معرفی و دانلود کتاب صوتی درخشش با فن بیان

عکس جلد کتاب صوتی درخشش با فن بیان
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخشش با فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درخشش با فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درخشش با فن بیان

امیر احمدی در کتاب صوتی درخشش با فن بیان، تجربیات خود را از سال‌ها تدریس در حوزه‌ی فن بیان، در قالبی فشرده و منسجم با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است. او به خوانندگان خود اطمینان می‌دهد که تمام بحث‌ها و آموزش‌هایی که مطرح کرده، کاملاً تضمینی و مفید هستند و حتی خودش تک‌تک آن‌ها را آزمایش کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی درخشش با فن بیان

هر موقعیت و فضای جدید یا ناشناخته‌ای می‌تواند ما را به‌شدت بترساند. یکی از این موقعیت‌های پرتکرار برای بسیاری از افراد، صحبت کردن در یک جمع بزرگ و غریبه است. اما برای رسیدن به موفقیت و جلوگیری از تبدیل شدن به فردی منزوی که به چشم کسی نمی‌آید، مجبوریم بر ترس‌هایمان غلبه کنیم. امیر احمدی در زندگی خود تجربیاتی داشته است که اهمیت برخورداری از اعتمادبه‌نفس کافی برای صحبت کردن در جمع را به او اثبات کرده‌اند.

بر همین مبنا، او در کتاب صوتی درخشش با فن بیان می‌خواهد کاری کند که تا جای ممکن هیچ‌کسی به‌خاطر ترس‌ها و شرم‌هایش از رسیدن به موقعیتی که سزاوار آن است، محروم نشود. به‌قول خودش، در این کتاب «نسخه‌ی قبل از عمل و بعد از عمل» خود را برای مخاطبان به نمایش گذاشته، تا به‌صورتی ملموس درک کنند که تأثیر این تکنیک‌ها تا چه حد خواهد بود.

ممکن است ذهن ما پر از بهانه‌های مختلف و باورهایی باشد که سر راه ما در مسیر تغییر مانع‌تراشی می‌کنند. یکی از این بهانه‌های رایج این است که بگوییم من دیگر در سنی نیستم که بخواهم یا بتوانم خودم را اصلاح کنم. امیر احمدی در کتاب صوتی درخشش با فن بیان به ما پیشنهاد می‌کند اگر چنین بهانه‌ای به سراغمان آمد، با فردی مسن و باتجربه صحبت کنیم تا متوجه شویم که هنوز چقدر فرصت‌های استفاده‌نشده داریم.

او پس از مطرح کردن انواع چالش‌ها و بهانه‌ها و پاسخ دادن به آن‌ها، آموزش تکنیک‌های فن بیان را آغاز می‌کند. اینکه در کجای جملات خود مکث کنیم، با چه لحن و آهنگی صحبت کنیم، چگونه کلمات را درست و واضح بیان کنیم، چطور زبان بدنمان را با حرف‌های خود یکی کنیم و مهم‌تر از همه اینکه به چه روشی صداسازی کنیم، از جمله تکنیک‌هایی است که در کتاب صوتی درخشش با فن بیان خواهیم آموخت.

کتاب صوتی درخشش با فن بیان را امیر احمدی با گویندگی خودش منتشر کرده و نسخه‌ی متنی آن را انتشارات زرنوشت به چاپ رسانده است.

امیر احمدی، مدرس دوره‌های موفقیت و فن بیان است. او در سال 1359 در مازندران متولد شد و بعد از چند سال همراه با پدر و مادر خود به تهران مهاجرت کرد. امیر احمدی در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی الکترونیک از دانشگاه علم و صنعت فارغ‌التحصیل شد و حدود پنج سال به تدریس در دانشگاه پرداخت. «مدار سعادت»، «ترس‌هایت را بترسان» و «قصه‌های موفقیت باباامیر» از کتاب‌های منتشرشده‌ی او هستند.

کتاب صوتی درخشش با فن بیان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید مهارت‌های کلامی و فن بیان خود را ارتقا بخشید و در اقناع دیگران قوی‌تر عمل کنید، کتاب صوتی درخشش با فن بیان برای شما مفید واقع خواهد شد.

در بخشی از کتاب صوتی درخشش با فن بیان می‌شنویم

طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، صحبت کردن در جمع برای پنجاه‌وچهار درصد از آدم‌ها ترسناک‌تر از مرگ است. این در حالی است که ما در موقعیت‌های مختلف، نیازمند صحبت کردن در جمع‌های کوچک و بزرگ هستیم و اگر از این کار خودداری کنیم، فرصت‌های بزرگی را در زندگی‌مان از دست می‌دهیم.

ترسیدن باعث ترشح فرمول آدرنالین در خون می‌شود و عوارضی مثل بالا رفتن ضربان قلب، خشک شدن دهان، تعرق کف دست، تاری دید و گاهی‌اوقات رهایی ادرار را باعث می‌شود.

چرا ترس؟ همان‌طور که در یکی از مقالات وب‌سایت توضیح دادم، ما برای دور شدن از خطر و حفظ جان خودمان می‌ترسیم. هرآنچه از نظر مغز ما یک خطر محسوب بشود، باعث ترسیدن ما می‌شود و عوارض ذکرشده را به‌وجود می‌آورد. این امر یادگاری از نیاکان غارنشین ماست. آن‌ها مجبور بودند برای حفظ بقا یا مبارزه کنند و یا پا به فرار بگذارند. برای هر دوی این حالت‌ها لازم بود که چنین عوارضی در بدنشان به‌وجود بیاید تا بتوانند با بالاترین راندمان عمل کنند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
معرفی
15 دقیقه
بخش اول
12 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درخشش با فن بیان
نویسنده
راویامیر احمدی
ناشر چاپیانتشارات زرنوشت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درخشش با فن بیان

حمید پیشقدم
۱۴۰۲/۹/۲۰
سلام در کتاب صوتی از QR کد تخفیف در چند قسمت مطالبی گفته شد که در کتاب صوتی امکان استفاده آن هیچ توضیحی داده نشده اگه امکان داره راه حلی برای این امر بیابید با سپاس فراوان
حسین افشار
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
سلام اسمش رو نمیشه گذاشت کتاب صوتی فقط تبلیغی بود برای رفتن به دوره یا کلاس
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درخشش با فن بیان

برای دریافت کتاب صوتی درخشش با فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.