معرفی و دانلود کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)

عکس جلد کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)

کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) یک مجلد از مجموعه کتاب‌های «راهنمای جامع آداب معاشرت» است که توسط پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ تألیف شده. این کتاب، آداب خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها در مجالس رسمی و مهمانی‌ها را آموزش می‌دهد و شما را در ارائه رفتار اجتماعی مناسب یاری می‌کند.

درباره‌ی کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)

خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها از مهم‌ترین بخش‌ها در هر مراسم و مهمانی هستند. بنابراین برای آن‌که در یک مراسم رفتار شایسته‌ای از خود نشان دهیم، لازم است با آداب خوردن انواع غذاها و نوشیدنی‌ها آشنا باشیم.

کتاب آداب اجتماعی امیلی پست (Emily Post’s etiquette)، که در سال 1922 تألیف شد، یکی از معروف‌ترین کتاب‌های مرجع در حوزه‌ی آداب معاشرت، و راهنمایی نهایی برای کسانی بود که به ارتباطات انسانی علاقه داشتند. نسخه‌ی به‌روزشده‌ی این کتاب توسط نوادگان امیلی پست متناسب با زمان کنونی ویرایش شده و با عنوان «آداب دنیای جدید» در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته‌ است. هر بخش از این کتاب به صورت اختصاصی به یکی از موضوعات آداب معاشرت می‌پردازد. آداب شرکت در گفتگوهای سیاسی، تفریح، ورزش و محل کار، نمونه‌هایی از این موضوعات هستند. کتاب حاضر، پیرامون آداب خوردن و آشامیدن در مهمانی‌ها گردآوری شده‌ است.

در نخستین بخش از این کتاب، با آداب خوردن غذاهای آسیایی، انواع نان و دسر آشنا می‌شویم. نحوه‌ی استفاده از چاپ‌استیک‌ها نیز از دیگر عناوینی است که در این کتاب به آن پرداخته شده‌ است. کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) به شما کمک می‌کند تا جزئی‌ترین رفتارهای خود در هنگام خوردن انواع خوراکی‌ها را کنترل کنید و در جمع‌های رسمی و دوستانه، بهترین نسخه از خود را به نمایش بگذارید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت

هدف کلی مجموعه کتاب‌های آداب معاشرت، بهبود روابط اجتماعی است. در این مجموعه می‌توانید موضوعات مختلفی از آداب اجتماعی را به تفصیل مورد مطالعه قرار دهید. آثار این مجموعه شامل مواردی مانند: آداب برخورد با افراد دارای معلولیت، آداب رفتار در مکان‌های عمومی، آداب مهمانی دادن و حتی راهنمای خوردن غذاها، نوشیدنی‌ها و... می‌شوند.

کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی که مایل هستند در مجالس رفتاری شایسته و با نزاکت داشته باشند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) می‌خوانیم

خاویار: خاویار را معمولاً در ظرفی کریستال سرو می‌کنند که روی یک کاسه‌ی یخ قرار داده شده است. برای قرار دادن خاویار در بشقاب خودتان از قاشقی که کنار آن قرار داده‌اند استفاده کنید. خاویار گران و کمیاب است، پس زیاد برندارید. با استفاده از کارد یا قاشق خودتان خاویار را روی نان تست مثلثی‌شکل یا بلینی پنکیک‌های کوچک قرار دهید. اگر تخم‌مرغ خرد‌شده، پیاز خردشده یا خامه‌ی ترش هم همراه آن سرو می‌شود آن را با قاشق روی لقمه‌ی خود بریزید.

گوجه‌فرنگی گیلاسی: برای اینکه بتوانید به راحتی گوجه‌فرنگی گیلاسی را بردارید از کارد یا لبه‌ی ظرف سالاد برای نگه داشتن آن استفاده کنید. دندانه‌های چنگال را به آرامی در گوجه‌فرنگی فرو کنید. اگر گوجه‌فرنگی درشت است با استفاده از سوراخ‌هایی که چنگالتان در آن ایجاد کرده آن را با کاردتان به دو نیم تقسیم کنید. اگر گوجه‌فرنگی ریز است آن را درسته در دهانتان قرار دهید. حتماً در هنگام جویدن دهانتان را ببندید و آرام بجوید، چون ممکن است آب و دانه‌های آن به بیرون پاشیده شوند! اگر این گوجه‌فرنگی‌ها بخشی از ظرف سبزی‌جات را تشکیل می‌دهند می‌توانید با انگشتتان آن‌ها را بردارید و در دهانتان قرار دهید، ولی مراقب باشید آب آن به بیرون پاشیده نشود.

ذرت پخته‌ی درسته: در حد امکان تمیز و مرتب بخورید سر و صدا درنیاورید، بدون وقفه از بالا به پایین و از پایین به بالا نجوید. چنگک‌های میله را در دو انتهای ذرت فرو کنید و با استفاده از «دستگیره» آن را نگه دارید. برای کره‌ای کردن ذرتتان قطعه‌ای کره در بشقابتان قرار دهید و هر بار یک قسمت از ذرت را با استفاده از کاردتان کره‌ای کنید.

فهرست مطالب کتاب

آرتیشو
غذاهای آسیایی
مارچوبه
آووکادو
استفاده از چاپ‌استیک
نان
کره
خاویار
گوجه‌فرنگی گیلاسی
ذرت پخته‌ی درسته
دسر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات12
زبانفارسی
شابک978-622-6463-16-4
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1)

برای دریافت کتاب آداب معاشرت: راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی‌ها (1) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.