معرفی و دانلود کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار

عکس جلد کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار

کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار، پرفروش‌ترین کتاب ترک سیگار در دنیاست. آلن کار در این اثر راهکارهای مفیدی برای ترک سیگار ارائه داده است که باعث تحول بزرگی در زندگی افراد سیگاری می‌شود و این افراد به راحتی می‌توانند آن را ترک کنند.

آلن کار، نویسنده این کتاب ادعا می‌کند که هر کس این کتاب را بخواند و به دستورات آن عمل کند به راحتی خواهد توانست سیگار را ترک کند. تا امروز میلیون‌ها نفر در سراسر جهان توانسته‌اند با استفاده از این کتاب سیگار را ترک کنند پس دلیلی ندارد که شما نتوانید این کار را بکنید.

تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار (The Easy Way to Stop Smoking) را خوب بخوانید و به دستورات آن عمل کنید. زمانی که به فصل "آخرین سیگار" رسیدید تنها چیزی که برای ترک سیگار نیاز خواهید داشت یک تصمیم قاطع است و با این تصمیم شما به راحتی خواهید توانست سیگار را ترک کنید و تا آخر عمر هرگز دوباره دچار این دام نشوید.

کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار نخستین بار در سال 1985 میلادی به چاپ رسید و معروف‌ترین کتاب آلن کار (Allen Carr) به حساب می‌آید؛ زیرا به طور گسترده و در همه جای دنیا بازتاب داشته و جزو پرفروش‌ترین‌ها در جهان شد. هدف از این کتاب آن است که با ارائه طیف وسیعی از روش‌های مختلف، به مردم کمک کند تا سیگار را ترک کنند. روش ترک آسان در اشکال گوناگون شامل کتاب، ویدئو، کاست، سیدی و دوره‌های اینترنتی در دسترس می‌باشد و با آن که سعی شده است برای رسیدن به این هدف از وسایل ارتباطی مختلفی استفاده شود اما روش کار، یعنی آموزش ترک اعتیاد به صورت آسان، یکسان است.

آلن کار نویسنده‌ی کتاب حاضر، در حرفه‌ی حسابرسی فرد بسیار موفقی بوده، اما اعتیاد به کشیدن صد نخ سیگار در روز، وی را از ادامه‌ی زندگی مأیوس ساخت. پس از بارها تلاش برای ترک سیگار و عدم موفقیت، بالاخره وی در سال 1993 موفق به کشف روشی شد که دنیا انتظارش را می‌کشید، یعنی آسان‌ترین روش ترک سیگار. او اکنون صاحب شبکه‌ی گسترده‌ای از کلینیک‌های ترک سیگار در اکثر نقاط جهان می‌باشد و موفقیت وی در کمک به ترک دادن افراد سیگاری، شهرت فوق‌العاده‌ای برای او به همراه آورده است. کتاب حاضر به بیش از 20 زبان مختلف ترجمه شده و از زمان اولین چاپ آن تاکنون در زمره‌ی پر فروش‌ترین کتاب‌های جهان قرار گرفته است.

این کتاب با تمام آثاری که در این زمینه نوشته شده است، متفاوت است. اکثر کتاب‌هایی که در زمینه‌ی ترک سیگار نوشته شده است بیشتر به بحث درباره‌ی مضرات مصرف سیگار می‌پردازند. مثلاً گفته می‌شود که نیکوتین یک ماده‌ی شیمیایی سمی است و استعمال سیگار سبب اختلالات تنفسی، تغییر رنگ دندان‌ها، بوی بد دهان، چروک پوست صورت، کاهش قدرت فیزیکی، سرفه کردن، گلو درد، ضربان قلب شدید، فشار خون بالا و... می‌گردد و بر روی این نکته تأکید می‌کنند که مصرف سیگار عادت زشتی است که باعث بر باد دادن دارایی فرد سیگاری می‌شود. اما نکته اینجاست که با گفتن مواردی که افراد سیگاری خود بهتر از هر کسی می‌دانند چه کمکی به ترک دادن آن‌ها می‌توان کرد؟ این‌ها مشکلات مصرف دخانیات است و بیان آن‌ها صرفاً باعث مضطرب ساختن فرد سیگاری می‌شود و به طور غیر مستقیم وی را وادار می‌کند تا سیگار بیشتری بکشد.

شهرت و موفقیت جهانی کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار به خاطر نوع برخورد نویسنده و دیدگاه وی نسبت به مسأله دخانیات و نیز ارائه راهکارهای عملی در ترک سیگار می‌باشد. آنچه که مانع فرد سیگاری در ترک سیگار می‌شود، ترس است. ترس از این که وی بدون سیگار قادر نخواهد بود از عهده‌ی فشارهای روانی برآید، ازمناسبات اجتماعی و خوردن غذا لذت ببرد، تمرکز کند و... آنچه که افراد سیگاری برای ترک کردن به آن نیازمندند، رها شدن از یک سری احساسات نادرست و تصورات غلط در مورد مصرف سیگار است.

مهارت و توانایی آلن کار در از میان برداشتن این توهمات می‌باشد که باعث می‌شود هوس سیگار کشیدن در فرد سیگاری از بین برود، بدون آنکه وی مجبور باشد برای سیگار نکشیدن همواره از نیروی اراده استفاده کند. چنانچه قصد ترک کردن داشته باشید و در صورتی که درست به توصیه‌های ارائه شده در این کتاب عمل نمایید، بدون شک در مدت زمان کوتاهی خواهید دید که نه تنها به آسانی سیگار را ترک کرده‌اید بلکه از این عمل احساس لذت هم می‌کنید. اگر فردی غیر سیگاری هستید و می‌خواهید بزرگ‌ترین لطف را در حق کسانی که دوستشان دارید و در دام دخانیات گرفتار شده‌اند بنمایید، خواندن این کتاب را به آن‌ها توصیه کنید تا آزادی شان را دوباره به دست آورند.

برخی نظرات درباره کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار:

- با آنکه آلن در کار خود مدعی داشتن تخصص در تغییر رفتار نیست، باید این واقعیت را پذیرفت که در میان این همه روانشناس و متخصص ناخوشی‌های روانی که در ابداع شیوه‌ای ساده و کارآمد برای ترک سیگار عاجز مانده‌اند، وی به موفقیت درخور تحسینی دست یافته است. (دکتر ویلیام گرین رئیس بخش درمان ناخوشی های روانی بیمارستان Matilda در هنگ کنگ)

- با تمام وجود از شیوه‌ی آقای آلن کار در کمک به ترک سیگار حمایت می‌کنم. بسیاری از کلینیک‌های ترک سیگار بعضی از فنون وی را به کار می‌گیرند، اما تعداد بسیار کمی توانسته‌اند مانند آقای آلن کار به طور جامع و موفقیت‌آمیز از این فنون استفاده کنند. (پروفسور جودیس مَکی رئیس شورای کنترل دخانیات در آسیا و مشاور تخصصی دخانیات در سازمان بهداشت جهانی)

- شیوه‌ی به کار گرفته شده توسط آقای آلن کار واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد. یقیناً شهرت و موفقیت وی طبلی تو خالی نیست، بلکه حاصل به کارگیری روشی حرفه‌ای و تخصصی است که نظر هر پزشکی را به خود جلب می‌کند. بنده با اطمینان کامل نظرات طبی نویسنده را تأیید می‌نمایم. (دکتر پی. ام. پرِی)

در بخشی از کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار می‌خوانیم:

در جامعه‌ی ما این موضوع که ترک سیگار بسیار دشوار است به صورت یک حقیقت پذیرفته شده در آمده است. حتی کتاب‌هایی که به منظور راهنمایی افراد سیگاری نوشته شده است، معمولاً با بیان دشواری‌ها آغاز می‌شوند. حقیقت این است که ترک سیگار به طرز عجیبی آسان است. بله، می‌توانم تصور کنم که چقدر در صحت این گفته شک دارید. اما خوب به آن فکر کنید. دویدن مسافتی به طول یک و نیم کیلومتر در مدت کمتر از چهار دقیقه کار دشواری است. شاید برای این کار مجبور شوید سال‌ها تمرینات شدید و سنگین انجام دهید و حتی پس از آن هم از لحاظ جسمی قادر به انجام آن نباشید. بیشتر دست یافته‌های ما به ذهنمان مربوط می‌شود. قبل از اینکه "بانیستر" قهرمان دوی جهان بتواند این رکورد را به واقعیت تبدیل کند، عملاً این کار غیرممکن می‌نمود، اما امروزه این امر برای خیلی از دوندگان چندان هم دشوار نیست.

به هر حال، آنچه که برای ترک سیگار لازم است، سیگار نکشیدن است. هیچکس نمی‌تواند شما را وادار به کشیدن کند. سیگار مانند غذا و نوشیدنی نیست که برای ادامه‌ی زندگی به آن احتیاج داشته باشید. بنابراین، چرا باید کنار گذاشتنش کار مشکلی باشد؟ در واقع کار مشکلی نیست، و این خود فرد سیگاری است که با استفاده از قدرت اراده آن را برای خود دشوار می‌سازد. من روش اراده‌ای ترک سیگار را روشی تعریف می‌کنم که در آن فرد سیگاری وادار می‌شود که احساس کند به نوعی خود را قربانی کرده است. اجازه بدهید به بررسی این روش بپردازیم. ما هیچ وقت قصد نمی‌کنیم که سیگار‌ی بشویم. ابتدا چند نخ سیگار را امتحان می‌کنیم و چون طعم خیلی بدی دارد متقاعد می‌شویم که هر وقت بخواهیم می‌توانیم آن را ترک کنیم. در حقیقت، اولین سیگارها را با اراده‌ی خود می‌کشیم و اغلب در مهمانی‌های دوستانه این مسأله شروع می‌شود. تا به خود می‌آییم، می‌بینیم هر وقت که هوس کنیم سیگار می‌کشیم و این امر به سرگرمی روزمره تبدیل شده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
هشدار
مقدمه
فصل یکم: معتاد تر از خودم به نیکوتین ندیده‌ام
فصل دوم: روش آسان
فصل سوم: چرا ترک سیگار مشکل است؟
فصل چهارم: دام شیطانی
فصل پنجم: چرا سیگار می‌کشیم؟
فصل ششم: اعتیاد به نیکوتین
فصل هفتم: شستشوی مغزی و ضمیر نا خودآگاه
فصل هشتم: تسکین درد ناشی از ترک
فصل نهم: فشار روانی
فصل دهم: بی‌حوصلگی
فصل یازدهم: تمرکز حواس
فصل دوازدهم: آرامش
فصل سیزدهم: سیگارهای همزمانی
فصل چهاردهم: من چه چیزی را ترک می‌کنم؟
فصل پانزدهم: بردگی خود خواسته
فصل شانزدهم: هر هفته مقداری پول پس انداز خواهم کرد.
فصل هفدهم: سلامت
فصل هجدهم: انرژی
فصل نوزدهم: سیگار مرا آرام می‌سازد و به من اعتماد به نفس می‌دهد
فصل بیستم: آن سایه‌های سیاه منحوس
فصل بیست و یکم : فواید سیگارکشیدن
فصل بیست و دوم: ترک سیگار با استفاده از قدرت اراده
فصل بیست و سوم: از کم کردن مصرف سیگار بپرهیزید
فصل بیست و چهارم : فقط یک نخ
فصل بیست و پنجم: نخ کش‌ها، نوجوانان و غیر سیگاری‌ها
فصل بیست و ششم: مخفی کش‌ها
فصل بیست و هفتم: آیا سیگار کشیدن یک رفتار اجتماعی است؟
فصل بیست و هشتم: زمان ترک
فصل بیست و نهم: آیا باز هم هوس سیگار می‌کنم؟
فصل سی ام: آیا اضافه وزن پیدا می‌کنم؟
فصل سی و یکم: از مشوق‌های کاذب دوری کنید
فصل سی و دوم: روش ترک آسان
فصل سی و سوم: دوره‌ی ترک
فصل سی و چهارم: فقط یک پُک
فصل سی و پنجم: آیا ترک سیگار برای من سخت‌تر خواهد بود؟
فصل سی و ششم: دلایل اصلی شکست
فصل سی و هفتم: جایگزین‌ها
فصل سی و هشتم: آیا باید از موقعیت‌های وسوسه انگیز دوری جویم؟
فصل سی و نهم: لحظه‌ی مکاشفه
فصل چهلم: آخرین سیگار
فصل چهل و یکم: آخرین هشدار
فصل چهل و دوم: اظهارنظرها
فصل چهل و سوم: به معتاد در حال غرق شدن کمک کنید
فصل چهل و چهارم: توصیه‌هایی به افراد غیرسیگاری
بیایید به یاری یکدیگر به این رسوایی پایان دهیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار
نویسنده
مترجمنوذر نیازی
ناشر چاپینشر روزگار
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات296
زبانفارسی
شابک978-964-374-156-3
موضوع کتابکتاب‌های سلامتی و بهداشت
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار

Lobc
۱۴۰۲/۱۱/۹
من تا حالا نظری برای کتاب نگذاشته بودم اما تصمیم گرفتم برای این کتاب فوق العاده نظر بگذارم چون فقط ما سیگاری‌هایی که قصد ترک داریم و شکست می خوریم می تونیم درک کنیم هم رو که چه حس و حالی رو هر روز تجربه می کنیم. می تونم اطمینان بدهم به ان افرادی که واقعا هیچ لذتی از سیگار نمی برند و قصد ترک دارند و اما مثل من از روی اجبار ضعف جلوی وسوسه‌های ذهنی شکست میخورند. با این کتاب میتونن سیگار رو برای همیشه کنار بذارند بدون این که نیاز باشه فشاری به خودشون بیارند یا دائم در حال جنگ ذهنی باشند. واقعا کتاب فوق العاده ایه. اولش فکر نمی کردم این قدر خوب باشه با این که خود نویسنده از همان اول کتاب با اطمینان کامل حرف میزنه اما بازم شک داشتم. اما وقتی تموم کردم فقط خندیدم به افکار و باورهایی که در مورد سیگار داشتم و همان موارد باعث غیرممکن به نظر رسیدند ترک برای من بود. به نظرم نکته مهم در اثر گذاری این کتاب این باشه که شما واقعا دیگه حالتون از سیگار بهم خورده باشه و بارها تلاش کرده باشین برای ترک سیگار و به اراده خودتون اطمینان داشته باشین اما مثل من از نظر ذهنی شکست بخورین. این کتاب میتونه خیلی مفید باشه و باور‌های اشتباهی که در مورد سیگار داریم و باعث میشه در تایم ترک احساس بد و فشار زیادی داشته باشیم. بعد از خوندنش واقعا نمیتونستم باور کنم چه طور انقدر ساده و راحت شد ترک برایم. البته حتما باید مطالب کتاب رو کامل درک کنین خود نویسنده هم بارها تاکید میکنه در کتاب اگر بعد خوندن کتاب تصمیم به ترک نگرفتین و براتون اسون بنظر نیامد پس باید از اول کتاب رو بخونین. به امید رهایی همه از این هیولای کوچک
محمد شعبانی دوین
۱۴۰۱/۶/۱
چندین بار مطالعه کردم و چندین بارکتاب صوتیش را شنیدم ولی چیزی بیشتر از آنچه همه سیگاریها میدانند دستگیرم وهمچنین فکر میکنم در گفته‌های آقای آلن کار مخصوصا در عامل ترک سیگار خودش هم تناقض دارد چرا که اگرهر دلیلی باعث ترک سیگارش شده، تعجب ندارد چون خیلیها هستند با اراده خودشون یا شرکت در انجمن ترک را سیگاریها سیگار ترک کرده اندکه به نظر من دلیلش معقول تر از راهکارهای این کتاب است. حتی خود آقای آلن علارقم دانستن راهکارهایش که برای دیگران پیشنهادمیکند خودش سالها تلاش کرده موفق نشده تا اینکه نزد هیپنو تراپیست رفته و به محض مراجعت از هیپنو تراپیست سیگار را ترک کرده. و جالبتر اینکه هم اعتراف کرده به مراتبی که از مطب بیرون آمده سیگار را ترک کرده وهم منکر تاثیرش بر ترک سیگارش شده و این مهم رو فقط حاصل تواناییهای بلقوه خودش اعلام میدارد. من که تکنیک یا مطلبی انگیزشی که به بتواند کمکی کند، حتی بسختی ترک سیگار کنم چه برسد به آسانش. کاش تجربه چند نفر از چندین میلیون نفری که این کتاب باعث ترک کردن سیگارشان شده است را هم عنوان میکردند شایدموجب افزایش انگیزه برای ترک کسانی که قصدش رو دارند میشد.
باتشکر
حامد کارچانی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
به نظر من این کتاب به افراد سیگاری فوق العاده کمک میکنه فقط تنها ایرادی که داره اینه که نویسنده فقط به بعد روحی و روانی و ذهنی توجه میکنه در صورتی که اصلی‌ترین بعد انسان ماده است خصوصاً که ما با یه جسم مادی در یک جهان مادی داریم زندگی میکنیم. این کتاب گره‌های ذهنی رو خیلی استادانه باز میکنه ولی فرد سیگاری به خاطر استفاده از نیکوتین خارجی، تولید کننده‌های نیکوتین طبیعی در بدن را دچار اختلال کرده و با ترک به اصطلاح یهویی، بدن دچار آسیب و شوک برگشت ناپذیر میشه تنها راهی که من میتونم به دوستان پیشنهاد کنم اینه که بعداز قطع سیگار به مدت ۱۰ ماه از آدامس‌های نیکوتین دار استفاده کنید و طی این ۱۰ ماه به صورت تدریجی کم کنید. پروتکل هم به این صورته که مثلا کسی که یه پاکت سیگار میکشه ۱۶ قطعه آدامس شروع کنه (البته هر دانه را به ۴ قسمت تقسیم کنید یعنی ۱۶ قطعه میشه چهار دانه کامل). بعد خواهید دید که به هیچ وجه وسوسه نخواهید داشت. اینکه کسی بعد از ۱۰ ماه وسوسه داره یا توی خواب سیگار مصرف میکنه طبیعی نیست و این به خاطر اینه که بدن نیکوتین تولید نمیکنه و در واقع این نیازه بدنه نه هوس و وسوسه. این دوتا کاملا باهم فرق میکنن.
Arman Ghasemi
۱۴۰۱/۲/۴
نکاتی را یادآور بشم برای کسی که می‌خواهد کتاب رو تهیه کنه.
۱. این کتاب دستورالعمل یا تمرینی برای ترک نمیده.
۲. این کتاب توصیه‌های روانشناختی از دلایل سیگار کشیدن شما ارائه میده و شما را با ۹۹ درصد بهانه‌هایی که برای سیگار کشیدن دارید آگاه میکنه و پاسخ میده که این دلایل در واقع زاییدهٔ خود هست.
نیکوتین
اگر کنجکاو هستید و مایلید بدانید که چرا سیگار می‌کشید ولی دلیل سیگار کشیدن را نمی‌دانید این کتاب برای شما فوق‌العاده است. این کتاب معجزه نمی‌کند تا زمانی که نخواهید ترک کنید. حای اکر نمی‌خواهید هم ترک کنید پیشنهاد می‌کنم چند فصل اول را بخوانید که برایتان توضیح می‌دهد که چرا گمان می‌کنید نمی‌خواهید ترک کنید یا هنوز سیگاری قهاری نیستید و نیازی به ترک ندارید.
Reza Rezaei
۱۴۰۱/۳/۴
دوستان من الان ۱۰ ماهه که ترک کردم با این کتاب الان که این کامنت رو دارم میزارم لحظه‌ای هوس سیگار نکردم چون درکش کردم شماهم سعی کنید درکش کنید.
نکته هست ک بعد ۱۰ ماه دوباره اومدم سراغ این کتاب ما انسان‌ها فراموش کاریم فراموش میکنیم خیلی چیز هارو و برای همین دوباره حس سیگار کشیدن برگشته تو وجودم و
پس قبل از اینکه خطایی کنم دوباره دارم میخونم از تکرار فرار نکنین تکرار و مرور یه الگو و نکات اصلا مشکلی نیست چون باعث میشه که هر دفعه خواندن چیز جدیدی یاد بگیرین امیدوارم همیشه زندگی سبزی داشته باشید 💚
mahdi bagheri
۱۴۰۰/۶/۲۶
دو سال پیش این کتاب رو خریدم فکر میکنم بیشتر از شش بار تا حالا خوندم، هر بار شکست می‌خوردم اما از ارزش کتاب برام کم نمیشد چون با هر بار خواندن کتاب متوجه میشدم کجای کارو اشتباه کردم، دوستان اگه کتاب رو درست درک کنید لحظه‌ای دیگه هوس سیگار کشیدن به سرتون نمیزنه، الان ده روزه که نکشیدم اما جالب تر از اون اینه که هر شب تو جمعی هستم که همه سیگار میکشن ولی لحظه‌ای هوس سیگارکشیدن نکردم و مطمئنم دیگه یک پک به سیگار نمیزنم، این بهترین کتابی بود که تو عمرم خونده بودم چون منو از اسارت نجات داد
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۳
واقعا اگر به حرفاش عمل کنید راحت سیگارو ترک میکنید امیدوارم جوونامون تو دام این چنین چیزهایی نیافتن که جوونیشونو تباه کنن اگرم گرفتار شدن با خوندن این کتاب زود تر خودشونو نجات بدن سیگار آدم رو از زندگی و اجتماع دور میکنه پوستوخراب میکنه دندونارو از بین میبره سیستم ایمنی بدن رو کاهش میده و پلی هست و برای گرفتار شدن به انواع بدتر موادمخدر اما چون تاثیرش تو دراز مدت هست کسی باور نداره فکر میکنه فقط با یکی دونخ گرفتارش نمیشه اما بدونه که همه از یکی دونخ شروع کردن و جبران صدماتش خیلی سخته پس خودتونو زود تر نجات بدید
مجید وجدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
کتاب بسیار عالی و مناسب برای کسانی که انگیزه لازم برای ترک سیگار را ندارند من نمیخواستم سیگار را ترک کنم باهاش کنار امده بودم و خطری هم احساس نمیکردم و ترک سبگار را هم سخت و یا غیرممکن برای خودم میدونستم ولی بعد از خوندن این کتاب انگیزه پیدا کردم سیگار نکشم دیدگاه نویسنده برام جالب بود چون مسئله‌ای که برای خیلی از سیگاریها بسیار سخت و یا حتی غیرممکن رواج داده بودند نویسنده ان را خیلی اسان و ساده مطرح کرده به طوری که همه و براحتی میتونند کنار بزارند به نظرم کتاب مفیدیه
ahmad a.m
۱۳۹۹/۱/۷
کتاب خوبی بود. اما فرد سیگاری یعنی کسی که سیگار میکشه حال حوصله سیصد صفحه خوندن نداره این کتاب باید صد صفحه میشد خیلی از جمله‌ها و حرفا برای کسانی که به قول نویسنده چندین بار ترک کردن و بیشتر چیز‌های که در کتاب اومده بود و میدونستن اضافه بود از نظر من. سیگار کشیدن یک عادت بد هستش و یک عادت بد باید ب عادت خوب تبدیل بشه و در زمان بندی کمتر و جاگزین کردن عادت‌های خوب. نویسنده بجای اینقدر توضیح بجای فواید و مضرات سیگار باید چند عادت خوب و تکه کلامهای مثب ب کار میبرد. این راه کار ساده رو همه سیگاریا میدونند غیر اونای که تازه در دام سیگار افتادن
mohammad rajabi
۱۳۹۹/۳/۱۶
به نظرم برای ترک داشتن آگاهی در رابط با مواد اعتیاد آور و نحوه کارایی آن بسیار مهم می‌باشد، این کتاب هم آگاهی فرد را بالا می‌برد و هم پوچ بودن و دروغ بودن چیزهایی از قبیل لذت و اعتماد بنفس و چیزهای دیگری که تبلیغات و مردم به ماده اعتیاد آورر نسبت می‌دهند را نشان می‌دهد همچنین از تشبیهات بسیار زیبا و قانع کننده‌ای می‌آورد که ذهن را کاملا آماده حقایق میکند
Eli Hoshmand1
۱۴۰۱/۳/۱۵
سیگار ادمو آروم می‌کنه و ترکش سخته و آزاردهنده ست و..... همش دروغهایی که منفعت طلبان آن در جامعه پخش کردند تا آدمها رو به دام بندازند و سود کلان ببرند وگرنه سیگار هیچ مزیتی ندارد و ترک کردن آن آسانترین کار است
شما در این کتاب با حقایقی درباره سیگار آشنا میشید و میفهمید که چه چیز مزخرفی رو تو دستاتون دارید.
وقتی کنار بذارید تازه میفهمید که عمرتون رو بیهوده صرفش کردید.
پویا بهاری
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
سنگ بزرگ، علامت نزدن است. و واقعیت این است که مشکلات پیچیده، راه حل‌های پیچیده دارند. احتمالا این کتاب با متد انکار و تکرار، به افرادی که سیگاری قهار نباشند، اطلاعات زیادی در مورد فیزیولوژی و روانشناسی اعتیاد نداشته باشند و تا حدی تلقین پذیر هم باشند، کمک بیشتری خواهد کرد. خواندن یا نخواندنش را به کسی توصیه نمی‌کنم. فقط آرزو می‌کنم از این مشکل رها شوید. به هر روشی که برای شما جواب می‌دهد.
Sahar Hasanpour
۱۳۹۹/۱۰/۹
من بعد از حدود ۵ سال ترک کردم
این کتاب برای کسی جواب میده که قبل از خودندش تصمیم به ترک گرفته باشه اما تو اجرای تصمیمش به مشکل بخوره
کسی هیچ تصمیمی برای ترک نداره حتی این کتاب هم براش کارساز نیست
برای پدرم خریدم کل کتاب رو با یه حالت تمسخر آمیز خوند و آخرشم هیچی به هیچی
مجید شریفی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
یکبار با این کتاب ترک کردم جدیدا برام یه بیماریه عفونت مغزب ایجاد شد که همه چیز رو فراموش کردم و توی بیمارستان از یکی سیگار گرفتم و کشیدم وغول نیکوتین مجدد توی بدنم زنده شد الان که حالم خوب شده مبخوام بازم بخونمش این کتاب معجزه بود برای من
mohammad hamedian Kish
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
تکرار مکررات در کتاب بی‌دلیل نیست و ریشه علمی داره. کتاب با روشی فوق العاده این باور رو در شما به وجود میاره که شما به سیگار احتیاجی ندارید. بدون درد و رنج، بدون جایگزین و بدون عوارضی مثل چاقی.
مشاهده همه نظرات 72

راهنمای مطالعه کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار

برای دریافت کتاب آسان‌ترین روش ترک سیگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.