معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها

عکس جلد کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها

کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها نوشته‌ی کبری سبزعلی یمقانی، نکات ارزشمندی را در خصوص آداب معاشرت موثر در اختیار شما قرار می‌دهد، به نحوی که با رعایت آن‌ها بتوانید در محیط‌های مختلف کاملاً برنامه‌ریزی شده و سنجیده با دیگران رفتار کنید.

در کتاب آداب معاشرت برای مدیران (etiquette for managers) با پوشش مناسبی که در جلسات مختلف باید رعایت کنید و همچنین نوع پوشش در فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شوید. همینطور متوجه می‌شوید که هر رنگی در هر کشور نشانه چیست و از چه رنگ‌هایی در جلسات نباید استفاده کنید. همچنین آموزش می‌بینید که کدام اعمال در کشورهای مختلف بی‌احترامی یا حتی توهین محسوب می‌شود.

شما در این اثر با آخرین یافته‌های جدید علم روانشناسی صنعتی و سازمانی، زبان بدن، جذابیت‌های ظاهری و کاریزماتیک، جدی صحبت کردن و... آشنا خواهید شد. و خواهید آموخت برای قانع کردن طرف مقابل به چه چیزهایی باید اهمیت دهید. آموزش می‌بیند از طریق داده‌های علمی بازاریابی حسی، فضای فیزیکی جلسات و نشست‌ها، خود را به تأثیرگذارترین شکل ممکن تغییر دهید و در مذاکرات پیروز شوید. فرا می‌گیرید در عین رسمیت، به عوامل غیررسمی ارتباطات خود توجه کنید.

در کتاب "آداب معاشرت برای مدیران" خواهید دید، چطور می‌توانید با تغییر عادات بد، رعایت نکات مثبت و پسندیده، استفاده از تکنیک‌های مختلف در محیط کار، نگاه اطرافیان را در مسیری مناسب قرار دهید و موقعیت شغلی خود را بالا ببرید.

در آخر می‌توان گفت این کتاب دارای نکات ارزشمندی است که می‌تواند برای مدیران و مسئولان در تمامی بخش‌ها، دیپلمات‌ها، سفرها و کادرهای فرهنگی، استادان دانشگاه، مربیان ورزشی و تمامی کسانی که به دنبال ارتباط سازنده و اثربخش با افراد هستند، بسیار مفید باشد.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت برای مدیران می‌خوانیم:

پوشیدن لباس‌های مختلف در شغل‌های مختلف می‌توانند کدها و سیگنال‌های متفاوتی را به طرف مقابل ارسال کنند.

- در صورتی که به شغلی سنتی همانند وکالت مشغول به کار هستید قطعا برخی از مشتریان خود را به صرف نهار دعوت می‌کنید یا از سوی آن‌ها به صرف نهار یا شام دعوت می‌شوید. برای حضور در چنین قرار ملاقاتی بهتر است از یک سبک محافظه کارانه‌تر ‌در لباس پوشیدن استفاده کنید. آقایان بهتر است یک دست کت و شلوار ساده بپوشند و خانم‌ها نیز می‌توانند از مانتو و شلوارهای رسمی‌تر ‌استفاده کنند. بهترین سبک برای لباس پوشیدن در قرار ملاقات‌هایی از این دست، سبک کلاسیک است.

- اگر در یک محیط غیر رسمی و یا در محیط‌هایی با تکنولوژی پیشرفته کار می‌کنید بهتر است از سبک لباس‌های راحت استفاده کنید. پوشیدن کت و شلوار و لباس‌های بسیار رسمی برای کار کردن در چنین محیط‌هایی مناسب نیست.

- امروزه معمولاً در سازمان‌های رسمی یک سبک خاص از سوی واحد مدیریت منابع انسانی برای کارکنان تعیین می‌شود و همه کارکنان موظف هستند مطابق با سبکی که برای آن‌ها تعیین شده است، لباس بپوشند. اگر شما در چنین سازمانی کار می‌کنید سعی کنید حتماً مطابق با سبک تعیین شده لباس بپوشید و از لباس‌هایی که سازمان در اختیارتان قرار می‌دهد استفاده کنید. در صورتی که سازمان شما سبک خاصی را برای کارکنان تعیین نکرده است سعی کنید به سبک لباس پوشیدن رئیس سازمان دقت کرده و به صورت هماهنگ با او لباس بپوشید. اگر رئیس شما همیشه لباس‌های رسمی می‌پوشد شما هم حتماً یک دست کت و شلوار برای خودتان تهیه کنید و ظاهرتان را همیشه کلاسیک نگه دارید و درصورتی که رئیس شما لباس‌های راحت می‌پوشد سعی نکنید که شیک‌تر و رسمی‌تر از او به نظر برسید. چند دست لباس راحت و غیر رسمی تهیه کنید و سبک لباس پوشیدنتان را با وی هماهنگ کنید.

- برای اینکه ظاهری شیک و با پرستیژ داشته باشید، لزومی ندارد برای لباس‌های خود میلیون‌ها تومان خرج کنید. لباس‌های گران قیمت با برندهای مشهور لزوماً شیک و با کلاس نیستند. سعی کنید همیشه ظاهری مرتب و تمیز داشته باشید و برای انتخاب لباس‌های خود به موقعیت و زمان نیز توجه کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: رفتار مناسب در محیط کار
بخش دوم: آداب لباس پوشیدن
بخش سوم: آداب استفاده صحیح از زبان بدن
بخش چهارم: آداب شرکت در جلسات رسمی و کاری
بخش پنجم: آداب شرکت در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای ویژه
بخش ششم: آداب شرکت در سفر‌های کاری
بخش هفتم :آداب سفر با هواپیما
بخش هشتم: آداب اقامت در هتل
بخش نهم: آداب معاشرت در فرهنگ‌های مختلف
بخش دهم: آداب معاشرت خانم‌ها در محیط کار
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کلید پژوه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات132
زبانفارسی
شابک978-622-95065-2-3
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۳/۱/۱
خب واقعا جالب که درباره نکات ریز و خیلی مهم برای برند سازی به آن پرداخته البته محوریت جالبی نیز داشته که در عرصه مدیریت میشه به آن دقت کرد
zohreh
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
از اونجایی که فرهنگ مد و عملکردی در جامعه به سرعت در حال تغییره
خیلی از توصیه‌های کتاب قدیمی و منسوخ شده س
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها

برای دریافت کتاب آداب معاشرت برای مدیران: راهنمای برندینگ شخصی و تعاملات اثربخش مدیران با افراد، گروه‌ها و ملیت‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.