معرفی و دانلود کتاب آرزوهات رو تجسم کن!

عکس جلد کتاب آرزوهات رو تجسم کن!
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرزوهات رو تجسم کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرزوهات رو تجسم کن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرزوهات رو تجسم کن!

کتاب آرزوهات رو تجسم کن! نوشته‌ی امیر احمدی از قصه‌های موفقیت بابا امیر، داستانی مصور و کودکانه است که قصد دارد ذهن کودکان را برای موفقیت برنامه‌ریزی کند.

تجسم کردن اهداف، یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های دستیابی به خواسته است و احساس لیاقت را در ما ایجاد می‌کند. با احساس لیاقت، ما به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شویم. کودکان ما در ابتدای زندگی همواره در حال تجسم هستند و به مرور زمان این توانایی را از دست می‌دهند. این داستان، توانایی تجسم را به کودکان‌مان باز می‌گرداند.

در بخشی از کتاب آرزوهات رو تجسم کن می‌خوانیم:

پروانه‌ی زیبا کمی غمگین شده اما خیلی زود به خودش آمد و پیش خودش گفت: من سعی کردم به ملخک کمک کنم، ولی اون خودش نخواست. من نباید غمگین باشم، من شایسته‌ی زندگی شاد و پر از موفقیتم. من شایسته‌ی بهترین زندگی‌ام، من شایسته‌ی بهترین دوستانم. من باید روحیه خوب داشته باشم، چون توی رؤیام خودم رو شاد و پر از انرژی دیدم.

صدایی مهربان از درون، به او گفت: بلند شو و پرواز کن. برو روی گل نیلوفری که در این نزدیکیه بنشین. پروانه‌ی زیبا از صدای درونش الهام گرفت و بدون معطلی از جا بلند شد و پرواز کرد و سمت گل نیلوفر رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرزوهات رو تجسم کن!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سنا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-8061-63-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرزوهات رو تجسم کن!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آرزوهات رو تجسم کن!

برای دریافت کتاب آرزوهات رو تجسم کن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.