معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری

کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری، همه‌ی آنچه را که برای چیدن یک میز فوق‌العاده و آداب غذا خوردن نیاز دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد. تیم نویسندگان این کتاب با گزینش دقیق و وسواس‌گونه‌ای که از آداب مهمانی‌ داشته‌اند، راهنمای بی‌نظیری برای رفتار بهتر و شایسته‌تر در پشت میز غذاخوری ارائه کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری

این کتاب یک تصویر کلی از همه آنچه که در مهمانی‌ها و قرارهای کاری باید رعایت شوند، در اختیار شما می‌گذارد. آداب غذا خوردن، بخش بزرگی از فرهنگ هر ملتی را می‌سازد. بنابراین، مهم است که طبق اصول و باید و نبایدهای گزینش‌شده‌ای صورت بگیرد. امروزه بسیاری از قرارهای مهم کاری یا دوستانه به صرف نهار و یا شام برگزار می‌شوند. بااین‌اوصاف، تاکنون برایتان پیش آمده که درباره آداب غذا خوردن‌ به شک بیفتید؟

تابه‌حال این حالت را تجربه کرده‌اید که ندانید چطور باید میز غذاخوری مهمانی‌تان را بچینید؟ آیا نیاز به یک راهنمای دقیق برای تزئین میز غذاخوری دارید؟ پگی پست (Peggy Post)، آنا پست (Anna Post)، لیزی پست (Lizzie Post) و دانیل پست سنینگ (Daniel Post Senning) در کتاب آداب معاشرت: تزئین میزغذاخوری (Emily Post's Etiquette book) در عین سادگی، مجموعه‌ای از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین نکات را در این مورد توضیح می‌دهند و یادآوری می‌کنند که همه‌‌ی ما برای ارتقاء رفتار اجتماعی‌مان نیاز به آموزش داریم. این کتاب توسط مریم تقدیسی ترجمه شده و از سوی انتشارات آسمان نیلگون به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت

هدف کلی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت، بهبود روابط اجتماعی و آداب معاشرت است. در این مجموعه می‌توانید موضوعات مختلفی از آداب اجتماعی را به تفصیل مورد مطالعه قرار دهید. آثار این مجموعه شامل مواردی مانند: آداب برخورد با افراد دارای معلولیت، آداب رفتار در مکان‌های عمومی، آداب مهمانی دادن و حتی راهنمای خوردن غذاها، نوشیدنی‌ها و... می‌شود.

کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر به تمام کسانی پیشنهاد می‌شود که به پیشرفت آداب اجتماعی‌شان اهمیت می‌دهند.

با پگی پست آشنا شویم

پگی پست نویسنده‌ی مشهور آمریکایی و مشاور آداب معاشرت است. او فارغ‌التحصیل علوم آموزشی از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا در مقطع کارشناسی بوده و پس از آن در سمت‌های مختلفی مانند مهمانداری هواپیمای بین‌المللی، تدریس زبان انگلیسی و تاریخ و سپس مدیریت، مشاوره و فروش مشغول بوده است. تجربه‌ی او در بخش‌ها و حرفه‌های مختلف، انگیزه‌ای شد تا به نوشتن کتاب‌هایی برای بهبود روابط اجتماعی روی بیاورد. وی بیش از 12 جلد کتاب تحریر کرده که بعضی از آن‌ها گاهی تا 17 بار ویرایش شده‌اند.

پگی پست به‌عنوان یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت، در آخرین ویرایش خود از این مجموعه، راهنمایی‌های جزئی و دقیقی از آداب لباس پوشیدن و اصول ارتباطات اجتماعی مانند ایمیل زدن و چگونگی تعریف یک رابطه‌ی سالم با شریک عاطفی را اضافه کرده است. پگی پست در نگارش مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت از قلم لیزی پست، آنا پست و دانیل پست سنینگ نیز بهره برده است.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری می‌خوانیم

ترتیب چنگال‌ها: چنگال‌ها به ترتیب استفاده و براساس قانون «خارج به داخل» در سمت چپ بشقاب غذا قرار می‌گیرند. برای مثال اگر منو شامل ماهی، غذای اصلی، و سپس سالاد است، از چپ به راست ابتدا چنگال ماهی، چنگال گوشت یا غذا، و سپس چنگال سالاد قرار می‌گیرد. اگر چنگال ماهی یا سالاد ندارید، از یک چنگال کوچک یا متوسط هم می‌توانید به این منظور استفاده کنید.

چنگال صدف: اگر می‌خواهید به‌عنوان غذای اول نوعی سخت‌پوست دریایی مانند صدف سرو کنید، باید چنگال صدف را هم روی میز بچینید که در سمت راست قاشق‌ها قرار می‌گیرد.

ترتیب کاردها: همه‌ی کاردها به جز کارد کره که روی زیردستی نان قرار می‌گیرد، درست در سمت راست بشقاب غذا قرار می‌گیرند. اگر از منوِ «ماهی، گوشت، سالاد» استفاده می‌کنید، از راست به چپ، کارد ماهی، کارد غذای اصلی که می‌تواند شامل گوشت و استیک باشد، و سپس کارد سالاد را در کنار بشقاب قرار دهید.

ردیف بالا: چیدمان مدرن پنج‌تایی: یک چنگال کوچک برای پیش‌غذا، سالاد یا دسر؛ یک چنگال بزرگ برای غذای اصلی؛ یک کارد برای غذای اصلی؛ یک قاشق بزرگ برای سوپ یا دسر؛ یک قاشق چای‌خوری برای چای، قهوه یا دسر.

فهرست مطالب کتاب

چیدن میز به شکل رسمی
استفاده از کارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات10
زبانفارسی
شابک978-600-7575-48-2
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: تزئین میز غذاخوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.