کنید. از دوستانتان بپرسید آیا بوی آن خوشایند است یا زننده و قوی.

فهرست مطالب کتاب

ویژگی‌های یک لباس خوب
زیورآلات
کلاه
جواهرات
خالکوبی و سوراخ کردن بدن
عینک
کیف‌های زنانه، کیف لپ‌تاپ، و کیف دستی
لباس پوشیدن و آراستگی آقایان
کِی کت و شلوار بپوشیم؟
زیورآلات مردانه
لباس‌های رسمی مردانه
مرد آراسته
حاضر شدن و آراستگی زنان
کجا سفید بپوشیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات20
زبانفارسی
شابک978-600-7575-39-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن

شیوا رضایی
۱۴۰۲/۲/۱۸
ممنون کتاب خوبی بود حتما بخونید وگرنه از دستتون رفته
فاطمه فخاریان
۱۴۰۲/۴/۲۱
بسیار پیش پا افتاده است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: آداب کلی لباس پوشیدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.