معرفی و دانلود کتاب آزمون‌های روانشناختی 1

عکس جلد کتاب آزمون‌های روانشناختی 1
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آزمون‌های روانشناختی 1

کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 توسط علیرضا نوراله به رشته‌ی تحریر درآمده و در آن مجموعه‌ای از آزمون‌ها و تست‌های روانشناختی گردآوری شده است. آزمون‌های مورد بحث در این کتاب عبارتند از: آزمون متریس‌های پیش‌رونده ریون به‌صورت گروهی برای بزرگسالان، آزمون شخصیت‌سنج نئو (NEO)، آزمون عزت نفس کوپر اسمیت (SEI)، پرسشنامه‌ی بالینی چندمحوری میلون-3 (MCMI-III) و آزمون هوش مازهای پورتئوس (PMT).

درباره کتاب آزمون‌های روانشناختی 1

آزمون‌های روان‌شناختی برای ارزیابی مجموعه‌ای از خصوصیات نظیر استعداد، خلاقیت، هوش، علایق، شخصیت و... به کار می‌روند. از این آزمون‌ها جهت شناسایی تفاوت‌های فردی در زمینه‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. آزمون‌های روانشناختی در فرایند ارزشیابی، تشخیص و درمان، گره‌گشای بسیاری از مشکلات هستند و با اتکا به آن‌ها می‌توان قضاوت‌های سنجیده و درست‌تری ارائه نمود.

کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 برای دانشجویان مقطع کارشناسی که به‌دنبال کسب آگاهی و همچنین استفاده‌ی بهینه از آزمون‌ها در زمینه‌ی کارآموزی بالینی هستند، منبع بسیار مناسبی است. این کتاب را انتشارات مهد پرورش منتشر و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به افرادی که به دنبال منبعی مناسب جهت کسب آگاهی در باب آزمون‌های مختلف روانشناختی و بهره‌گیری از آن‌ها هستند، توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 می‌خوانیم

برونگرایی: بر پایه‌ی تعریف جان و سریواستاوا (1999) برونگرایی بیانگر وجود رویکردی پر انرژی به جهان مادی و اجتماعی در فرد است که ویژگی‌هایی مانند مردم‌آمیزی، فعال بودن، قاطعیت و جرأت را شامل می‌شود. برونگراها افرادی جامعه‌گرا هستند اما توانایی اجتماعی تنها یکی از صفاتی است که این مقیاس اندازه‌گیری می‌کند. علاوه بر آن دوست داشتن مردم، ترجیح گروه‌های بزرگ و گردهمایی‌ها، با جرأت بودن، فعال بودن و پر حرف بودن نیز از صفات برون‌گراهاست. آن‌ها برانگیختگی جنسی و نیز تحریک را دوست دارند و تمایل دارند که بشاش باشند. همچنین سرخوش، با انرژی و خوش‌بین نیز هستند. همچنین این مقیاس به طور قوی با علاقه به ریسک‌های بزرگ در مشاغل همبسته است.

فهرست مطالب کتاب

آزمون ماتریس‌های پیش‌رونده ریون به‌صورت گروهی برای بزرگسالان
آزمون شخصیت‌سنج نئو NEO
آزمون عزت نفس کوپر اسمیت (SEI)
پرسشنامه‌ی بالینی چندمحوری میلون-3 (MCMI-III)
آزمون هوش مازهای پورتئوس (PMT)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آزمون‌های روانشناختی 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات مهد پژوهش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-622-97596-0-8
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آزمون‌های روانشناختی 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آزمون‌های روانشناختی 1

برای دریافت کتاب آزمون‌های روانشناختی 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.