معرفی و دانلود کتاب صوتی مدار سعادت: استفاده از علم موفقیت و دانش مهندسی برای شناخت اسلام

عکس جلد کتاب صوتی مدار سعادت: استفاده از علم موفقیت و دانش مهندسی برای شناخت اسلام
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدار سعادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدار سعادت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدار سعادت: استفاده از علم موفقیت و دانش مهندسی برای شناخت اسلام

کتاب صوتی مدار سعادت اثری از امیر احمدی، مدرس دوره‌های موفقیت و فن بیان است. نویسنده در این کتاب با به‌کارگیری دانش مهندسی و علم موفقیت در تلاش است تا شناخت متفاوتی از دین اسلام را ارائه کرده و مخاطبانِ خود را یاری کند تا به درک عمیقی از این دین دست یابند و زندگی بهتر و موفق‌تری را تجربه کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی مدار سعادت

امیر احمدی در کتاب صوتی مدار سعادت، مسیر متفاوتی را برای شناساندن این دین به ناآگاهان به کار برده است. امیر احمدی مدرس فن بیان و دوره‌های موفقیت است. او دانش‌آموخته‌ی مقطع کارشناسی ارشد الکترونیک و بنیان‌گذار مؤسسه‌ی آموزشی «فناوری انسان هوشمند» است. احمدی تاکنون بیش از 150 مقاله‌ی آموزشی و هفت جلد کتاب به رشته‌ی تحریر درآورده است و مدار سعادت یکی از آثارِ موفق وی به شمار می‌رود.

امیر احمدی در مقدمه‌ی کتاب صوتی مدار سعادت، فهرستی از افراد ارائه کرده است که می‌توانند بهترین مخاطبان کتاب صوتی مدار سعادت باشند و از این اثر، بیشترین بهره را ببرند. از این رو، اگر می‌خواهید با زبانی ساده و روان از مفاهیم بنیادیِ دینِ اسلام آگاهی پیدا کنید، اگر احساس می‌کنید باورتان به خداوند ضعیف شده است، اگر از جریانِ رزومره و تکراری زندگی به ستوه آمده‌اید، اگر گمان می‌کنید همه شما را تنها گذاشته‌اند، اگر اغلبِ اوقات در حسرت و اندوه غرق می‌شوید و... امیر احمدی این کتاب را خطاب به شما به نگارش درآورده است.

بسیاری از افراد به‌غلط تصور می‌کنند دانشی که از دین و امور معنوی در اختیار دارند، برای زندگیِ آن‌ها کفایت می‌کند و دیگر نیازی به مطالعه و غور در منابع ندارند. وجود انبوهی از مشکلات شخصی، اجتماعی، مالی و ارتباطی در زندگیِ اغلب ما نشانی از آن است که مبانی اعتقاداتمان به بازبینی و اصلاح نیاز دارد. برداشت برخی از مردم از دین، برداشتی است که نسل‌به‌نسل به آنان انتقال پیدا کرده است و با اینکه موهبات، شگفتی‌ها و زیبایی‌های بسیاری را می‌توان در پسِ این انتقال مشاهده کرد، اما گاهی‌اوقات، سینه‌به‌سینه نقل شدنِ اموری با این درجه از اهمیت و تأثیرگذاری، ممکن است ناآگاهانه و غیرعامدانه به اختلاط مسائلی مانند خرافات و موضوعات غیرمستند نیز با دین بینجامد. اینجاست که کتاب‌هایی مانند مدار سعادت، با زبانی روان و مستند به منابع دقیق، به یاری ما می‌آیند تا به عنوان گام‌های اولیه، بتوانیم به درک عمیق‌تر و شناخت جامع‌تری از اصول اولیه‌ی دین دست پیدا کنیم.

مدار سعادت را امیر احمدی به عنوان مرجعی برای دین اسلام و اثبات ابعاد آن به رشته‌ی تحریر درنیاورده است. هدف از این کتاب، ارائه‌ی شناختی نسبتاً جامع و اولیه از دین اسلام به یاری علم موفقیت و دانش مهندسی است. ردپای آیات قرآن و کلام معصومین را می‌توانید در اغلب جملات این کتاب به‌روشنی بشنوید و با شنیدنِ آن، جای خالی ناشنیده‌ها از اسلام را در ذهن خود تکمیل کنید.

کتاب صوتی مدار سعادت را با خوانشِ خودِ نویسنده، امیر احمدی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی مدار سعادت

  • کتاب مدار سعادت با زبانی ساده و بیانی شیوا بخش‌های مهمی از دین اسلام را برای ناآشنایان به آن توضیح می‌دهد. به جد عرض می‌کنم که مطالعه‌ی این کتاب برای افرادی که با اسلام آشنا نیستند و نسبت به دین بدبین‌اند، مفید است. افق‌های روشنی از موفقیت و تعالی و رشد را در پی خواندنِ این کتاب به خوانندگانِ آن نوید می‌دهم. (محمدعلی فتحی، معاون پژوهش حوزه‌ی علمیه امام صادق کرج)
  • وسایل ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی علاوه بر محاسنی که دارند، دارای معایبی نیز هستند: شبهاتِ مختلفی که به‌ویژه عقاید نسل جوان را به تشکیک دچار می‌کند. کتاب مدار سعادت که به قلم برادر گرامی آقای احمدی نگاشته شده، به بسیاری از این شبهات پاسخ می‌دهد. (حجة‌الاسلام و المسلمین فضل‌الله ذاکری)

کتاب صوتی مدار سعادت برای چه کسانی مناسب است؟

به تمام افرادی که علاقه‌مندند به درک بهتری از ابعاد شگفت‌انگیز دین اسلام دست یابند، با معارف اسلامی آشنایی بیشتر و عمیق‌تری پیدا کنند و جنبه‌ی معنوی زندگیِ خود را ارتقا دهند، شنیدن کتاب صوتی مدار سعادت را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مدار سعادت: استفاده از علم موفقیت و دانش مهندسی برای شناخت اسلام می‌شنویم

شاید پذیرفتن این موضوع نیاز به شجاعت داشته باشد، زیرا انسان معمولاً به دنبال توجیه کردنِ وضعیتِ نابسامان خود و انداختن تقصیرها به گردن دیگران (افراد، جامعه، قوانین، دنیا و غیره) است. اما اگر بخواهیم با خود صادق باشیم، بایستی بپذیریم که بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های ما به خاطر تدابیر غلط، افکار نادرست، رفتارهای نسنجیده و اعمال غیرعقلانی خودمان است. (51 انفال) (48 شوری)

خداوند بارها در قرآن تأکید کرده است که به خاطر اعمالشان، مصیبت‌هایی به آن‌ها رسیده است (62 نسا)، به سبب اعمالی که مرتکب شده‌اند مصیبتی به آن‌ها رسد (47 قصص)، به سبب گناهانی که مرتکب شده‌اند آسیب و گزندی به آنان رسد (36 روم)، بلایی به خاطر اعمالی که انجام داده‌اند به آن‌ها رسد (48 شوری) و این نشان می‌دهد که بسیاری از مصیبت‌ها و مشکلات انسان به خاطر اعمال و افکاری‌ست که قبلاً داشته است و نتیجه‌ی آن‌ها را می‌بیند.

یکی از بزرگ‌ترین کلیدهایی که چهره‌های موفق دنیا به افراد معرفی می‌کنند، مسئولیت‌پذیری است. مسئولیت‌پذیری، به این معناست که ما مسئولیت تمام اتفاقاتی که برای ما روی می‌دهد را بپذیریم و خود را مسئول رخ دادن آن بدانیم، هرچند که به ظاهر اینگونه به نظر نرسد. شاید این حرف به نظر غیرعادی و بیهوده باشد اما اگر یک‌بار امتحان کنید، تأثیر آن را خواهید فهمید. باید بپذیریم که تقریباً علت تمام مسائلی که برای ما روی می‌دهد، خود ما هستیم. حالا شاید به صورت مستقیم این کار را نکنیم، اما افکار ما باعث آن اتفاقات می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
26 دقیقه
قسمت اول
14 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
20 دقیقه
قسمت چهارم
21 دقیقه
قسمت پنجم
22 دقیقه
قسمت ششم
21 دقیقه
قسمت هفتم
24 دقیقه
قسمت هشتم
23 دقیقه
قسمت نهم
30 دقیقه
قسمت دهم
34 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدار سعادت: استفاده از علم موفقیت و دانش مهندسی برای شناخت اسلام
نویسنده
راویامیر احمدی
ناشر چاپیانتشارات سنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های کلام و عقاید
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدار سعادت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدار سعادت

برای دریافت کتاب صوتی مدار سعادت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.